اخراج از نظام ؟!

چند روز پس ازآنکه علی جنتی در توئیتی از اصطلاح «مخالفت احمدی نژاد با نظام» استفاده کرد، حالا یک نماینده مجلس می‌گوید او به زودی از مجمع تشخیص مصلحت نظام خارج خواهد شد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت به سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد مبنی بر رسیدگی به مال‌باختگان موسسات مالی و مقصر دانستن دولت و بانک مرکزی واکنش نشان داد.
به گزارش جام نیـوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه به سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد مبنی بر رسیدگی به مال‌باختگان موسسات مالی و مقصر دانستن دولت و بانک مرکزی، گفت: من واقعاً تعجب می‌کنم که چرا احمدی‌نژاد آن‌قدر راحت به شعور مردم توهین می‌کند. قاطبه این موسسات، در زمان ریاست ایشان و بدون مجوز شروع به فعالیت کردند.
جعفرزاده با بیان اینکه بانک مرکزی در دولت احمدی‌نژاد به‌صورت کیلویی و تناژی به موسسات مالی و اعتباری مجوز داده بود، گفت: متاسفانه در دوران احمدی‌نژاد هیچ‌ نظارتی بر موسسات مالی و اعتباری صورت نمی‌گرفت. از همان زمان مشخص بود که به دلیل عدم نظارت و مجوز، این موسسات درنهایت پول مردم را به قولی بالا می‌کشند.


عضو کمیسیون برنامه ‌و بودجه با بیان اینکه احمدی‌نژاد اکنون دایه‌ مهربان‌تر از مادر شده است، تصریح کرد: احمدی‌نژاد مدام در حال فرار به ‌جلو است؛ برای اینکه پاسخگوی اتهامات و تخلفاتش نباشد؛ او با این کار سعی دارد تا اذهان مردم را به سمت دیگری سوق دهد.
جعفرزاده ادامه داد: من از دیوان محاسبات گله‌مند هستم که چرا به بررسی تخلفات رئیس دولت نهم و دهم سرعت نمی‌دهد؛ دیوان محاسبات و قوه قضائیه چرا به تخلفات این مرد رسیدگی نمی‌کنند؟ و اجازه می‌دهند این مرد با گستاخی هرچه‌تمام‌تر از خودش کلیپ پر کند و همه مسائل را زیر سوال ببرد. متاسفانه کشور همچنان درگیر مشکلاتی است که حاصل تصمیمات نابخردانه احمدی‌نژاد است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه ضعف دستگاه‌های نظارتی باعث شده تا احمدی‌نژاد به‌جای پاسخگویی دیگران را متهم کند؛ گفت: اگر دستگاه‌های نظارتی بدون مماشات به تخلفات احمدی‌نژاد رسیدگی می‌کردند، اکنون او در موقعیت فعلی نبود که بخواهد چنین اظهارنظرهای غیرکارشناسانه‌ای را ارائه دهد.
جعفرزاده با بیان اینکه حضور احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام موقت است، تصریح کرد: بعداز اینکه حکم دادگاه در خصوص تخلفات محمود احمدی‌نژاد صادر شود، او از مجمع خارج خواهد شد و صلاحیت ماندن در آنجا را نخواهد داشت. البته رهبر معظم انقلاب کار خوبی کردند که ایشان را به عضویت مجمع تشخیص درآوردند؛ زیرا هنوز حکمی برای احمدی‌نژاد صادر نشده است. امیدواریم قوه قضائیه جسارت به خرج دهد و با این مرد برخورد کند تا دیگر شاهد چنین فرافکنی‌هایی نباشیم. من واقعاً تعلل قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی را متوجه نمی‎شوم.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: البته این شیوه‌ همیشگی احمدی‌نژاد است، دست پیش را می‌گیرد که پس نیفتد. خدا را شکر مردم دیگر این مرد را می‌شناسند و ماهیت او هم برای همه مردم آشکار شده است. بحث کردن در مورد احمدی‌نژاد فقط وقت تلف کردن است؛ اکنون قوه قضائیه باید ورود کند و کار را تمام کند تا ملت بتواند یک‌ نفس راحت از دست ایشان بکشد.
سایر اخبار این روزنامه
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در نمایشگاه مطبوعات از آثار سینمایی توقیفی گفت همچنان اختلاف ‌نظر وزارت خارجه و قوه قضائیه بر سر «دری اصفهانی» ادامه دارد قاسمی: با تمام گروه‌هایی که در مجموعه مقاومت هستند، ارتباط داریم سردار نجات: محسن آرمین بازجو بوده است ‍‍ رئیس قوه قضائیه: تشخیص موارد خلاف شرع توسط شورای نگهبان محدودیت زمانی ندارد مرجع حل اختلاف پرونده سپنتا نیکنام؛ شورای حل اختلاف قوا یا مجمع تشخیص مصلحت نظام؟ زنان عربستانی از ابتدای سال 2018 رسماً به ورزشگاه می‌روند تلاش می‌کنیم اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها را با سرعت به جریان بیندازیم نوشته‌ای به بهانه سوختن و شهادت دو تن از پرسنل دکل حفاری 95 فتح در میدان نفتی رگ سفید «نادر فتوره‌چی» و «محمدرضا نیک‌نژاد» از جزئیات اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان و روش‌های تازه فساد اقتصادی به «همدلی» گفتند شمخانی: واژه حصر واژه درستی نیست، آقایان در حصر نیستند حصری در کار نیست «احسان مازندرانی» آزاد شد این روزها تصویر یک مرد اهل خوی در اینستاگرام دست‌به‌دست می‌شود که از رئیس‌جمهور طلب استمداد دارد وعده جدید برای کاسپین پرداخت‌ها شروع می‌شود دلار و سکه کاهشی شدند مردم ایران به واژه‌های جدید عادت کرده‌اند این بار «کاتسا» اخراج از نظام ؟! ولی‌الله شجاع‌پوریان واکنش دوگانه؛ خلیج فارس و کوروش