بانوی طلایی مدال‌هایش را به شجریان تقدیم کرد

شرق: «با صدای استاد شجریان به آرامش می‌رسم. صدای ایشان مرا از هر استرسی دور می‌کند». اینها حرف‌های آرزو حکیمی است که با احساس خاصی آنها را توصیف می‌کند. بانوی قایق‌رانی که بعد از درخشش بی‌نظیر خود در مسابقات قهرمانی آسیایی اخیر، مدال‌های خود را به خسروی آواز ایران تقدیم کرده است. سهم او از این رقابت‌ها چهار مدال ارزشمند (یک طلا، یک نقره و دو برنز) بود که آنها را به محمدرضا شجریان پیشکش کرده است.
آرزو به «شرق» می‌گوید: «قبل از این مسابقات تصمیم گرفته بودم، هر مدالی گرفتم، تقدیم استاد شجریان کنم. همه ما می‌دانیم آقای شجریان از مفاخر بزرگ موسیقی سنتی ایران هستند و دنیا هم از ایشان به‌عنوان یکی بزرگان این عرصه اسم می‌برد. از بچگی‌ام به صدای استاد علاقه داشتم و همیشه صدایشان در خانه ما بود؛ به‌ویژه وقتی بزرگ‌تر شدم مایه آرامش و نشاط من در تمرینات و مسابقات شد. در همین رقابت‌های چین به قدری استرس گرفتم که با گوش‌کردن به صدای ایشان قبل از مسابقه توانستم به آرامش برسم. درست است ارزش شخصیت و هنری که استاد شجریان دارند بیشتر از مدال‌های من است اما امیدوارم این پیشکش ناقابل را از من قبول کنند».
قهرمان قایق‌رانی آسیا دلش می‌خواهد از نزدیک محمدرضا شجریان را ببیند تا مدال‌هایشان را به او اهدا کند: «خبر بیماری ایشان همه مردم ایران را آزرده‌خاطر کرده است. ان‌شاءالله هرچه زودتر به سلامت کامل برسند و دوباره روی سن حاضر شوند تا افتخاری هم نصیب من شود که بتوانم مدال‌هایم را خودم شخصا به این هنرمند بزرگ تقدیم کنم. من استاد شجریان را در آخرین اجرایشان در تهران که سال 87 برگزار شد، دیدم. البته این را هم بگویم که کنسرت‌های پسر بزرگوارشان را هم که از بهترین‌های موسیقی سنتی هستند، هرگز از دست نمی‌دهم». حکیمی بعد از عملکرد موفقی که در مسابقات قایق‌رانی چین داشته حالا به حضوری بهتر در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی فکر می‌کند: «رقابت‌های قهرمانی آسیایی امسال واقعا کیفیت بالایی داشت. چراکه سال آینده بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود و همه کشورها با نفرات اصلی خود به چین آمده بودند تا در فاصله 10 ماه مانده به این بازی‌ها محک جدی بخورند. به‌هرحال بازی‌های آسیایی هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و مهم‌ترین رویداد قاره است. خدا را شکر با این مدال‌هایی که اینجا به دست آوردیم شرایطم را برای بازی‌های اندونزی خوب می‌بینم. هرچند معتقدم باید رکوردهایمان از چیزی که هست پایین‌تر هم بیاید. تیم مردان و زنان ایران در کل دو مدال طلا گرفت که یک طلای آن را من و هدیه کاظمی در قایق 200 متر دونفره گرفتم. در قایق تک‌نفره 200 متر با اختلاف دو ثانیه مدال نقره را گرفتم. دو مدال برنز تیمی دیگر هم به دست آوردیم. من در بازی‌های آسیایی قبلی برنز گرفتم، مطئنا با نقره امسالم در بازی‌های آسیایی اندونزی این دو مدال را به طلا تبدیل می‌کنم».