جزئیات دیدار از زبان موسوی لاری بین اصلاح‌طلبان و رئیس‌جمهوری چه گذشت؟

در آستانه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهوری، محتمل‌ترین کاندیدای جریان اصلاحات دیدار کردند.
دو هفته پیش بعد از جلسه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان؛ دوشنبه نهم اسفند، هیئت رئیسه این شورا به دیدار  رئیس‌جمهور رفتند و در جلسه ای با وی به بحث‌ و گفت‌وگو پرداختند. محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام موسوی‌لاری، حسین کمالی، محمود صادقی، حسین مرعشی، مرتضی حاجی، ژاله فرامرزیان و صدراعظم نوری از جمله حاضران در این جلسه بودند.
موسوی لاری نایب رئیس شورای عالی، شب گذشته در جلسه این شورا گزارشی از نشست هیات رئیسه با روحانی ارائه کرد که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. با توجه به پایگاه رای دولت یازدهم که بر خواسته از گفتمان اصلاح‌طلبی بوده است، موسوی  لاری خاطرنشان کرد: به عنوان حامیان اصلی دولت با توجه به کمبودها و نقایص موجود در عملکرد  اجزای بدنه دولت و مدیران سایر دستگاه‌ها، دغدغه‌های خود را به رئیس‌جمهوری اعلام کردیم. وی همچنین در همین راستا یادآور شد که تعامل کلیه حامیان دولت در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و موثر امری ضروری است.
موسوی لاری در تشریح سایر موضوعات طرح شده در دیدار اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهوری اظهار کرد: ما ضرورت رویکرد آقای روحانی به شورای عالی به عنوان مرجع اصلی تصمیم‌گیر اصلاح‌طلبان در روند انتخابات را تشریح کردیم و ایشان نیز ضرورت تعامل همه احزاب و اشخاص حامی دولت با این شورا را در برگزاری انتخابات گوشزد کردند.
سایر اخبار این روزنامه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: احساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله می شود «ابتکار» وضعیت انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را بررسی کرد کمین برای کرسی های خالی جزئیات دیدار از زبان موسوی لاری بین اصلاح‌طلبان و رئیس‌جمهوری چه گذشت؟ علیرضا صدقی بازتعریف یک شخصیت یک ناشر افغانستانی از فضای نشر در کشورش می گوید کتاب به روایت همسایه شرقی «غربالگری»؛ پروژه ای که در خفا و برای پاکسازی پایتخت از معتادان متجاهر در حال اجرا است در مراسم بازگشایی تالار جدید در بورس کالا مطرح شد هدف گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی بازار پسته سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به «ابتکار»: از سطح روابط ایران و آذربایجان راضی نیستیم لایحه مدیریت شهری نباید اداره شهر را دولتی‌تر کند «حجت الله ایوبی» خبر استعفای خود از سمت ریاست سازمان سینمایی را تکذیب کرد ابقا یا استعفا صداى بلند: نفت در برابر غذا در اطلاعیه‌ دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر اعطای تابعیت ایرانی به خانواده‌های درجه یک اتباع خارجی مدافع حرم تایید نشد رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد برگزاری 100 هزار تور تهرانگردی در ایام نوروز