آیا عمل پیکر تراشی با عمل چشم و بینی عروسکی اختلال دارد

شاید شما هم از ان دسته افراد باشید که به دنبال انجام تمامی عمل های جراحی زیبایی به صورت یکجا یا با حدفاصل کم از یکدیگر باشید و این نگرانی برایتان بوجود امده باشد که ایا ایا عمل ها با یکدیگر تداخلی ایجاد نمیکنند و باعث بروز مشکل نمیشوند؟

همه چیز در مورد پیکرتراشی

در دنیای امروز یکی از دغدغه های مهم و اساسی افراد از بین بردن چاقی و اضافه وزن می باشد. تمام افراد به دنبال داشتن تناسب اندام و زیبایی هستند و در این راه از روش های مختلفی برای به دست آوردن اندامی متناسب استفاده می کنند. یکی از پرطرفدارترین و موثرترین این روش ها پیکرتراشی نام دارد. از این روش برای کاهش سایز و لاغری استفاده می شود.

عمل پیکر تراشی به جراحی های زیبایی گفته می شود که باعث فرم دهی بدن می شوند و تناسب اندام را برای افراد به وجود می آورد. روش عمل پیکر تراشی را می توان به شیوه های جراحی و غیر جراحی انجام داد و از موفقیت بالای آن اطمینان خاطر داشت. یکی از مهم ترین مزایای پیکرتراشی، کم بودن دوره ی نقاهت آن می باشد و افراد می توانند در کوتاه ترین زمان به فعالیت های روزانه ی خود برسند


معرفی انواع پیکرتراشی

پیکرتراشی یکی از عمل های زیبایی به شمار می رود که می توان آن را با روش های مختلفی انجام داد. از مهم ترین و رایج ترین انواع پیکرتراشی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش های انجام لاغری است که می تواند به خوبی چربی های ناحیه ی مورد نظر را از بین ببرد. در این روش برش کوچکی در بدن ایجاد می شود و کانولی در آن قرار می گیرد تا به وسیله ی دستگاه مکش، چربی های اضافی از بدن خارج شود. در این روش چربی ها ابتدا سوزانده می شوند و پس از آن از بدن فرد خارج می شوند به همین سبب نمی توان مجدد از چربی های خارج شده استفاده کرد.

لیپوماتیک

یکی از روش های انجام این عمل زیبایی، لیپوماتیک نام دارد که می توان به وسیله ی آن چربی های اضافه ی بدن را بدون جراحی و تنها با ایجاد سوراخ از بدن خارج کرد. برای انجام این روش، قسمت مورد نظر سوراخ شده و میله ای در آن قرار داده می شود تا چربی های اضافی به وسیله ی این میله از بدن فرد خارج شود برای این کار از امواج ماورا بنفش کمک گرفته می شود.  این روش پیکرتراشی به دلیل مزیت خاص و منحصر به فردی که دارد، توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در واقع پزشک می تواند چربی های خارج شده از بدن را برای دیگر قسمت ها بدن استفاده کند و به آن ها فرم دهد


لیپوست

یکی از بهترین وکاربردی ترین انواع پیکرتراشی و لاغری، روش لیپوست نام دارد. این روش از جدید ترین روش های لاغری به شمار می آید و در آن از تکنیک های پیشرفته استفاده می شود به همین سبب می توان مطمئن بود که چربی ها در محل مورد نظر گلوله گلوله نخواهند شد. برای انجام این روش از حالت لرزش و رفت و برگشت استفاده می شود تا چربی ها به خوبی از بافت بدن جدا شوند و عمل لاغری به خوبی انجام شود. این روش به دلیل درصد ایمنی بالایی که دارد بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد علاوه بر آن چربی های خارج شده در این روش می توانند مجددا مورد استفاده قرار بگیرند.

ابدومینوپلاستی

برخی از افراد چربی های اضافی بدنشان در قسمت پهلو و شکم بیش از اندازه است و حالت افتاده به خود گرفته است. برای لاغری و پیکرتراشی این موارد نمی توان از روش های قبل استفاده کرد و باید روش ابدومینوپلاستی را به کار گرفت. در این روش دو اقدام انجام می شود در ابتدا چربی های اضافی بدن خارج می شود و پس از آن پوست شکم و پهلو کشیده می شود تا حالت چین و چروک و افتادگی آن از بین برود. در این روش برشی زیر شکم داده می شود تا بتوان به راحتی عمل جراحی ابدومینوپلاستی را انجام داد. برخی از افراد نگرانی هایی در رابطه با این برش دارند اما باید بدانید جای هیچ نگرانی نیست و به مرور زمان جای بخیه از بین خواهد رفت.

 

عمل بینی عروسکی

همانطور که میدانید این روزها عمل جراحی بینی طرفداران بسیار زیادی دارد و ممکن است شما هم بخواهید در کنار جراحی پیکر تراشی خود نسبت به عمل بینی عروسکی نیز اقدام نمایید.البته گفتنی است بعضی از شما این عمل را با نام جراحی بینی فانتزی نیز میشناسید , در اصل عمل بینی عروسکی و عمل بینی فانتزی یکی هستند و صرفا از دو نام برای بیان ان استفاده میشود.جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت به سایت چهره نگار مراجعه نمایید. 

لیپولیزر

یکی دیگر از روش های پیکرتراشی، لیپولیزر می باشد که از جدید ترین روش ها به شمار می رود و توانسته است به سرعت جایگاه خاصی را برای خود به وجود آورد. همانطور که از نام این روش پیداست، برای انجام آن از لیزر استفاده می شود. پزشک به وسیله ی لیزر، در ناحیه ی مورد نظر گرما ایجاد می کند و باعث از بین رفتن چربی ها می شود. برای لاغری غبغب، ران، شکم و پهلو می توان از این روش استفاده کرد. یکی از مهم ترین مزایای این روش پیکرتراشی ، تحریک کلاژن سازی پوست است و به همین سبب می تواند از شل شدن پوست و افتادگی آن جلوگیری کند. از دیگرمزایای این روش می توان به  ماندگاری بالای، بدون درد بودن، قیمت مناسب، سفت شدن پوست، عدم سوختگی و ... اشاره کرد.

اولترازد

روش اولترازد یکی از جدیدترین روش های پیکرتراشی به شمار می رود که در آن از امواج اولتراسوند یا همان هایفو استفاده می شود. برای این روش از دستگاه های مخصوص استفاده می شود و به وسیله ی آن امواج هایفو به چربی های اضافی بدن نفوذ می کند و باعث مایع شدن آن می شود. این چربی های مایع شده به راحتی از بدن خارج می شوند و فرم دهی به خوبی انجام می شود. چربی های سطحی و عمقی را می توان با این روش به راحتی از بین برد. از مزایای مهم این روش می توان به سرعت بالای آن، استفاده از بی حسی به جای بیهوشی، بدون آسیب بودن، ماندگاری مناسب و ...  اشاره کرد.

کرایولیپولیز

یکی از تکنیک های جدید برای پیکرتراشی و لاغری افراد، کرایولیپولیز نام دارد. به این روش پیکرتراشی سرد نیز گفته می شود زیرا برای این روش از دمای سرد بین مثبت 5 و منفی 5 استفاده می شود. در این روش برای از بین بردن چربی های اضافی بدن، از سرما کمک گرفته می شود زیرا چربی ها به سرما حساس هستند و در مواجه با آن به راحتی می میرند. این روش غیر تهاجمی محسوب می شود و می توان بدون بستری شدن و درد کشیدن، به تناسب اندام ایده آل خود رسید.

 آیا میتوان عمل چشم یا لیزیک را بلافاصله پس از عمل لیپوماتیک انجام داد؟

بسیاری از مردم به دنبال این موضوع هستند و میخواهند عمل های زیبایی خود را بصورت همزمان یا به فاصله ی کم از یکدیگر انجام دهند وبه دنبال این پاسخ میگردند که ایا عوارضی دامن گیر انها خواهد شد یا خیر؟

پاسخ بسیار صریح است , شرایط جسمی هر فردی متفاوت است و بصورت کلی برای همه افراد نمیتوان گفت که ایا میتوانند به صورت همزمان اقدام به عمل چشم و لیپوماتیک کنند یا خیر.بهترین راه حل برای دریافت پاسخ صحیح این است که این موضوع را با پزشک معالج خود مطرح نمایید و ایشان با توجه به شرایط جسمی و ازمایشات شما در ان زمان تصمیم گیری نمایند و پاسخ قطعی در زمینه انجام همزمان عمل چشم و جراحی پیکر تراشی به شما بدهند تا دچار کمترین عارضه ممکن شوید.توجه داشته باشید عمل لیزیک , یک نوع جراحی تخصصی و حساس میباشید...

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان کافیست به سایت ما به نشانی clinicchehrenegar.ir مراجعه نمایید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.کارشناسان ما مشتاقانه درتمامی ایام سال پاسخگوی شما هستند.