شب آرزوهای حسین کوچولو

ترسول - امشب با همه شب ها فرق دارد. امشب همه اشک ها از روی شادی است. حسین کوچولو مهمان آغوش گرم وحید آقاپور و لیلا بلوکات است و می خندد و اشک های مادرش همه با خنده ای از ته دل همراه است.
به گزارش خراسان رضوی، از آن شب سیاه که آتش بود و آتش بود و آتش و ماه ها بعدش که درد بود و ناله بود و وحشت آتش، بالاخره امشب با تمام شادی هایش از راه رسید. حسین 12 ساله قصه ما در آسایشگاه شهید بهشتی مشهد در کنار بازارچه بهاری فرشته های شکوه مهر با لیلا بلوکات و وحید آقاپور دیدار و با تقدیم شاخه های رز از مهربانی شان قدردانی کرد. این دو هنرمند خیراندیش نیز ضمن اطلاع از جزئیات مسیر درمان حسین، برای ادامه مسیر درمان همراه او و خانواده اش شدند.
پیکر سوخته یک کودک زیر آوار هزینه درمان
تیر ماه امسال بود که در گزارشی با عنوان پیکر سوخته یک کودک زیر آوار هزینه درمان، از زخم های عمیق جسم و روح حسین 12 ساله که زال مادرزاد هم بود گفتیم. حسین در یکی از افطارهای ماه رمضان گذشته در روستایشان در حوالی سبزوار با نفت سوخت و جراحت 70 درصدی جثه نحیفش با سوختگی درجه 3، او را راهی کما و بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سوختگی امام رضا(ع) کرد. به گفته پزشکان، فاصله حسین تا سوختگی کامل ریه هایش همان 3 دقیقه ای بود که با سرعت عمل راننده آمبولانس در مسیر سبزوار تا مشهد زودتر طی شده بود.


اما مسیر درمان حسین، سخت، طاقت فرسا، پرهزینه و بسیار زمان بر بود به طوری که خانواده و فامیلشان با تمام تلاش ها نه قادر به تامین هزینه های گزاف جراحی ها و داروهایش بودند و نه از پس مراحل دشوار مراقبت و نگهداری او در منزل بر می آمدند. تمام این سختی ها در حالی بود که حسین یک خواهر یک ساله به نام دنیا داشت که در شلوغی های درمان حسین، زمانی برای رسیدگی به او باقی نمی ماند.
هزینه های سنگین درمان حسین که پرداخت آن حتی برای یک خانواده مرفه هم بسیار دشوار بود، مربوط به ابعاد مختلفی از پوست، گوشت، ریه، چشم، لب و گردن تا تحرک استخوان ها و روح و روان حسین می شد. با انتشار گزارش ویژه حسین در روزنامه خراسان، از همان روز سیل کمک های مخاطبان خیر به روزنامه شروع شد و پس از مدت کوتاهی با پیگیری های خبرنگار روزنامه خراسان وحید آقاپور، بازیگر خیراندیش سینما و تلویزیون پای کار آمد. این بازیگر محبوب علاوه بر کمک حدود 30 میلیون تومانی به درمان حسین در اولین روزهای آشنایی با او، پرونده درمانی این کودک را به خیریه مهر لیلا، مربوط به بازیگر سرشناس کشورمان لیلا بلوکات ارجاع داد و لیلا بلوکات و مجموعه خیریه اش را تمام قد پای کار درمان حسین آورد. کمک های این مجموعه و خیرانش در کنار مبلغی که توسط شما مخاطبان خیر از طریق روزنامه خراسان رضوی به درمان حسین شد، تا امروز به بیش از 180 میلیون تومان می رسد و خدا را شاکریم و دست بوس شما نیک اندیشان هستیم که بخش بزرگی از درمان حسین با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.
شکوه مهر، حسین و مهر لیلا
آسایشگاه توان بخشی شکوه مهر، دیشب غرق نور بود، غرق شادی نوروزی که هنوز از راه نرسیده است. خیران و شهروندان نوع دوست مشهدی برای شرکت در بازارچه عید این مرکز در محوطه مجموعه که محل جشن بود، حضور داشتند. در میان صدای تشویق، لیلا بلوکات و وحید آقاپور وارد آسایشگاه شدند. ما هم همراه حسین و خانواده اش به پیشواز رفتیم و حسین چند لحظه بعد در آغوش گرم وحید آقاپور جا گرفت. بلوکات هم دنیا، خواهر خردسال حسین را بغل گرفت و به گرمی با پدر و مادر حسین احوال پرسی کرد. در ادامه حسین و دنیا در آغوش این دو هنرمند سخاوتمند که در سفر کوتاه مدت خود به مشهد، وقتی هم برای حسین اختصاص داده بودند، سوژه لنز دوربین های عکاسی و فیلم برداری شدند. این دو هنرمند ریز به ریز مراحل درمان و حال فعلی حسین را از او و مادرش جویا شدند و برای ادامه درمان حسین قول همراهی دادند.
ادامه درمان حسین کوچولو
حسین به مدد شما خیران گرامی در ادامه مسیر درمانش پس از ایام نوروز جراحی گوش را خواهد داشت، این دهمین عمل جراحی اوست. بعد از آن هم با کمی استراحت و تجدید قوا 4 مرحله جراحی دست را در پیش دارد. او برای همه این مسیر دشوار، نیازمند دعای خیر شما و دست های مهربان و خیرخواهتان است. لطفا تا پایان این مسیر و بازگشت سلامت جسمی و روحی به حسین کوچولو در کنار ما باشید و کمک های خود را از طریق خیریه مهر لیلا به درمان او اختصاص بدهید. به امید سلامت کامل جسم و روح حسین کوچولو.