برهم خوردن دورهمی «کتایون ریاحی» در شب حمله موش ها به پارلمان پاکستان!

عکس جنجالی فدراسیونی‌ها روی «پل عشاق»! تصویر منتشر شده از برخی مدیران و روسای هیئت فوتبال استان‌ها روی پل عشاق در رم ایتالیا، سر و صدای زیادی را در فضای مجازی به پا کرد. کاربری در این باره نوشت: «الان اینا رفتن وقتی که برگشتن کجای فوتبال ایران میخواد اصلاح شه؟!» کاربری هم یادآور شد:‌ «یاد حرف‌های علی کریمی تو نود افتادم. فدراسیون ما با همین فسادها از روسای هیئت در مجمع رای جمع می‌کنه.» کاربر دیگری هم در دفاع از فدراسیون‌نشینان نوشت:‌ «صرف اینکه در خارج از وقت کاری رفته باشن تو شهر و یه دوری زده باشن چه ایرادی داره؟ حتی آشنایی با تجربیات مدیریت تیمی آن‌ها هم مفید است»         وقتی دورهمی «زلیخا» بر هم خورد! حاشیه‌های پخش نشدن برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی در شب ولادت حضرت زهرا (س) موجب شد تا بالاخره مدیران سیما تصمیم بگیرند این برنامه را شنبه شب به روی آنتن ببرند. اگرچه در فضای مجازی علت این اتفاق پوشش این بازیگر بیان شد و خود کتایون ریاحی هم در مصاحبه ضمن گلایه گفت:‌ «مگر پوشش من چه مشکلی داشت؟!» اما روابط عمومی شبکه نسیم مشکل «نویز» در صدای برنامه را علت پخش نشدن دورهمی دانست. کاربری در این باره نوشت: «مشکل ناظر پخش بوده که کمی گیر تشریف داشتن.» و کاربر دیگری به شوخی نوشت: «بابا این طفلک که شبیه عبدا... بن نمیر ثقفیه! چرا بهش ایراد گرفتن.» و کاربر دیگری هم نوشت:‌ «فضای مجازی است و جوسازی‌های الکی.»  
 
کردی‌خوانی بختیار رحمانی برای مادران بختیار رحمانی فوتبالیست کشورمان که اهل سرپل ذهاب است به مناسبت روز مادر آهنگی را با زبان کردی خوانده و تقدیم مادران سرپل ذهاب کرده است. این ویدیو را می‌توانید با استفاده از قابلیت QR در این جا ببینید. کاربری در باره این ویدیو نوشت:‌ «کردی کلهری میخونه که بیشتر توی استان کرمانشاه و ایلام صحبت میشه.» و کاربری هم نوشت: «نخون بابا. همین کارا رو کردی از استقلال انداختنت بیرون.»                   جولان موش‌ها در پارلمان پاکستان  خبر جالب و کوتاه است:‌ «جولان موش‌ها در پارلمان پاکستان»! خبری که روز گذشته در فضای مجازی با اظهارنظرهای متفاوتی همراه بود. گفته می‌شود هزاران موش به پارلمان پاکستان وارد شده‌اند و در برخی شهرهای پاکستان هم مردم با این مشکل مواجهند و پویش مبارزه با موش‌ها را آغاز کرده‌اند. کاربری در این باره نوشت:‌ « در همین تهران خودمان هم موش خیلی زیاد است. کافی است به خیابان ولی‌عصر بروید تا در جوی‌های آن‌ها موش‌های وحشتناک را ببینید.»‌ کاربری هم یادآور شد: «چه با حال برای مبارزه با موش‌ها پویش راه انداختند. ولی خداییش مشکل جدیه. وای به روزی که زلزله‌ای چیزی تهران خودمون بیاد.»  
آمار 84 درصدی میرباقری از اقبال به صدا و سیما میرباقری، معاون سیمای صدا و سیما در سخنانی اعلام کرد که 84 درصد مردم ایران مخاطب رسانه ملی هستند و روزانه به طور میانگین 3 ساعت و 26 دقیقه تلویزیون می‌بینند. کاربری در فضای مجازی در واکنشی تند به این آمار نوشت:‌ «جوک گفته. لابد این آمار رو تو خونه می‌نویسن.» کاربر دیگری هم در این رابطه نوشت:‌ «من یقین دارم دو بار پخش تام و جری این آمار رو به 100 درصد می‌رسونه!» و کاربری در دفاع از این آمار نوشت:‌ «به نظر من رسانه ملی ما گاهی گرفتار برخوردهای سیاسی می‌شه والا خیلی هم خوبه.»     روستای بدون زباله در ژاپن روستایی در ژاپن وجود دارد که به سبب آن‌که مردم آن از 80 درصد زباله‌هایشان برای بازیافت و ساخت وسایل جدید استفاده می‌کنند، به روستای بدون زباله مشهور شده است. ویدیو گزارشی خبرنگار صدا و سیما از این روستا روز گذشته در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری در این خصوص نوشت: «این اصلا عجیب نیست. در کشور خودمان هم نمونه مشابه داریم. روستای سقالکسار بدون زباله است.» کاربری هم نوشت:‌ «در کشور ما فقط همایش‌های خوبی در این خصوص برگزار می‌شه والا در عمل چنین توانایی در بازیافت زباله‌ها نداریم.»