در یک منزل مسکونی در رباط‌کریم مردی 24 ساله، پسربچه‌ای را با 50 ضربه چاقو کشت

این‌بار یک پسربچه است و در رباط‌کریم(اطراف تهران) حادثه رخ داده؛ نام کوک و حادثه که می‌آید بی‌درنگ تجاوزها و ربوده‌شدن‌های اخیرشان در ذهن مجسم می‌شود. اما شاید هیچ‌کدام از حوادث اخیر به وسعت و هولناکی این حادثه نباشند؛ «پسربچه‌ای که به پیشنهاد همسایه‌شان که جوانی 24 ساله است به خانه‌شان می‌رود تا کبوترها را ببیند و نمی‌داند که قرار است با 50 ضربه چاقو کشته شود و 25 تا از این ضربه ها به سر و صورتش اصابت کند؛ قاتل گفته در دوران کودکی به او تجاوز شده و گویا خواسته انتقام آن تجاوز را بگیرد؛ هنوز هیچ چیز
معلوم نیست.»
پسر بچه 11 ساله در شهرستان رباط کریم با 50 ضربه چاقو توسط مرد جوان 24 ساله به قتل رسی چند روزی بود که خبر مفقود شدنش در پارکی در خیابان رباط کریم به پلیس اعلام شد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، اعلاک کرد که «متهم بیش از 50 ضربه چاقو به پسر 11 ساله وارد کرده است که فقط 25 ضربه آن به سر و صورت مقتول بوده است.»


این مرد 24 ساله در اعترافاتش گفته «کودک که بوده، در پارک رازی مورد تعرض قرار گرفته و از این نظر با مشکلات روحی و روانی روبه‌رو شده.»
او پسر بچه را به بهانه دیدن کبوتر به خانه‌اش کشانده و پس از آن او را با ضربات چاقو به قتل رسانده؛ سپس با پراید برادرش و با کمک او، جسد کودک 11 ساله را داخل یک چمدان گذاشته و به جاده قم برده و در آن‌جا جسد را رها کرده است. در تحقیقات به عمل آمده، پلیس به یک جوان 24 ساله مشکوک شد و او را دستگیر کرد که نهایتا به قتل پسربچه اعتراف کرد.
تحقیقات پلیس پیرامون این جایت ادامه دارد. جسد پسربچه 11 ساله از قم به پزشکی قانونی تهران منتقل شده است تا تحقیقات تکمیلی در این زمینه انجام شود.
سایر اخبار این روزنامه
سی و هشتیمن سالگرد درگذشت آیت الله طالقانی برگزار ش طالقانی می‌گفت از چیستی استبداد بگویید نه کیستی مستبد نامه بشار اسد به مقام معظم رهبری حسن یزدان : مسئولان به معیشت قهرمانان توجه کنند تاکی قهرمانان ما حرص نان بخورند تحویل پیکر شهدا و مجروحین حمله تروریستی ناصریه عراق به ایران خون زائران ایرانی، کرانه‌های فرات را رنگین کرد یادی از مسلمانان میانمار اهدای «نشان صلح» به شجریان، دولت‌آبادی، تقوایی و شیشه‌گران چشم‌های نگران جهان به آسمان ژاپن خیره شد حوالی ساعت 11:30اقیانوس «نا»آرام شد در یک منزل مسکونی در رباط‌کریم مردی 24 ساله، پسربچه‌ای را با 50 ضربه چاقو کشت رضا مهدیان مدیریت شهری جدید، تلفیقی از عقلانیت، تخصص و تجربه این آخوند های اصلاح‌طلب میزگرد تحلیلی «همدلی» درباره آسیب های پیدا و پنهان مدارس خاص در کشور تضاد آشکار با د موکراسی «کاهش سن بازنشستگی زنان به ۲۵ سال» در لایحه خدمات کشوری در دولت به تصویب رسید: زن‌ها زودتر به خانه برمی‌گردند رحمانی فضلی به گفت و گو با ایسنا نشست از مشی سیاسی وزیر کشور تا لغوکنسرت ها و موضع فرمانداران