از رک گویی پورعرب در دورهمی تا انتصابات کمیته ملی المپیک!

رک‌گویی جالب پورعرب در «دورهمی» مدیری!
سوپراستار دهه هفتاد در برنامه دورهمی حرف‌های جالبی زد. حرف‌هایی که برای او در فضای مجازی کم دردسرساز نشد. او در بخشی که مدیری از مهمانانش می‌پرسد «عاشق شدید»، در حالی که سه بار ازدواج کرده می‌گوید: «نه»! نه قاطع پورعرب سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. کاربری  در توئیتردرخصوص صحبت های پور عرب  نوشت: «برخلاف بسیاری از مهمانان این برنامه که در حال شوآف هستند، جناب پورعرب خودش بود و آن چیزی را گفت که جواب خیلی‌هاست.»
 
بغض خانم بازیگر مقابل رشیدپور
بازیگر 32 ساله کشورمان مقابل دوربین حالا خورشید و در گفت وگو با رشیدپور بغض می‌کند. شهرزاد کمال‌زاده با بغض‌اش و گفتن این جملات که: «چون عمل جراحی صورت نداشتم نقش‌های شیک به من نمی‌دهند و هیچ وقت دیده نمی‌شوم» توجه رسانه‌های مجازی را به خود جلب می‌کند. کلیپ گفته‌های خانم بازیگر در «حالا خورشید» حالا ترند شده در فضای تلگرام است. کاربری با انتشار این کلیپ نوشته است: «اگه می‌خوای دیده بشی و استار اول سینما باشی باید تن به خیلی از کارا بدی. متاسفانه سینما و تلویزیون ما دست یک عده خاصی است.»
 


پایان سفرهای قطبی شاکردوست
الناز شاکردوست، هنرپیشه سینما که گویا چند صباحی است به دور از حال و هوای مردم کشورش به سفر قطب رفته بود، روز گذشته با انتشار تصاویری خبر از بازگشت‌اش داده بود. او در تصویری سوار بر سورتمه نوشته بود خوبه برای کاهش آلودگی هوا از این سورتمه‌ها استفاده کنیم. البته چون ایران برف نداریم بهتره از چرخ زیر سورتمه استفاده کنیم. کاربری ذیل این پست نوشته بود: «شما به فکر خوشگذرونی خودت تو قطب باش، لازم نکرده واسه آلودگی ما دلت بسوزه.» کاربر دیگری هم نوشته بود: «چه خنک»!
 
«وی چت» قربانی محبوبیت «تلگرام»!
چند روزی است که خبر برداشته شدن فیلتر «وی چت» منتشر شده است اما گویا کاربران فضای مجازی در کشورمان همچنان اکثرا به پیام رسان دیگری جز «تلگرام» علاقه‌مند نیستند. کاربری در توئیتر نوشته بود: «وی چت یا هر پیام رسان دیگری فایده ندارد. مردم به تلگرام علاقه‌مندند و حاضر نیستند هیچ جای دیگری بروند. حتی اگر شده به قیمت استفاده از انواع فیلترشکن‌ها.» کاربر دیگری در نقد همین کاربر کامنت گذاشته بود: «این حرفا چیه؟ چرا داریم لجبازی می‌کنیم؟ به نظر من این دیگه اوج بچه‌بازیه!»
 
موزی که با پوست خورده می‌شود!
کشاورزان ژاپنی هم به تازگی راه تکنولوژیست‌های‌شان را در پیش گرفته‌اند و هفته‌ای نیست که من و شما را شگفت زده نکنند. کاربری در توئیتر با انعکاس خبری به نقل از خبرگزاری‌ها که کشاورزان ژاپنی موفق به پرورش موزی با پوست خوراکی به ارزش 7/5 دلار شده‌اند، نوشت: «بابا نگین این خبرا رو از فردا موز ایرونی هم خودش رو لوس می‌کنه و گرون می‌شه. چه کاریه آخه. این ژاپنی‌ها هم یک چیزی‌شون می‌شه.»
 
کمیته ملی المپیک و دو کاندید و یکی!
ثبت نام کاندیداهای کمیته ملی المپیک به پایان رسید و خسروی وفا و صالحی امیری به عنوان دو کاندید ثبت نام کردند. خسروی وفا گفته به نفع صالحی امیری کنار می‌رود و از همین الان این انتخابات یک طرفه است. کاربران در فضای مجازی به این مسئله واکنش‌های زیادی داشتند. کاربری در توئیتر خود نوشته بود: «این که دیگر انتخابات نیست، انتصابات است.» کاربری هم با انتقاد از این مسئله نوشت: «لطفا سیاست را بیش از این وارد ورزش نکنید.»