دورهمی جمنا!

میترازمانی- اگر دنبال یک سوژه عالی برای خنده و شوخی می‌گردید نگاهی به میزان آرایی بیندازید که در رای‌گیری جمنا رد و بدل شد! یعنی باور بفرمایید آدم اگر همین آرای جمنا را یک نگاهی بیندازد دوزاری‌اش می‌افتد!
ما الان یک مقدار دوزاری شما را می‌اندازیم!
1- آقای فتاح با 1661 رای نفر دوم شده، بعدش بیانیه داده که اصلا چه کسی گفته من با جمنا بوده‌ام؟! خب برادر من! یک ماه زودتر می‌گفتی! چرا الان یادت افتاده؟
2- آقای قالیباف با این همه دک و پز خلبانی و افاده دکتری و بیلبوردهای شهرداری و نامزدی در انتخابات قبلی، از آقای فتاح که بزرگ‌ترین کار سیاسی‌اش یک دوره وزارت در زمان محمود اعظم بوده، کمتر رای آورده! بیخود نبود استاد خودش در حرکتی خودجوش رقابت داخلی را ترک کرد! شما از جمنا نمی‌توانی رای بیاوری، می‌خواهی از صندوق‌ها رای بیاوری؟


3- استاد ضرغامی که خیلی فکر می‌کرد عملکرد یک طرفه اش در تلویزیون، او را درجناح راست به یک چهره محبوب تبدیل کرده ششم شد تا متوجه شود آنقدرها هم که فکر می‌کرد خاطرخواه ندارد!
4- سعید جلیلی در بین اصولگرایان هفتم شد! قابل توجه آنهایی که ایشان را در انتخابات امسال یک وزنه می‌دانستند! ایشان در جمنا به هفتمی رسید تا مشخص شود که حتی اصولگرایان هم فهمیده‌اند که دوران شعارهای تند گذشته! یعنی من جای جلیلی بودم و می‌دیدم ضرغامی از من بیشتر رای آورده، کار سیاسی را می‌بوسیدم می‌رفتم کنار!
5- استاد محسن رضایی یازدهم شدند! ایشان قصدی برای ورود به انتخابات نداشتند اما بعد از اعلام موجودیت جمنا، بیانیه شکوهمندی صادر کردند که اگر جمنا بخواهد نامزد ریاست‌جمهوری می‌شوند! برادر محسن! آسوده باش که جمنا نمی‌خواهد!
6- میرسلیم، رقیب جدی غرضی در رقابت تنگاتنگ با محسن رضایی و آرای باطله، با کسب 400 رای و تکیه زدن به مقام چهاردهمی، بالاتر از انتظار ظاهر شد! همین که در این مملکت 400 نفر حاضر شوند به ایشان رای دهند قابل پیش‌بینی نبود. بود؟
پیشنهاد : مهندس غرضی را هم می‌آورید، دورهمی‌تان تکمیل می‌شد!