به قلم سردبیر

ماجرای پزشک تبریزی را کمتر کسی است که نداند.او به تجویز نسخه‌های خاص مشهور بود.حتی دست خط وی با پزشکان دیگر فرق داشت.فی المثل بعضا به جای آنکه برای بیمار،استامینوفن تجویز نماید با خط خوش می نوشت که به جای قرص ،روزی چند دقیقه به آوازهای استاد شجریان گوش دهید.البته امروز کاشف به عمل آمده که گویا برخی از اقدامات این چنینی این پزشک نمایشی بوده و صرفا برای جلب توجه.اما بهرحال مشخص نگردید که چگونه و بر چه اساس و معیاری رسانه‌های اصولگرا و دلواپس به او لقب «پزشک اصلاح طلب» دادند.چرا که پس از آنکه ماجرای درگذشت مشکوک اقوام او رسانه‌ای گردید و طبق گفته‌ها تاکنون متهم اصلی، خود پزشک بوده است، بلافاصله رسانه‌های مزبور تلاش وافری کردند و می کنند تا بگویند قاتل یک اصلاح طلب دو آتشه بوده است!
بهرحال این اقدام سخیف رسانه ای یک معنا بیشتر ندارد و آن اینکه دست آقایان به شدت تهی است.آنقدر تهی که برای تحت الشعاع نمودن وجهه اصلاح طلبان در جامعه یک متهم به قتل را اصلاح طلب جا می زنند و حتما پیش خود نتیجه می گیرند که غالب اصلاح طلبان قاتل هستند و مورد لعن مردم!
پیش از این هم بارها ذکر شده بود که اصولگرایان در ژورنالیسم فرسنگ‌ها با اصلاح طلبان فاصله دارند. آنان ضمن آنکه به دلایل مختلف ظاهری و باطنی جذابیتی برای مردم ندارند در بهره گیری از فرصت‌های ژورنالیستی نیز بسیار ناشیانه و کودکانه عمل می کنند.در مورد همین خبر که اشاره شد مشخص نیست کسی که چنین خبرسازی را آغاز می‌کند استدلالش چیست و یا چگونه ممکن است مخاطب چنین ادعایی را بپذیرد؟ در صورتی که اگر قدری برخی رسانه‌های مدعی اصولگرایی از سواد رسانه‌ای بهره داشتند می توانستند حدس بزنند که دست یازیدن به چنین مهمل‌هایی فقط بی ارزش کردن خود است. آنان اگر مختصر سوادی در این حوزه داشتند می توانستند با توجه به رانت‌های
سخت افزاری که دارند خروجی قابل قبول تری


را داشته باشند. اما بهرحال اصولا تصور این گروه‌ها و افراد از مردم مغشوش و غیرواقعی است. مصداق بارز این مهم همین ابررسانه آنان است که نام ملی دارد. مبرهن است که این رسانه مخاطبان خود را کسانی
فرض کرده است که در غار نشسته اند
و نمی دانند در محیط پیرامونی شان
چه می گذرد! همین گونه می شود که پسوند
«اصلاح طلب» را به یک پزشک متهم به قتل می‌چسبانند و پیش خودشان هم فکر می‌کنند وجهه این گروه سیاسی نزد مردم تخریب شده است. دریغ از اینکه یک جمله می تواند رویاهای آنان در زمان انتخابات را کن‌فیکون کند!