درخواست مردم از قوه قضائیه؛ اعدام سارقان بی‌رحم کودک 8 ماهه

مركز اطلاع رساني پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در اطلاعيه اي اعلام كرد: به دنبال سرقت خودروی فردي در روز پنج شنبه گذشته در منطقه مشيريه تهران كه پس از خروج از پاركينگ منزلش به منظور بستن درب پاركينگ، خودرو را به صورت روشن رها كرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد 8 ماهه اش شد، بلافاصله يك تيم از كارآگاهان زبده پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ دستگيري سارق يا سارقان و يافتن كودك ربوده شده را در دستور كار خود قرار دادند.بر اساس این گزارش، علي رغم نبود هيچگونه سرنخ و اثري از مجرم يا مجرمان، كارآگاهان با انجام اقدامات پليسي موفق به شناسايي دو نفر شدند كه نفر اول در محل سكونت خود واقع در شهرستان پاكدشت دستگير و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربايش كودك توسط يكي از دوستانش اعتراف و اعلام كرد، در همان ساعات اوليه پس از سرقت، سوار بر خودرو به همراه همدستش به شهرستان پاكدشت رفته و سپس از یکديگر جدا شده‌اند.
بلافاصله ماموران به محل اختفاي سارق اصلي مراجعه و وي را دستگير كردند. اين فرد كه داراي سوابق متعدد كيفري است و به تازگي از زندان آزاد شده در اعترافات اوليه اعلام كرد كه ساعاتي پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و كودك 8 ماهه را در يكي از خيابان هاي شهرستان پاكدشت رها كرده و در حال حاضر هيچ گونه اطلاعي از سرنوشت كودك ربوده شده ندارد.
سرانجام كارآگاهان به نشاني اعلامي مراجعه و متاسفانه با پيكر بي جان كودك ربوده شده مواجه شدند.
پليس در پايان با توجه به تلاش هاي صورت گرفته براي كشف اين جنايت و ضمن ابراز همدردي با خانواده اين كودك از والدين خواست در نگهداري از فرزندان خود دقت بيشتري داشته باشند و هیچ‌گاه خودروی خود را روشن رها نکنند تا ديگر شاهد وقوع اين‌گونه حوادث نباشيم.


بررسی علت مرگ «بنیتا» در پزشکی قانونی
دادستان پاکدشت نیز گفت: سارق خودرو اتهام قتل «بنیتا» را رد کرده است.به گزارش مهر، رحیم علیش پور با بیان این که در خصوص پرونده «بنیتا» دو نفر دستگیر و روانه زندان شدند، گفت: متهم ادعا می‌کند، که زمانی که خودرو را رها کرده، «بنیتا» هنوز زنده بوده است.
علیش پور افزود: به همین دلیل نیاز داریم تا بررسی دقیق کنیم که «بنیتا» به قتل رسیده یا به دلایل دیگری فوت کرده است.وی با بیان این که جسد «بنیتا» برای انجام تحقیقات، به پزشکی قانونی ارجاع داده شده است، گفت: سارق خودرو به سرقت خودرو اعتراف کرده است، اما می‌گوید خودرو را در همان روز در پاکدشت رها کرده است.
اعلام علت فوت «بنیتا» تا 2 هفته آینده
رئیس‌پزشکی قانونی استان تهران نیز به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کار نمونه برداری از جسد انجام شده است و بعد از انجام کار کارشناسی نتیجه علت فوت به مراجع قضایی اعلام می‌شود.مسعود قادی پاشا افزود: اعلام نتیجه علت فوت از سوی پزشکی قانونی به دو هفته زمان نیاز دارد.
گفتنی است، دیروز با انتشار خبر کشف پیکر بی‌جان بنیتای 8 ماهه موجی از غم و اندوه در سطح جامعه به راه افتاد و مردم در اظهار نظرها و همچنین در فضای مجازی ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک بی‌گناه خواستار مجازات قاطعانه و اعدام سریع عوامل بی‌رحم این حادثه دلخراش شدند.