سوپراستارهای کوچک

آفتاب‌یزد- گروه شبکه: از فالوئرهای بالایی برخوردارند ولی نه هنرمندند و نه سیاستمدار. اصلا با دنیای مجازی بیگانه‌اند و بدون اینکه بخواهند، وارد این دنیای بزرگ شدند، آن‌هم به‌واسطه والدینشان، ولی به‌شدت دوست‌داشتنی و شیرین هستند. آنها سوپراستارهای کوچک شبکه‌های اجتماعی هستند. همان‌ها که وقتی فیلم یا تصاویرشان را در اینستاگرام می‌بینی حالت را خوب می‌کنند. بعضی از این کودکان قبل از اینکه به دنیا بیایند معروف می‌شوند و عده دیگرشان از بدو تولد. البته تعدادی از آن‌ها از هنر خاصی برخوردارند. به جرات می‌توان گفت که برخی از این کودکان از دنبال‌کننده‌های باورنکردنی برخوردارند به‌طوری که در این خصوص گوی سبقت را از چهره‌های شناخته‌شده گرفته‌اند. البته در این میان والدین این کودکان با توجه به تعداد بالای فالوئر فرزندشان توانسته‌اند آب از کره بگیرند و کسب درآمد کنند.
کودکی با استایل‌های متفاوت
یکی از بچه‌معروف‌های اینستاگرام، کیان یک پسربچه دوساله است و به‌خاطر کارهای بامزه‌ای که انجام می‌دهد و استایل متفاوتی که دارد، توانسته طرفداران خاص خودش را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند. مادر کیان در ابتدا چند عکس از فرزندش را در پیج شخصی خودش می‌گذارد و وقتی عکس‌های کیان را خیلی از پیج‌هایی که عکس‌های کودکان معروف و پربیننده را قرار می‌دهند، می‌گذارند، تصمیم می‌گیرد که پیجی مخصوص برای فرزندش، کیان بسازد که این مسئله با استقبال عموم مردم مواجه می‌شود. کیان کوچک در حال حاضر 122هزار فالوئر دارد.



کودکی که به دنیا نیامده معروف شد!
از دیگر کودکان معروف اینستاگرام «نیوان» نام دارد. او قبل از اینکه پا به این دنیا بگذارد به‌واسطه ورزشکار بودن پدر و مادرش، سلبریتی شدن را تجربه کرده است، اما وقتی که به دنیا می‌آید معروفیتش به اوج می‌رسد. نیوان تقریبا یک‌سال و نیم سن دارد. او در اینستاگرام پیجی مخصوص به خود ندارد، ولی پدرومادرش با گذاشتن فیلم‌ها و عکس‌هایی از او، جذابیت خاصی را به صفحه‌شان بخشیده‌اند و همین مسئله هم موجب شده که تعداد دنبال‌کنندگانشان چشمگیر شود.

دوقلوهای افسانه‌ای
سام و سامیار، نام دو برادر دوقلویی است که به‌خاطر چهره زیبایشان از محبوبیت خاصی برخوردارند. به‌طوری که این دو برادر دوقلو که آنها هم تقریبا یک‌سال و نیمه هستند در یکی از تبلیغات تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند. پدر و مادر این دوقلوهای افسانه‌ای نیز با اختصاص پیجی مخصوص فرزندانشان توانسته‌اند از دنبال‌کننده‌های زیادی رخوردار باشند. در حال حاضر سام و سامیار 125 هزار فالوئر دارند.

نابغه‌ای در ژیمناستیک
آرات حسینی جزء آن دسته از کودکانی است که به‌خاطر هنر ورزشی‌اش توانسته فضای مجازی را به تسخیر خود در بیاورد. در واقع او، نابغه‌ای در رشته ورزشی ژیمناستیک است و حرکات ورزشی‌اش را از هفت‌ماهگی شروع کرده است. پدر آرات چندسالی است که برای بهتر دیده‌شدن پسرش به شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام متوسل شده است و از طریق همین دنیای مجازی نیز توانسته او را به دنیا معرفی کند. در حال حاضر آرات حسینی 995هزار فالوئر دارد. جالب اینجاست که درصد زیادی از فالوئرهای آرات
خارجی هستند.

بازیگری در هفت‌ماهگی!
ساحل بکرانی نام کودکی دیگر است که در هفت‌ماهگی در فیلم دردسرهای عظیم دو، نقش «بچه» را بازی کرده است و به‌همین خاطر بیشتر عکس‌هایش بیست‌هزارتایی لایک می‌خورد. ادمین این صفحه که پدر و مادر ساحل هستند در گفت‌وگویی گفته بودند: «یک هفته قبل از شروع فیلم به پیشنهاد برخی بازیگران از جمله الناز حبیبی و جواد عزتی، صفحه اینستاگرام ساحل را فعال کردیم. از همان هفته اول تعداد فالوئرها به 10هزار و خیلی سریع به بیست‌هزار نفر رسید. هدف‌مان از انجام این کار به‌جا گذاشتن خاطره‌ای از روزهای خوش ساحل برایش است و تا وقتی که خودش بتواند صفحه‌اش را اداره کند، ما این کار را برایش ادامه می‌دهیم.» اینها تعداد کمی از بچه‌هایی هستند که فضای مجازی آنها را به‌خوبی می‌شناسد وگرنه فضای مجازی امروز پُرشده از کودکانی که شاید خودشان هم نمی‌دانند تا چه حد محبوب هستند و هزاران هوادار اینستاگرامی دارند که چشمشان به عکس‌های جدید و شیرین‌کاری‌های آنها در دنیای خوب کودکی‌شان است.