14 کافی شاپ ها و کافه رستوران باورنکردنی تهران!!!

وقتی کسی از شما راجع به بهترین کافی شاپ تهران می‌پرسد، شاید به نظرتان این پرسش خیلی کلی و جامع بیاید و از او بپرسید بهترین از چه لحاظ؟ آیا کیفیت غذا برای شما مهم است؟ جایی را می‌خواهید که فضایش مناسب عکاسی باشد؟ کدام منطقه؟ و، و و… اما بهترین کافی شاپ در تهران، حقیقتاً باید معدلش در همه‌ی این موارد ذکر شده بالا باشد.

بهترین کافی شاپ‌ های تهران

کافه جریان دکتر حسابی

کافه جریان دکتر حسابی، داخل باغ موزه هنر ایرانی واقع در خیابان فرشته‌ی تهران قرار دارد و بهترین کافی شاپ خوب در شمال تهران است. وقتی وارد باغ می‌شوید، فضای سرسبز و مطبوع، با انرژی مثبتش به شما خوشامد می‌گوید. اندکی که در باغ قدم می‌زنید، می‌توانید کافه جریان را مشاهده کنید. ابتدا که وارد قسمت سر پوشیده‌ی کافه می‌شوید، دکوراسیون و تابلوهای عجیبی را می‌بینید که فضای آنجا را برای عکاسی بسیار جالب کرده است، سپس کمی جلوتر، وارد حیاط بزرگی می‌‌شوید که عمارتی زیبا در انتها همانند تابلوی نقاشی آن را مزین کرده است. انتخاب با شماست، سرویس‌دهی هم در داخل انجام می‌شود هم در حیاط


کافه جریان محیط بسیار شیک و در عین حال دوستانه و دنجی برای قرار ملاقات‌های شما دارد، نوشیدنی‌های سرد و گرم و منوی لذیذ آن باعث شده که نام کافه جریان جزء اسامی بهترین کافی شاپ‌های تهران به شمار رود.

خانه یرما

کافه خانه یرما از آن دسته کافه‌هاست که محیط متفاوت و دکوراسیون زیبایش در عکس‌ها، مشتریان را به خود جذب می‌کند؛ ولی مشتریان پس از رفتن به آنجا، با مکانی فراتر از یک کافه روبه‌رو می‌شوند. شاید به همین دلیل است که نام این کافه “خانه یرما” است؛ چون رفتار پرسنل و محیط گرم و صمیمی کافه دقیقاً حس خانه را به آدم می‌دهد. به همین دلیل این کافه، یکی از بهترین کافی شاپ‌های تهران محسوب می‌شود.

کافه خانه یرما در مرکز شهر و در دل یک خانه‌ی قدیمی، در یک کوچه‌ی باریک قرار دارد. این کافه پارکینگ اختصاصی ندارد و شما می‌توانید از مترو شهدای هفت تیر برای رفتن به آنجا استفاده کنید.

 

اگر به دنبال برگزار کردن مراسم جشن تولدی به یادماندنی برای خود یا یکی از عزیزانتان هستید، اما به هر دلیلی امکان این کار را در خانه ندارید، انتخاب یک کافه یا رستوران مناسب می‌تواند روزی خاطره انگیز برای شما بسازد.

بهترین کافه های تهران برای تولد

کافه روکالانژ

یکی از بهترین کافی شاپ های تهران برای تولد، کافه روکالانژ واقع در شمال تهران است. این کافه‌ فوق‌العاده شیک و مجهز، از دو بخش سرپوشیده و نیمه سرپوشیده (سقف متحرک که هنگامی‌که آفتاب کم‌رنگ شود باز می‌شود) تشکیل شده است.
این کافه پکیج‌های گوناگونی برای مراسم تولد ارائه می‌کند که برای بزرگسالان بسیار مناسب است و آن را جزء بهترین کافه رستوران های تهران برای تولد قرار داده است. این کافه در مجتمع تجاری پارک سنتر قرار دارد و همان‌طور که می‌دانید، این مجتمع پارکینگ طبقاتی اختصاصی دارد و به همین دلیل شما و مهمانانتان از این نظر نگرانی نخواهید داشت.

 

و اگر قصد گردش در تهران رادارید یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید بروید و با آرامش در یک فضای جالب و دلنشین بنشینید، بهترین کافه‌ رستوران‌ های معروف تهران هستند. یکی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های تهران را انتخاب کنید و در آنجا علاوه بر استفاده از محیط زیبا از غذا و نوشیدنی‌های بی‌نظیر آن نیز لذت ببرید. متن زیر معرفی بهترین کافه‌ رستوران‌ های تهران برای شماست.

بهترین کافه رستوران های تهران

کافه رستوان ریبا

اگر به دنبال کافه برای تولد در پاسداران هستید کافه‌رستوران ریبار در فضای باغ‌موزه زمان واقع‌شده و فضایی سرپوشیده هم برای پذیرایی از مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. در بین منوهای آنجا، صبحانه کافه‌رستوران ریبار بسیار معروف شده و طرف‌داران زیادی دارد. یکی از دلایل آن به‌غیراز وجود فضایی دل‌نشین، تنوع بالای منوی صبحانه ریبار با بیش از 40 نوع آیتم فوق‌العاده است. ریبار با پذیرایی فوق‌العاده با کارکنانی حرفه‌ای خاطره یک صبحانه دلپذیر را برای شما به‌جا می‌گذارد


کافه‌رستوران مسعودیه

فضای داخلی کافه هم به همان صورت قدیمی طراحی‌شده است داشتن میز و صندلی‌های قدیمی و معماری به سبک قجری از جذابیت‌های کافه‌رستوران مسعودیه است. محوطه بیرونی کافه‌رستوران مسعودیه فضایی جذاب و دیدنی است که می‌توانید ازآنجا دیدن کنید و لذت ببرید. رو به روی کافه یک حوض بسیار بزرگ قرار دارد که به زیبایی‌های این عمارت افزوده است. معروف‌ترین بخش منوی کافه‌رستوران مسعودیه قهوه ترک آن است که پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید.