آغاز همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال 97

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت تلاش می‌کند تا به همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 97 توجه شود و در این راستا از ابتدای سال با لحاظ تحقق کامل درآمد 3400 میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
به گزارش خانه ملت،‌ محمدباقر نوبخت گفت: برای ترمیم حقوق و در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 97 به تامین حداقل 3400 میلیارد تومان منابع نیازمند هستیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: در جریان بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجموع با احتساب پیشنهاد دولت، 2000 میلیارد تومان منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده که بیانگر کمبود 1400 میلیارد تومانی منابع برای همسان سازی در سال آینده است.
نوبخت تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که با مجلس صورت گرفت، مجوزی ارائه شد تا سازمان برنامه و بودجه بتواند از سرجمع بودجه و احیانا اموال تملیکی منابع کافی برای ترمیم حقوق بازنشستگان را در سال آینده تامین کند.
سخنگوی دولت یادآور شد: دولت تلاش می‌کند تا به همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 97 توجه شود و در این راستا از ابتدای سال با لحاظ تحقق کامل درآمد 3400 میلیارد تومانی برای ترمیم حقوق بازنشستگان، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
سایر اخبار این روزنامه
تعلیق ایران از لیست سیاه FATF تمدید شد تولید رادیوداروی درمانی جدید در سازمان انرژی اتمی ایران آغاز همسان سازی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال 97 مجلس بودجه 97 را تصویب کرد معاون بهداشت وزارت بهداشت: قهوه خانه داران، برای مبارزه با قلیان باید تغییر رویکرد دهند زیر پوست جامعه چه می‌گذرد؟ در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل مطرح شد طرح جدید انصارالله برای پایان دادن به بحران یمن سخنگوی سازمان انرژی اتمی: سرعت دادن به کار پیشران هسته‌ای بی‌ارتباط با رفتار آمریکا در برجام نیست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود باردیگر پایبندی ایران به برجام را تایید کرد نماینده آمریکا در سازمان ملل، سوریه را تهدید به حمله نظامی کرد مصرف برق در تابستان باید 6 هزار مگاوات کم شود فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد امضای توافقات مرزبانی پنج کشور حاشیه خزر در آینده نزدیک دادستان تهران خبر داد: صدور کیفرخواست عامل شهادت سه نفر از ماموران ناجا کاهش سرفاصله مترو در روزهای پایانی سال غلامرضا حیدری نماینده تهران و عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید: رفع حصر تا عید صورت می‌گیرد مراسم تشییع و وداع با شهدای مظلوم حادثه خیابان پاسداران برگزار شد