داغ «سانچی» روی آنتن زنده و روسری چینی که باد برد!

صحنه‌های تلخ «حالا خورشید»
برنامه روز گذشته «حالا خورشید» بر خلاف همیشه صحنه‌های تلخی داشت که اشک بیننده‌هایش را
 در آورد. گفت وگو با همسر داغ دار یکی از دریانوردان نفتکش ایرانی «سانچی» که در آب‌های چین همچنان می‌سوزد. کاربری با انتشار این فیلم نوشته بود: «کاش همان طور که این خانم می‌گوید به جای بحث درباره بیمه بودن یا نبودن این کشتی و هزار حرف بیخود فعلا به فکر عزیزان حاضر در آن کشتی و خانواده‌های دلسوخته‌شان باشیم.» کاربر دیگری هم نوشته بود: «لعنت به چینی‌های نامرد. کی می‌تونه داغ این خانواده‌ها رو تسکین بده؟»
 
پیوند دوباره فرنوش و کاوه در شارلوا
زوج ورزشی کشورمان بعد از ازدواج‌شان حالا قرار است در یک باشگاه و در بلژیک زندگی مشترکشان را ادامه دهند. فرنوش شیخی،‌ همسر کاوه رضایی که عضو تیم ملی والیبال بانوان کشورمان است از طرف باشگاه شارلوای بلژیک، همان باشگاهی که کاوه رضایی در تیم فوتبالش بازی می‌کند، برای حضور در تیم والیبالش دعوت شده و جالب این است که شرط حضورش را حفظ حجاب اسلامی قرار داده است. کاربری در این خصوص نوشته‌: «خب دختر جان شما این شرط رو هم نمی‌ذاشتی شوهرت نمی‌ذاشت بدون حجاب بازی کنی.» و البته کاربری در دفاع از این اقدام نوشت: «دمت گرم. حقا که خون ایرانی تو رگ‌هاته.»
 


ازدواج دختر خانم بازیگر با علی دایی!
مریم امیرجلالی در برنامه «من و شما» از شبکه شما درباره شایعه ازدواج دخترش با علی دایی می‌گوید: «یک روز می‌گویند دخترم با علی دایی ازدواج کرده، یک روز می‌گویند با مجید یاسر ازدواج کرده، خلاصه الان من یک دختر دارم و سه داماد!» کاربری با گذاشتن فیلم این گفت وگو در اینستاگرامش نوشته بود: «یعنی اساسا خوشحالیم سلبریتی‌ها دور و برمون هستن و هر روز برامون سوژه درست می‌کنن. »
 
دمپایی مایکروسافت به بازار آمد!
تصویر دمپایی‌هایی با مارک شرکت مایکروسافت چند روزی است که در فضای مجازی موجب شوخی کاربران با این تصویر شده است. کاربری با انتشار عکس فوق نوشت: «طفلی بیل گیتس چه گناهی کرده که ما ایرانی‌ها این قدر خلاقیم. بعدم چه اشکالی داره دمپایی مایکروسافت هم به بازار بیاد؟!» و کاربر دیگری زیر همین پُست نوشته بود: «مگه دمپایی‌های وطنی، نیکتا و میکتا چه عیبی داره که مایکروسافت بپوشیم؟!»
 
 
بلوک سیمانی جلوی در ورزش!
تصویر قرار گرفتن دو بلوک سیمانی جلوی در ساختمان هیئت‌های ورزشی استان تهران، تصویری است که روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد. این بلوک‌ها در پی اختلاف شهرداری با مدیران ساختمان و مشکلات ملکی، توسط شهرداری جلوی در این ساختمان گذاشته شده بود. کاربری در فضای مجازی با انتشار این تصویر نوشته بود: «ورزش دشمن سلامتی!» و کاربر دیگری کامنت گذاشته بود: «با تشکر از قانون‌مند بودن شهرداری! چه خبره. در ورزش رو می‌خواین تخته کنین!»
 
ماجرای موسیقی باد و روسری چینی
تصویر ترند شده روسری زن چینی که در حین اجرای موسیقی گروه‌شان در جشنواره موسیقی فجر از سرش می‌افتد و یکی از مسئولان برگزاری جشنواره در داخل سالن بالای سن می‌رود و روسری را دوباره روی سرش می‌اندازد! تصویری که واکنش‌های طنز زیادی را در پی داشت. کاربری در همین باره نوشته بود:‌ «ای بابا. جای فلانی خالی! ما فکر می‌کردیم فقط تو سوئیس باد میاد!» و کاربر دیگری نوشته بود:‌ «یعنی طرف قشنگ تمرکزش به هم ریخت .
آخه وسط اجرا باید برین روی سن!»