کلاه قرمزی در راه پرسپولیس و حمله سلبریتی ها به نوبخت!

کلاه قرمزی در راه پرسپولیس!
دستیار جدید برانکو ایوانکوویچ روز گذشته برای اولین بار با پرسپولیس تمرین کرد. زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو که بعد از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره به عنوان دستیار برانکو مربی پرسپولیس شد، شباهت زیادی با ایرج طهماسب یا همان آقای مرجی کلاه‌قرمزی دارد. سوژه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد. کاربری در اینستاگرام با انتشار تصویری از این دو نوشته است: «آخ جون خدا کنه کلاه قرمزی هم به زودی بیاد پرسپولیس»! شوخی با برادر برانکو برای استقلالی ها جذاب تر است. کاربری دیگر نوشته : « ما منتظر فامیل دور هستیم» !
 
 
شوخی با لرزه!
باز هم زلزله و باز هم شوخی با لرزه. زلزله 2/4 ریشتری تهران باز هم ترند (مهم شده) توئیتر شد. زلزله‌ای که هر چقدر برای مردم تهران و البته ایران نگرانی و اضطراب به همراه دارد، همان‌قدر هم بازار جوک‌سازی  و شایعات را داغ می‌کند. کاربری در توئیتر طعنه جالبی زده و نوشته: «خدایی نکرده در صورت بروز هر گونه زلزله شدید در تهران، کلیه مراکز امداد آمادگی کامل دارن تا بلافاصله تخریب بشن»! اگر هشتگ #زلزله را در فضای مجازی سرچ کنید تا دلتان بخواهد از این دست جوک‌سازی‌ها و البته شایعات «زلزله بزرگ در راه است و ...» خواهید دید.


 
 
حمله  سلبریتی هابه  نوبخت!
نوبخت اخیرا گفته است این سلبریتی‌ها کی رای داده‌اند که حالا پشیمان باشند! صحبتی که بدجور چهره‌های سینمایی را ناراحت کرده بود و واکنش‌های آن‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت. محراب قاسم‌خانی یکی از سلبریتی‌های همیشه حاضر در صحنه در صفحه اینستاگرامش نوشته: «لطفا یکم حواستون به ادبیاتتون باشه. یه دوستی رو می شناختم که اونم با نیشخند به مخالفینش می‌گفت خس و خاشاک. یادتون باشه که این دولت بخش بزرگی از آرا و اعتبارش رو مدیون اعتماد مردم به یه دولت دیگه است.»
 
 
 
قهرمان شطرنج بانوان جهان، عربستان را تحریم کرد
«آنا موزیچوک»، قهرمان 2 دوره مسابقات جهانی شطرنج در اقدامی جالب روز گذشته اعلام کرد که مسابقات جام جهانی شطرنج در عربستان را تحریم کرده است. دختر 27 ساله اوکراینی اعلام کرده چون در عربستان زنان محدودیت‌های زیادی دارند و آن‌جا با زن به عنوان موجود درجه دو برخورد می‌شود حضور در این مسابقات را تحریم خواهد کرد. خبری که با واکنش‌های جالب کاربران در فضای مجازی همراه بود.
 
 
 
 
پرده‌برداری از چهره دختر استادیوم غدیر
دختری که با گریم متفاوت  به ورزشگاه غدیر اهواز رفته بود، شناسایی شد. چند روز بعد از حضور یک دختر پرسپولیسی با ریش و سبیل در استادیوم غدیر اهواز تصویری از چهره واقعی این دختر در کنار علی کریمی، در فضای مجازی منتشر شد. شبنم، دختر 24 ساله این ماجرا در مصاحبه‌ای گفته است روز بازی با خانواده (پدر و برادرانش) به استادیوم رفته و موقع عبور از گیت به خاطر شلوغی و ازدحام جمعیت اسکورت شده و جوری که ماموران نفهمند وارد ورزشگاه شده است.
 
 
تبریک شاعرانه کریسمس توسط مشایی
اسفندیار رحیم مشایی، در کلیپی سال نوی میلادی و کریسمس را به هموطنان مسیحی تبریک می‌گوید. تبریکی که خیلی سریع در فضای مجازی منتشر ‌شد. نکته جالب این تبریک آن است که مشایی با زبان انگلیسی جالبی صحبت می‌کند. او گویی حافظ یا سعدی بخواند این تبریک را با احساس خاص و شکلی عجیب به زبان می‌آورد. کاربری در همین رابطه نوشته است:‌ «فکر می‌کنم مشایی نمی‌داند در ایران مسیحی هم داریم والا پیامش را انگلیسی نمی‌خواند.» واکنش ها به انگلیسی خوانی مشایی همچنان ادامه دارد....