مقاومت ریشه ایدئولوژیک داشت و والاترین الگویش شهر دزفول بود

مراسم بزرگداشت چهارم خرداد؛ روز مقاومت و پایداری و روز دزفول با حضور خانواده‌های دزفولی و خوزستانی، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری در سالن همایش خلیج‌فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش تسنیم، سردار قاآنی در این مراسم ضمن بیان اهمیت مقاومت در پشت جبهه‌های نبرد، درخصوص شاخصه‌های مقاومت مردم دزفول گفت: شهر دزفول ایران در خط اول جبهه بود و ساکنان این شهر حامی و پشتیبان نبرد با دشمن بودند. مقاومت ریشه ایدئولوژیک داشت و والاترین الگوی آن شهر دزفول بود. ارزش شهر دزفول دارای ابعادی همچون استواری و مقاومت است.
از دیگر سخنرانان این مراسم سردار عبدالمحمد رئوفی فرمانده لشکر 7 ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه در 8 سال دفاع مقدس بود که بر ضرورت بارور کردن استعدادهای خدادادی منطقه دزفول تأکید کرد.
نمایش شکوه مقاومت درخصوص ماندن مردم دزفول در شهر زیر بمباران و موشکباران دشمن برای حفظ شهر و تقویت روحیه رزمندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


در این مراسم همچنین، از خانواده شهیده شاخص کشوری «شهناز حاجی‌شاه» و 2 برادر شهیدش تجلیل شد و کتاب‌های «زخم نارنج» نوشته شهره خلقتی و «بلد الصواریخ» (شهر موشک‌ها) نوشته عبدالرضا سالمی‌نژاد و تمبر ویژه 4 خرداد رونمایی شد.
در پایان مراسم، کودکان و خانواده‌های آنان سرود «سلام فرمانده 2» را اجرا کردند و مراسم با برگزاری نماز جماعت در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاتمه یافت.
سایر اخبار این روزنامه
دعوت از مجمع تشخیص و شورای نگهبان برای همراهی با طرح مالیات بر سوداگری محترمانه با آقای خسرو‌پناه! (یادداشت روز) اخبار ویژه یک‌ششم مردان و یک‌سوم زنان آمریکا به شدت افسرده‌اند صدور کیفرخواست برای ۵ نفر از مدیران بانکی و مالی کشور پایان 5 سال بازداشت غیرقانونی«اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی به آغوش وطن بازگشت موشک «خرمشهر4 » با بُرد 2هزار کیلومتر خواب را از چشمان دشمن گرفت سید حسن نصرالله: این ما هستیم که به جنگ بزرگ تهدید می‌‌کنیم، نه شما! ایجاد ‌اشتغال پایدار مأموریت جدی دولتمردان است ناوگروه ۸۶ ارتش ظرفیت استثنایی نیروی دریایی ایران را نشان داد مقاومت ریشه ایدئولوژیک داشت و والاترین الگویش شهر دزفول بود زنان باید در مناصب باشند اما نه در دوره اصلاح‌طلبان! امیرعبداللهیان خواستار تقویت همکاری‌های بانکی ایران و عراق شد دعوت از مجمع تشخیص و شورای نگهبان برای همراهی با طرح مالیات بر سوداگری دعوت از مجمع تشخیص و شورای نگهبان برای همراهی با طرح مالیات بر سوداگری