پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ ایکس باکس

همان‌طور که می‌دانید، دو کنسول پلی استیشن و ایکس باکس به‌عنوان برترین کنسول‌های بازی در سال‌های اخیر شناخته می‌شوند. به همین دلیل، رقابت سنگینی نیز برای ساخت بازی بین آن‌ها وجود دارد. یکی از دلایل موفقیت PS4 از نظر کارشناسان، وجود بازی‌های انحصاری و جذاب است. امروزه این موضوع برای ایکس باکس هم اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

کمپانی مایکروسافت با هدف تولید بازی‌های انحصاری تلاش می‌کند تا شرکت‌های زیرمجموعه صنعت گیم را به اختیار خودش درآورد. تا به حال نیز بازی‌های منحصربه‌فردی برای کنسول Xbox منتشر شده‌اند که محبوبیت فراوانی دارند.

ما در این مقاله می‌خواهیم با پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری در تاریخ ایکس باکس آشنا شویم؛ پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

1- بازی Halo 5: Guardians

شرکت بازی‌سازی مایکروسافت استودیو در سال 2015 ورژن جدید بازی Halo را با نام Guardians منتشر کرد. از آن زمان تاکنون، فروش بسیار بالایی برای این بازی ثبت شده است و از نظر منتقدان و گیمرها نیز تمام خصوصیات یک بازی سرگرم کننده در Halo 5 وجود دارد.

سبک این بازی شوتر اول شخص است که در برخی اوقات به حالت سوم شخص تبدیل می‌شود. از نظر گیم پلی نیز با یک بازی استاندارد طرف هستیم که می‌تواند مخاطبان را ساعت‌ها به خود مشغول کند. طراحی جالب اسلحه‌ها و نحوۀ مبارزات از جمله ویژگی‌های قابل توجه در این بازی است.

صحنه‌های گرافیکی این بازی نیز در بهترین حالت خود قرار دارد و بسیار هنرمندانه ساخته شده است. علاوه‌برآن، موسیقی و صداگذاری نیز منجر به انتقال حس مبارزه در مخاطب خواهد شد. از نقاط ضعف بازی نیز باید به داستان‌گویی و ضعف در شخصیت‌پردازی اشاره کرد.

2- بازی Forza Horizon 4

بازی "فورزا هورایزن 4" در سال 2018 و توسط کمپانی پلی گراند گیمز ساخته شده است. این بازی توانست نظر علاقه‌مندان به سبک بازی‌های ریسینگ و ماشین‌سواری را جلب کند؛ چرا که گیم‌پلی آن به بهترین شکل ممکن طراحی شده و فستیوال‌های اتومبیل‌رانی نیز بسیار سرگرم‌کننده هستند.

از جمله ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به تغییر فصل‌ها و آب و هوا اشاره کرد. در حقیقت، هنگام انتخاب پیست‌های ماشین‌سواری ممکن است تغییرات آب و هوایی رخ دهد که برای کاربران از جذابیت خاصی برخوردار است. علاوه بر آن طراحی مسابقات متنوع و رقابت‌های نفس‌گیر سبب شده است که بازی Forza Horizon 4 به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس تبدیل شود.

تجربه نشان داده است که برای خرید قانونی بازی‌ها بهتر است از گیفت کارتایکس باکس و خرید گیم پس آلتیمیت استفاده کنیم. چراکه با کمک این گیفت کارت‌ها نیازی به انتقال پول بین‌المللی نیست و با خیال راحت می‌توانید هزینه بازی‌ها را پرداخت کنید. برای خرید گیفت کارت Xbox نیز باید از سایت‌های معتبر مانند موبوگیفت استفاده کنیم تا گرفتار کلاهبرداران اینترنتی نشویم.

3- بازی Gears of War 4

بازی Gears of War 4 نیز یکی دیگر از بازی‌های محبوب و پرطرفدار کمپانی ماکروسافت است که به صورت اختصاصی برای کنسول ایکس باکس تولید شده است. این بازی در ژانر تیراندازی سوم شخص و به‌صورت مبارزات تن به تن طراحی شده که جذابیت‌های فراوانی برای شما خواهد داشت.

وجود اسلحه‌های متنوع و صحنه‌های اکشن منحصربفرد تنها بخشی از نقاط قوت این بازی هستند. علاوه‌برآن، گیم پلی بازی نیز سرگرم کننده طراحی شده است و با ساعت‌ها بازی اصلاً احساس خستگی نخواهید کرد. در ضمن، قابلیت بازی چندنفره نیز در Gears of War 4 وجود دارد و امکانات آن نیز قابل قبول است.

از نظر گرفیکی و جلوه‌های بصری نیز با یک بازی درجه 1 طرف هستیم که کیفیت آن شما را سورپرایز خواهد کرد. با این حال، شروع بازی چندان جذاب نیست و ممکن است در نگاه اول ناامیدکننده به نظر برسد. علاوه‌برآن، موسیقی بازی نیز می‌توانست خیلی بهتر و تاثیرگذارتر باشد.

4- بازی Sea of Thieves

"دزدان دریایی" یک بازی انحصاری ایکس باکس است که در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. داستان بازی در مورد حمله دزدان دریایی و جنگ‌های مابین آن‌ها است که به زیبایی هرچه تمام‌تر روایت می‌شود.

جالب اینجاست که موسیقی تاثیر زیادی روی این بازی دارد و مشخص است که سازندگان تمام تلاش خود را برای ساخت آن انجام داده‌اند. حرکات امواج دریا و شبیه‌سازی دریانوردی نیز از کیفیت بالایی برخودار است و شما را راضی نگه می‌دارد.

البته باید بگوییم که نکات منفی بازی Sea of Thieves باعث ناامیدی بسیاری از منتقدان شده است. استفاده از داستان کم رمق و تکراری یکی از مشکلات این بازی است. علاوه‌برآن، ابزار مبارزه نیز به‌درستی طراحی نشده و از تنوع کمی برخوردار است. با این حال، بازی دزدان دریایی موفق به فروش خوبی برای ایکس باکس شده است.  

5- بازی2  State of Decay

اگر به بازی‌های آخرالزمان و دنیای زامبی‌ها علاقه‌مند هستید، بازی2  State of Decay می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد! این بازی در سال 2018 و توسط کمپانی مایکروسافت استودیو برای کنسول ایکس باکس منتشر شده و از آن زمان تاکنون به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده است.

از مشکلات این بازی نسل هفتمی باید به گرافیک ضعیف نسبت به هم رده‌های خود اشاره کرد. علاوه بر آن، وجود باگ‌ها و لگ‌های فراوان در حین بازی ممکن است شما را دلزده کند. با این حال، سیستم مبارزات و شبیه‌سازی دنیای آخر الزمان به بهترین شیوه انجام شده و نمرۀ قبولی را می‌گیرد.

همان‌طور که گفتیم برای خرید قانونی بازی‌ها بهتر است از انواع گیفت کارت اورجینال استفاده کنیم. این گیفت کارت‌ها در مبالغ مختلف دلاری طراحی شده‌اند و حساب کاربری شما را به همان میزان شارژ خواهند کرد. اما برای خرید Gift Card نیز بهتر است به دنبال سایت‌های مطمئن باشید. در بخش بعدی با یکی از همین سایت‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.  

 موبوگیفت؛ معتبرترین سایت برای خرید گیفت کارت ایکس باکس

موبوگیفت یکی از سایت‌ها معتبر برای خرید گیفت کارت است که سابقه‌ای چندین ساله در این زمینه دارد. سایت موبوگیفت آنقدر جذاب و ساده طراحی شده است که هرکسی با هر سطح دانشی می‌تواند خرید خود را در کمتر از چند دقیقه انجام دهد.

از جمله ویژگی‌های موبوگیفت باید به نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صمت، پشتیبانی 24 ساعته، تضمین بهترین قیمت بر اساس نوسانات نرخ ارز و همچنین ارائه اسکن معتبر به همراه گیفت کارت اشاره کرد.

شما نیز می‌توانید همین الان وارد سایت موبوگیفت شده و پس از احراز هویت سریع و آسان، گیفت کارت موردنظر خود را سفارش دهید.