سفر به اصفهان با فلای تودی

اصفهان از مقصدهای پرطرفدار برای ایرانیان و توریست‌ها به شمار می‌آید، به همین دلیل اقامتگاه‌های بسیار متنوعی در این شهر برای هر نوع سلیقه‌ای وجود دارد. چرا که آمار جستجوی عبارت رزرو هتل اصفهان در اینترنت بسیار دیده شده است. اگر می‌خواهید به اصفهان سفر کنید و دغدغه هتل مناسب با هزینه بلیط ارزان را نداشته باشید می‌توانید از سایت فلای تودی به عنوان مرجع بلیط های ارزان قیمت استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید بدانید که فلای تودی چه امکانی را برای شما و سفر به اصفهان فراهم می‌کند با ما همراه باشید.

نزدیکی هتل‌ها به مراکز دیدنی

یکی از مشکلاتی که مسافران در اقامت به شهرهای تاریخی و سنتی دارند، دسترسی مناسب به جاهای دیدنی است. اینکه کدام اقامتگاه یا هتل دسترسی مناسب‌تری به مراکز دیدنی شهر دارند، انتخاب مشکلی خواهد بود. اگر به در سفر به اصفهان دچار این دغدغه شده‌اید، سایت فلای تودی انتخاب مناسبی برای شما است. چرا که مسافران می‌توانند پس از انتخاب اصفهان به عنوان مقصد، لیستی از هتل‌ های اصفهان نمایش داده می‌شود. یکی از مزیت‌های فلای تودی نمایش لیست قیمت‌ها از ارزان ترین به گران ترین است. مسافران می‌توانند با آگاهی کامل از قیمت‌ها مشخصات مورد نظر هتل خود را وارد کنند. بهترین راه برای اقامت در نزدیکی جاهای دیدنی اصفهان، پیدا کردن موقعیت جغرافیایی مناطق گردشگری این شهر است، سپس می‌توانید در قسمت فیلتر موقعیت جغرافیایی، شرق، غرب، شمال یا جنوب بودن هتل را انتخاب کنید؛ اینگونه هتل موردنظر در حول محور مناطق دیدنی خواهد بود

خرید بلیط ارزان

آنچه باعث می‌شود سفر کردن برای بسیاری از مردم خسته کننده به نظر بیاید، هزینه‌های بالای آن خواهد بود. اگر برای خرید بلیط ارزان قیمت دغدغه دارید، می‌توانید ارزان ترین قیمت بلیط ها را در فلای تودی پیدا کنید. در سایت فلای تودی نموداری وجود دارد که روند افزایش و کاهش قیمت را نشان می‌دهد. در واقع می‌توانید بلیط اصفهان کیش را جستجو و در نمودار قیمتی که به شما ارائه می‌دهد، سفر خود را برنامه ریزی کنید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط هواپیما لحظه آخری اصفهان کیش و بلیط هواپیما چارتر ارزان اصفهان کیش را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما اصفهان کیش را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود بیابید. همچنین تخفیف‌های بسیاری در این سایت ارائه می‌شود برای مشتریان وفادار ارائه می‌شود. اما حالا کجای اصفهان را برای گشت و گذار انتخاب کنیم؟

میدان نقش جهان | قدم در تاریخ بگذارید

اصفهان در تاریخ جایگاه ویژه‌ای دارد. بسیاری از شاهان صفوی در این شهر حکومت کردند و بناهای بسیاری را ساختند. گوشه گوشه‌ ی شهر بروید، جاهای دیدنی تاریخی بسیاری دیده می‌شود. اصلی‌ترین بنایی که در بین بیشتر ایرانیان شناخته شده، میدان نقش جهان است. میدانی که تاریخ را روایت می‌کند. صدای درشکه‌هایی که دور میدان می‌چرخند، همهمه و شلوغی مردم و بناهای کاشی‌کاری شده تجربه سفر را دل‌انگیزتر می‌کند. برای رفتن به میدان نقش جهان، ماشین شخصی خود را در کوچه‌های پشت میدان و پارکینگ عمومی پارک کنید و روی سنگفرش‌ها قدم بزنید اگر می‌خواهید اوج زیبایی میدان جهان را ببینید، پاییز و بهار بهترین فصل برای سفر به اصفهان است.

پل خواجو | زنده رود را حس کنید

پل‌هایی که بر روی رودها ساخته شده‌اند، حال و هوایی رویایی دارند. حالا معماری بینظیر این پل، آن را به اثری زیبا و ماندگار تبدیل کرده است. بسیاری از جوانان شب‌ها بر روی پل می‌روند و آواز می‌خوانند تا خورشید طلوع کند. صحنه طلوع و غروب خورشید بر فراز رود زاینده رود، لحظه‌های دلفریبی را برای رهگذران پل رقم می‌زند.

کاخ چهل ستون | رقص خاطره ها در آب

شاهان صفوی علاقه داشتند که شکوه هنر ایرانی را به رخ بکشند و کاخ‌های خود را با معماری محسورکننده ایرانی درآمیختند. همراهی حوض آب با کاشی‌‌کاری‌های سنتی در کاخ چهلستون، برای تماشاگران پر از شگفتی است. تالالو نور خورشید و بنای تاریخی در حوض آب، حال و هوایی شاعرانه ایجاد می‌کند. این روزها این کاخ رویایی تبدیل به موزه شده و توریست‌ها و گردشگران بسیاری به خود جلب کرده است.

کلیسای وانک | همراهی اسلام و مسحیت

اگر می‌خواهید تلفیق هنر اسلامی و ارمنی را باهم به تماشا بنشینید، بازدید از کلیسای وانک را از دست ندهید. زرق و برق و تصویرهای که حکایت از داستان‌های تاریخی و مذهبی دارد، چشم‌ها را از رنگ‌ها سیراب می‌کند.آثار ارزشمندی در موزه وانک نگهداری می‌شود و معروف‌ترین آن تار مویی است که جمله‌ای از تورات بر روی آن نقش بسته است. این کلیسا در منطقه ارمنی نشین جلفا اصفهان قرار دارد و هرساله در کریسمس این منطقه جشن و پایکوبی برگزار می‌شود. بازارهای این منطقه معماری به سبک معماری قدیمی دارند و گشت و گذار در این محله جزو جاذبه‌های دیدنی محسوب می‌شود.

بازار قیصریه |بافت تاریخی

اگر می‌خواهید بر روی سنگفرش‌های تاریخی قدم بزنید، بازار قیصریه را از دست ندهید. این بازار بافت قدیمی و تاریخی دارد و دوران صفویه ساخته شده است. صنایع دستی اصفهان در دکان‌های این بازار خودنمایی می‌کند. وقتی از تاریخ می‌گوییم، صحبت از 400 سال پیش به میان است، هرکدام از مغازه‌های این بازار قدمتی دیرینه دارند.