علت افزايش حملات دشمنان احساس خطر آنان از قدرت فزاينده ايران است

حضرت آيت الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر ديروز در ديدار جمعي از فرماندهان ارشد نيروهاي مسلح، ضمن تبريك اعياد به ويژه ماه رجب، گفتند: ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان، به دليل ايام متبرك خود براي بندگان صالح خدا عيد هستند و بايد از اين ماه‌هاي پر بركت بيشترين بهره معنوي را برد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامي از اقتدار، امنيت، عزت و توانايي كافي در زمان لازم به عنوان اهداف اصلي نيروهاي مسلح نام بردند و با تأكيد بر ضرورت كادرسازي و جانشين‌پروري در نيروهاي مسلح خاطرنشان كردند: نتيجه فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده در نيروهاي مسلح بايد در راستاي تأمين اهداف تعيين شده باشد. ايشان همچنين دوران كنوني را دوران عزت جمهوري اسلامي ايران دانستند و تأكيد كردند: علت تهاجم‌هاي بي‌سابقه كنوني بر ضد نظام اسلامي، قدرت روزافزون اين نظام است زيرا دشمنان از اين قدرت فزاينده به‌شدت احساس خطر كرده‌اند و حملات خود را افزايش داده‌اند. حضرت آيت الله خامنه‌اي افزودند: به‌رغم تمام توطئه‌ها و به كوري چشم دشمنان، قدرت نظام اسلامي، روز به روز افزايش خواهد يافت.
پيش از سخنان فرمانده معظم كل قوا، سرلشكر باقري رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گزارشي از دستاوردها و فعاليت‌هاي نيروهاي مسلح در سال گذشته بيان كرد و گفت: در سال جديد، به افزايش تلاش‌ها و حركت‌هاي مجاهدانه براي دستيابي به اهداف، متعهد هستيم.