رژیم صهیونیستی فقط درکرانه باختری ماهانه120 کودک را بازداشت می‌کند!


رژیم صهیونیستی ماهانه 120 کودک را در کرانه باختری
به ویژه در شهرهای قدس و الخلیل بازداشت می‌کند. این بخشی از گزارش‌هایی است که برخی مراکز فعال در زمینه حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان منتشر کرده‌اند.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی مراکز حقوق بشری، رژیم صهیونیستی ماهانه 120 کودک را به بهانه‌های واهی در مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه در شهرهای قدس و الخلیل بازداشت می‌کند.
روزنامه «الحیات» با انتشار این مطلب نوشته: «عیسی قراقع» رئیس‌ هیئت اسیران و آزادگان فلسطینی، از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و جنبش جهانی حمایت از کودکان خواسته بر اوضاع اسیران فلسطینی، به ویژه کودکان اسیر در زندان‌های رژیم‌ اشغالگر اسرائیل، نظارت کنند. رژیم صهیونیستی فلسطینیان زیر سن قانونی را بدون حضور والدین آنها به بهانه‌های مختلف بازداشت می‌کند.»


در همین رابطه چندی پیش نیروهای‌اشغالگر رژیم به خانه‌های مردم فلسطین حمله ور شدند و کودکان را به خاطر پست‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی بازداشت کردند.
منابع فلسطینی می‌گویند که رژیم صهیونیستی ساعت‌ها آنها را مورد بازجویی قرار می‌دهد و سپس آنها را بدون اتهام و تحت سیاست «بازداشت اداری» به چند ماه حبس محکوم می‌کنند. این اقدام غیر قانونی و غیر انسانی فقط مربوط به کرانه باختری نمی‌شود و سایر مناطق فلسطینی از جمله سرزمین های‌اشغالی را نیز در بر می‌گیرد.
محاصره قدس با  تونل!
شهرداری رژیم صهیونیستی در شهر ‌اشغالی قدس اما، با طرح «ساخت شبکه‌ای از تونل‌ها» موافقت کرده که در صورت اجرایی شدن قدس ‌اشغالی به محاصره صهیونیست‌ها درمی‌آید.
«صدا و سیما» به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، در این باره اعلام کرده «رسانه‌های صهیونیستی در این باره خبر دادند، کمیته‌ای در شهرداری زیر نظر اسرائیل در قدس، طرحی را تصویب کرده که به موجب آن شبکه‌ای از تونل‌ها در اطراف قدس ایجاد خواهد شد.» همزمان منابعی در فلسطین فاش ساختند آنچه که در قدس‌اشغالی می‌گذرد بخشی از طرح‌اشغالگران برای یهودی سازی قدس و تقویت تسلط تل‌آویو بر این شهر است. آنان دلیل اصلی چنین اقداماتی را، تقویت شهرک نشینان و افزایش شمار آنان در قدس می‌دانند، تصویب طرح ساخت شبکه‌ای از تونل‌ها در اطراف قدس‌اشغالی،نشان می‌دهد تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس همچنان ادامه دارد.