چهره‌هاي ضد جمهوري اسلامي با پول عربستان در اطراف ترامپ جمع شده‌اند

رئيس قوه قضائیه با تأکيد بر ضرورت تعامل قوا در تأمين امنيت اقتصادي و سرمايه گذاري در کشور، معاون اول خود را مأمور تهيه طرحي براي پيشبرد اين امر کرد. آيت‌ا... آملي لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضائی، تصريح کرد: يکي از مهمترين مسائلي که هم مسئولان و هم مردم عزيز بايد در اين شرايط به آن توجه کنند، وضعيت خاص کشور از نظر تهاجم سلطه جهاني و دشمنان انقلاب به‌خصوص آمريکا و اذناب منطقه‌اي آن به جمهوري اسلامي است. اين ميزان از صراحت در دشمن و مقابله با جمهوري اسلامي و به کاربردن همه ابزارها عليه نظام در طول سال‌هاي گذشته بي سابقه بوده است.
اطراف ترامپ
رئيس قوه قضائیه با اشاره به نزديکي مواضع رژيم صهيونيستي و عربستان سعودي در ايام اخير اظهار کرد: امروز لابي‌هاي سنگين رژيم صهيونيستي با لابي‌هاي نظام پوشالي سعودي همدست شده و صدها ميليون دلار آشکارا صرف کرده اند تا چهره‌هاي تندرو ضد جمهوري اسلامي در اطراف رئيس جمهور آمريکا جمع شوند؛ چهره‌هايي که از گذشته بيشترين بهره مندي از ابزار منافقين براي مقابله با جمهوري اسلامي را در دستور کار خود دارند و با پول سعودي‌ها در آمريکا روي کار آمده‌اند که اين نحوه تقابل آشکار با نظام جمهوري اسلامي بي‌سابقه است.
وحدت سپاه و ارتش


آيت ا... آملي لاريجاني با اشاره به وحدت سپاه و ارتش، اين موضوع را موجب نمايش اقتدار تمام عيار نظام در سطح منطقه و جهان توصيف کرد و افزود: لازم است در اينجا از فرمانده محترم ارتش جمهوري اسلامي ايران قدرداني کنم که با حضور خود در مراسم گرامي‌داشت روز پاسدار نشان داد در جمهوري اسلامي همواره برادري حاکم است و نيروهاي انقلابي اجازه اختلاف افکني دشمن را نمي دهند. اين اقدام حاکي از اقتدار و عقلانيت فرمانده متدين ارتش بود. رئيس قوه قضائیه خطاب به اعضاي سپاه نيز گفت: از برخي سخنان و ناملايمات نرنجيد. آنچه اهميت دارد، هدف شما و مسيري است که از جانب رهبر معظم انقلاب به روشني براي شما ترسيم شده است. علاوه بر اين نبايد فراموش کنيد که مردم و نظام به وجود شما افتخار مي‌کنند. بايد از سردار رشيد اسلام، سرلشگر حاج قاسم سليماني نيز قدرداني کنم که در طول سال‌هاي اخير با فداکاري‌هاي خود و نيروهايشان در اين فضاي سخت و دشوار در جهت اقتدار اسلام و نظام جمهوري اسلامي در منطقه تلاش کرده‌اند. همه ما بايد توجه داشته باشيم که اقتدار موجود حاصل جانفشاني هاي نيروهاي مقتدر و توانمند مسلح در کشور است.