برقکاری ساختمان و خدمات جوشکاری کار هر کسی نیست!

تاسیسات ساختمان بخش مهمی از مراحل ساختمان‌سازی را در بر می‌گیرد که معمولا به‌عنوان فاز جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود. یکی از بخش‌های مهم در تاسیسات مربوط به عملیات برقکشی و کارگذاری سیستم‌های سیم‌کشی و برق می‌شود که می‌تواند به صورت توکار یا روکار انجام گیرد. بعد از اتمام پروژه ساختمان‌سازی و با گذشت چندین سال از عمر بنا، ممکن است سیستم‌های برقکشی به دلایل مختلف با مشکل مواجه شوند و در نتیجه نیاز به برقکاری ساختمان پیدا کنید.

بخش مهم دیگری که در همه ساختمان‌ها وجود دارد، درب و پنجره‌ها هستند. نصب و تعویض درب و پنجره که همیشه با قطعات فلزی همراه هستند، نیاز به مهارت دیگری پیدا می‌کند که به نام جوشکاری وارد عمل می‌شود. البته به جز همه فعالیت‌هایی که به نصب و تعویض درب و پنجره‌ها مربوط می‌شود، کلیه پروژه‌های فضای داخلی که با انواع فلز سر و کار دارند، مثل نصب نرده‌های محافظ نیز در لیست خدمات جوشکاری قرار می‌گیرند. از آنجایی‌که حساسیت انجام این پروژه‌های داخلی بالاست، پیشنهاد می‌شود برقکاری ساختمان و خدمات جوشکاری را به کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه بسپارید.

برقکاری ساختمان اپلیکیشن استادکار

زمانی‌که صحبت از برقکاری ساختمان می‌شود، معمولا در ذهن افراد پروژه‌ سیم‌کشی‌های مربوط به نورپردازی و روشنایی‌های سقف شکل می‌گیرد. در صورتی‌که این خدمات موارد بسیاری زیادی را شامل می‌شوند. تنها بخشی از برقکشی مربوط به کابل‌های توکار یا روکاری است که سیم‌های اصلی سیستم برقی ساختمان و واحدها را در بر می‌گیرند که البته به خودی‌خود بخش اصلی و بسیار مهمی هستند. دیگر خدماتی که در حیطه برقکاری ساختمان قرار دارند را می‌توان در دسته‌های ریزتری تقسیم‌بندی کرد. نصب فیوز، کنتور برق و سیم‌کشی‌های مربوط به تاسیساتی مانند کولر آبی، نصب انواع کلید در فضای داخلی به جهت دسترسی به سیستم خاموش و روشن کردن روشنایی‌های سقفی و دیواری، نصب و سیم‌کشی پریز‌های برق به جهت برق‌رسانی به وسایل برقی، سرویس و نصب آیفون و زنگ‌ در مربوط به هر واحد در لیست خدمات برقکاری ساختمان استادکار قرار می‌گیرند.

علم و دانش کافی برای توجه به هر فضا برای سیمکشی و برق‌رسانی نیز در این حیطه اهمیت زیادی دارد. برای مثال سیمکشی فضایی مانند حمام و سرویس بهداشتی به دلیل آنکه به‌طور مستقیم با آب در ارتباطند و ممکن است خطر برق‌گرفتگی را به همراه داشته باشند، باید با فضاهای خشک مانند اتاق خواب و پذیرایی متفاوت باشد. برای اطمینان از باتجربه و حرفه‌ای بودن نیروهای متخصص برای سیمکشی و سیستم برقی، خدمات برقکشی ساختمان استادکار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

خدمات جوشکاری و آهنگری اپلیکیشن استادکار

کار کردن با فلزات در کنار دشوار بودن، جذابیت خاصی دارد و فرد باید مهارت و قدرت کافی برای انجام آن را داشته باشد. در حین جوشکاری حرارت فلز بالا می‌رود تا با ذوب شدن، بتوان آن را به فلز دیگری متصل کرد. بسته به اینکه دو فلزی که قرار است به هم متصل شوند، از چه نوع هستند و قطر یا سختی‌شان چگونه است، باید روش‌های مختلفی برای جوشکاری را برای هرکدام انتخاب کرد.

گاهی دو فلز به راحتی به هم متصل می‌شوند، ولی گاهی نیاز است از قطعه سومی به این منظور استفاده شود. به‌طور کلی از آنجایی‌که جوشکاری و کار با فلزات یک فعالیت کاملا تخصصی بوده و نیاز به تجربه و دانش کافی دارد، نمی‌توان انتظار داشت که حتی پروژه‌ّای کوچک خانگی را افراد خانه بتوانند خودشان انجام دهند. به همین دلیل باید از کارشناسان زبده و حرفه‌ای کمک گرفت. به همین جهت با ثبت سفارش خدمات جوشکاری استادکار ، می‌توانید بهترین نتیجه را از آنچه انتظار دارید، ببینید.

اپلیکیشن استادکار کنار شماست

بسیاری از خدمات تاسیساتی و تعمیراتی منزل نیاز به دانش و تجربه تخصصی دارند و باید برای انجام آنها به دنبال افراد کاربلد و کاردان بود. متخصصین برقکاری ساختمان و خدمات جوشکاری استادکار حاضرند تا پروژه‌های شخصی یا شرکتی شما را به ایده‌ال‌ترین حالت ممکن انجام دهند. این اپلیکیشن به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

در حال حاضر استادکار در تهران و کرج فعال است و به زودی به شهرهای بزرگ همچون تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز، پردیس و... نیز وارد خواهد شد. اگر ساکن این شهرها هستید، منتظر استادکار باشید.