غلامعلی رجایی: سرنوشت وصیت‌نامه هاشمی همچنان نامعلوم است

یکی از نزدیکان مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: جست و جو برای یافتن وصیت نامه آیت‌الله هاشمی همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایسنا، غلامعلی رجایی پس از مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در کرج برگزار شد، در خصوص اظهارات خانواده هاشمی مبنی بر وجود حوله آلوده در جمع خبرنگاران گفت: بنا بوده محسن برای مطالعه پرونده به شورای امنیت برود، این پرونده هنوز مفتوح است. رجایی افزود: بررسی شورای امنیت در مورد این پرونده قانع کننده نبوده و هنوز پرونده بسته نشده است. وی در خصوص سرنوشت وصیت‌نامه هاشمی نیز گفت: هاشمی سال 69 یک وصیت نامه نوشت و در آن مسائل مالی را توضیح داده بود.
رجایی خاطرنشان کرد: پس از آن گفته شده که ایشان در حال وصیت نامه نویسی دیده شده اما چیزی به عنوان وصیت نامه پیدا نشده، هنوز هم در حال گشتن برای یافتن وصیت نامه هستند اما ممکن است پیدا شود یا پیدا نشود.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی: «ابتکار» آینده سیاسی معاون اول ریاست جمهوری را بررسی کرد معمای جهانگیری در هشتمین همایش سالانه سلامت روان و رسانه، علل شیوع خشونت در جامعه بررسی شد کاهش خشونت نتیجه توسعه جامعه مدنی سید علی محقق سانچی، مرگ را به مساوات تقسیم کرد! جایگاه ادبیات کودک در فضای مجازی کجا است؟ زمانی برای کتابخانه شدن موبایل‌ها «ابتکار» چشم انداز جنگ داخلی سوریه در دوران پسا داعش را بررسی می‌کند فاز جدید بحران در سوریه محمدقاصد اشرفی در گفت‌و‌گو با «ابتکار» از اولویت ساخت پردیس‌های سینمایی می‌گوید نشستن خاک روی خاطره سینماهای قدیمی «ابتکار» تاثیرات افزایش قیمت نفت در اقتصاد کشور را بررسی کرد فرصت تنفس نفتی دولت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست 6 ماه پس از تصویب قانون هوای پاک در ایران مطرح کرد اجرای قانون هوای پاک به هر قیمتی روحانی در نشست اتحادیه مجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی: اسلام دین صلح است، نه دین جنگ وزیر اطلاعات: انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی نشود روحانی در نشست اتحادیه مجالس کشورهای سازمان همکاری اسلامی: اسلام دین صلح است، نه دین جنگ غلامعلی رجایی: سرنوشت وصیت‌نامه هاشمی همچنان نامعلوم است