پرداخت 70 درصد مطالبات گندم‌کاران

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی: تاکنون 70 درصد بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است.
یزدان سیف با اشاره به اینکه تاکنون 8 میلیون و 860 هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است، افزود: بهای گندم خریداری شده تا امروز 115 هزار و 780 میلیارد ریال است که تاکنون 80 هزار و 50 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
وی گفت: از مجموع بهای گندم خریداری شده حدود 30 درصد باقی مانده است که تا پایان مهر پرداخت می‌شود.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: روز گذشته نیز 100 میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت طلب گندمکاران دریافت شد.


سیف درباره پرداخت طلب گندمکاران استان کردستان گفت: 520 هزار و 113 تن گندم از گندمکاران این استان به ارزش 6800 میلیارد ریال خریداری شده و تاکنون 3410 میلیارد ریال معادل 50 درصد پرداخت شده است.
وی میزان خرید گندم از استان گلستان را یک میلیون و 105 هزار و 522 تن اعلام کرد و افزود: مجموع بهای گندم خریداری شده از گندم کاران این استان 14 هزار و 473 میلیارد ریال است که تاکنون 11 هزار و 690 میلیارد ریال معادل 80 درصد پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: 50 درصد طلب گندمکاران مناطق سردسیری نیز تاکنون پرداخت شده است که تا پایان فصل برداشت درمهرماه به طور کامل تسویه می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی درباره تسهیلات مسکن: دوره بازپرداخت 20 ساله و کاهش 2درصدی نرخ سود درتماسهای جداگانه روسای جمهور ایران، ترکیه ونخست وزیرعراق تاکید شد تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق به هیچ وجه نباید مورد خدشه قرارگیرد دولت بحرین خطبا را از سخنرانی علیه اسرائیل منع کرد شهردار لندن: ترامپ به زبان داعش سخن می‌گوید مساله‌ کردستان عراق را جدی بگیرید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: رفتارهای فراقانونی با هیچ استدلالی در کشور پذیرفتی نیست پاسخ علمای اهل سنت ایران به مفتی اعظم مصر: اهل سنت در جمهوری اسلامی ایران از آزادی‌های دینی،اجتماعی و فرهنگی برخوردارند با اتمام عملیات حج 96 آخرین گروه از حجاج ایرانی امروز به کشور باز می‌گردند نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی امروز اعلام می‌شود پرداخت 70 درصد مطالبات گندم‌کاران روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری: دیرکرد پرداخت حقوق بازنشستگان ارتباطی به صندوق بازنشستگی کشوری ندارد ابراز خشنودی سفیر انگلیس از توجه به قراردادهای دوجانبه با ایران