جنجال نودی در «شب های فوتبالی» ؛ متهم عادل!

جنجال نودی د ر «شب های فوتبالی »؛ متهم عادل ! برنامه «شب‌های فوتبالی» که از شبکه ورزش به روی آنتن می‌رود با دعوت از طاهری، مدیرعامل پرحاشیه سابق پرسپولیس جبهه‌ای ضد عادل فردوسی‌پور گرفت و همین ماجرا سر و صدای زیادی در فضای مجازی به همراه داشت. کاربری در این خصوص نوشت: «ادعاهای طاهری  در باره دخالت برنامه نود در دادن رای فیفا علیه پرسپولیس، مضحک است.» و کاربر دیگری در خصوص رابطه مجریان این برنامه می‌نویسد: «پیشتر هم تقوی، کارشناس فوتبال از روابط پشت پرده مجریان این برنامه خبر داده بود و شوآف این برنامه در دعوت از طاهری فقط برای زدن عادل فردوسی‌پور و نود بود.»       گاف یا تعمد جنجالی آزاده نامداری! آزاده نامداری مجری جنجالی تلویزیون این‌بار با انتشار پُستی در اینستاگرامش جنجال‌آفرین شد. او با انتشار تصویری از عروسی بهاره رهنما و تگ کردن پیمان قاسم‌خانی همسر سابق رهنما بر روی همان پُست واکنش‌های کاربران فضای مجازی را برانگیخت. کاربری در این‌باره نوشت: «آزاده جان باز چند وقته ازت خبری نیست می‌خوای تیتر یک خبرا بشی! نکن این کارا رو.» و کاربری دیگر نوشت: «بابا طفلی خبر نداشته پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما از هم جدا شدن!» و کاربری در کامنتی متذکر شد: «چرا این‌قدر رو این بابا حساس شدین. بی‌خیال.»  
 
 
توئیتر در ایران فیلتر است یا ایران در توئیتر؟! جهرمی، وزیر ارتباطات در تازه‌ترین اظهارنظرش معادله جالبی را مطرح کرده است. او گفته: «بنابر قانون فعالیت توئیتر در ایران ممنوع است اما فعالیت ایرانیان در توئیتر ممنوع نیست... از فیلترشکن استفاده نمی‌کنم.» صحبت‌هایی که با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی همراه بود. کاربری نوشت: «فکر کنم ژن اینترنتش خوبه!» و کاربری متذکر شد: «آخه پسرم، توئیتر برای ایرانیان ممنوع نیست ولی استفاده از فیلترشکن برای حضور در توئیتر ممنوعه!»         «قیمت» و شوخی‌های دورهمی‌اش! کاراکتر جذاب «قیمت» در برنامه «دورهمی» توانسته با استقبال مخاطبان همراه شود. کلیپ شوخی قیمت با پازل مهران مدیری روز گذشته در فضای مجازی دست به دست چرخید و بسیاری را خنداند. در این فیلم قیمت قطعه‌ای از پازل را نشان می‌دهد و می‌گوید: «فکر کنم این دکمه شلوار مدیری باشه»! شوخی که سوژه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی هم شد. کاربری نوشت: «شوخی‌های «بیییییب» دورهمی دیگه یواش یواش داره خیلی تند می‌شه.» و کاربری در کامنتی نوشت: «دورهمی فیلتر نشه، صلوات.»           پیرترین زوج جهان به هم رسیدند «جوآن گرانت» 80 ساله و «تد» 91 ساله با مجموع حدود 171 سال پیرترین زوج جهان شناخته شدند. تصاویر منتشر شده از پیرترین عروس و داماد جهان در فضای مجازی با واکنش‌های جالب کاربران همراه بود. کاربری در باره این ازدواج بامزه نوشت:‌ «آخی. وقتی پای عشق در میون باشه، سن و سال معنی نداره.» کاربر دیگری یادآور شد:‌ «البته این ازدواج‌ها در بیشتر نقاط جهان معمولا جلوه نمادین داره و برای جلب توجه رسانه‌ها انجام می‌شه.» و کاربری هم نوشت: «چه بانمک جفتشون عصا به دستن.»    
صندوق‌ صدقات پُرحاشیه تبریزی! بعد از جمع‌آوری و برداشتن صندوق صدقات در تبریز توسط شهرداری در قالب سامان دهی صندوق‌های صدقات، صدای کمیته امداد این شهر در آمده است. اتفاقی که با واکنش‌های زیادی همراه بوده است. گفته می‌شود درآمد کمیته امداد تبریز از این صندوق‌ها سالانه 12 میلیارد تومان بوده است. کاربری در این‌باره نوشت: «داد فعالان اجتماعی تبریز سر این موضوع در آمده است. کاش کسی به فکر این ماجرا باشد.» و کاربری نوشت: «آقا جان تبریز گدا نداره. پس معنی نداره صندوق داشته باشه.» و کاربری در کامنتی به همین کاربر متذکر شد: «برادر من فلسفه صندوق صدقات در شهر فقط گدا داشتن نیست. صندوق صدقات یک ریشه دینی و اعتقادی پشتش خوابیده.»