پس از گفتگو با آفتاب یزد صورت گرفت

آفتاب یزد- گروه سیاسی: در پی گفتگوی دکتر مصطفی معین با آفتاب یزد و عنوان اینکه «مهم‌ترین رقیب روحانی، کارنامه او است» روزنامه کیهان چندی پیش در گزارش نخست خود این گفتگو را به شکل ناقص منعکس و از آن سوءاستفاده کرد.
دکتر معین در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این اقدام روزنامه مزبور واکنش نشان داده است که در پی می‌آید: "هرزنامه"(spam), سوءاستفاده از سیستم انتقال پیام در وسایل انتشار رسانه‌ای در فضای مجازی است که به پیام‌ها‌ی گروهی ناخواسته و معمولا بی ارزش و بعضامخرب و غیراخلاقی گفته می‌شود. متاسفانه بنظر می‌رسد که جایگاه روزنامه کیهان نیز در میان نشریات و رسانه‌ها‌ی کشور با توجه به نوع رویکرد و روش غیر اخلاقی آن طی سال‌ها‌ی طولانی گذشته، در حد یک "هرزنامه" فروافتاده است! این است که به مطالب آن که معمولا همراه با القای سوءظن و ایجاد اختلاف در جامعه و در بسیاری از موارد با دروغ و افترا، تهمت و توهین و هتک حرمت آمیخته است، اعتمادی نیست و به همین علت در تیراژی نازل منتشر می‌شود و حالت از تولید به مصرف پیدا کرده است! از سوی دیگر مانند "هرزنامه‌ها"هزینه‌ای هم به مسئولان انتشار آنها تحمیل نمی‌کند چون از محل بیت المال تغذیه می‌شود!
روزنامه وزین آفتاب یزد در شماره ۱۵/1/۱۳۹۶، یک مصاحبه تفصیلی با اینجانب را با تیتر اصلی "مهم‌ترین رقیب روحانی کارنامه اوست" منتشر کرد. در شماره امروز کیهان با کلیشه کردن صفحه اول روزنامه آفتاب یزد، به فضاسازی برعلیه دولت با ادعای"خالی بودن کارنامه دولت و هراس و آشفتگی در اردوگاه اصلاح‌طلبان!" پرداخته است. به گفته مولوی "هرکسی کز ظن خود شد یار من..."، و در واقع هتاکان کیهانی در این زمینه قیاس به نفس فرموده اند! کیهانیان در ادامه به اصطلاح "بررسی مستند" خود از چندین چهره خوشنام و مقبول ملی دیگر هم نقل قول کرده و در آستانه برگزاری انتخابات، برای تضعیف دولت روحانی و
خالی کردن دل مردم تلاش بیهوده‌ای را آغاز نموده‌اند؟! شما به یاد دارید که همین نشریه در بیشترین بحران‌سازی‌ها و تنش‌آفرینی برای دولت اصلاحات نقش داشت و در "دولت مهرورزی" نیز در حد یک بوق تبلیغاتی و تریبونی برای توجیه گری کارنامه ۸ ساله آن


عمل می‌نمود!
جالب است که بدانید در فضای دیجیتال نیز، بیش از ۸۰ درصد رایانامه‌ها‌(ایمیل‌ها‌) با هرزنامه(اسپام) همراه است که موجب اشغال ظرفیت رایانه، اتلاف وقت خوانندگان و آلودگی فضای مجازی(از نظر اجتماعی و اخلاقی) می‌گردد و کسی هم پاسخگوی آنها نیست؟!