جدیدترین درب های ضد سرقت در کشور


جدیدترین درب های ضد سرقت در کشور

گروه دُرناب به عنوان تولید کننده برتر درب لابی و درب لابی به معرفی و بررسی جدیدترین درب های ضد سرقت در کشور پرداخته است.

پیش از شورع این مقاله لازم است تا توضیحات مختصری را در ارتباط با گروه دُرناب که یکی از تولید کنندگان درب ضد سرقت در کشور است، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دُرناب که چند سالی است به تولید درب لابی و مدل های متنوع درب ضد سرقت مشغول است، یک شرکت جوان گرا و تماما ایرانی است که با هدف تولید درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت، کار خود را شروع کرده است.

دُرناب همواره در تلاش بوده است تا با تکنولوژی و دانش روز تمامی محصولات خود را اعم از درب لابی و درب پلی وود، به دست خریدار محترم برساند که در این راه نیز موفق بوده است.

دُرناب در تولید درب لابی و تمامی محصولات درب ضد سرقت، زیرسازی و استراکچر جدیدی را معرفی کرده است که در مقایسه با دیگر تولید کنندگان، قوی تر، ایمن تر و خاص تر است.

با یک گشت و گذار ساده در بورس درب ضد سرقت در تهران و یا دیگر شهرستان متوجه زیرسازی درب های موجود در بازار می شوید اما برای آن دسته از خریدارانی که اطلاعات محدودی را در ارتباط با استراکچر کلی این محصولات دارند، قصد داریم به توضیح جامع و کامل استارکچر درب های ضد سرقت موجود در بازار بپردازیم.

درب ضد سرقت ایرانی بی کیفیت

از جمله مواردی که در ارتباط با ساختار کلی درب ضد سرقت مهم و قابل توجه است را می توان چارچوب، ورق زیرسازی و ماده ای که در قسمت داخلی درب وجود دارد نامید.

چارچوب درب ضد سرقت محصولاتی که در بازار های مختلف ایران وجود دارد، عموما با ورق آهن 1 میلی متری تولید می شود.این ضخامت را نمی توان به تمامی محصولات نسبت داد چرا که بعضی از مدل های موجود نیز با ورق آهن 1.5 میلی متری تولید می شود که مقاومت این چارچوب به نسبت ضخامت 1 میلی متری، بسیار قوی تر و مقاوم تر است.

ورق زیرسازی که در بیشتر محصولات بازار استفاده می شود، ضخامتی در حدود 0.7 تا 1 میلی متر را دارند که در مقایسه با دُرناب که حتی درب لابی خود را باساختاری منحصر به فرد تولید می کند و در ادامه به آن پرداخته ایم، ضعیف و ناتوان است.

منظور از ماده ای که در میان دو روکش درب تزریق می شود، متریالی است که به منظور عایق صدا و گرما استفاده می شود.

درب های ضد سرقت ارزان و بی کیفیت موجود در بازار، به جای استفاده از متریال ایمن و مناسب، اقدام به قرار دادن یونولیت و یا شانه تخم مرغ می کنند.تعجب نکنید، مطمئن باشید که خط قبلی را درست خوانده اید چرا که در تولید درب لابی و یا دیگر محصولات ضد سرقت، عموما موضوع قیمت مطرح است تا مسائل امنیتی.

بخش دیگری از محصولات درب ضد سرقت که در بازار موجود است، پشم سنگ را به عنوان این متریال به کار می برند.پشم سنگ همان الیافی است که در درب های ضد حریق با درب آتشنشانی به کار می رود و عایق بسیار قدرتمند صدا و گرما می باشد.

برای استفاده پشم سنگ در ساختار داخلی درب، دو ضعف را مطرح می کنند که یکی از آن ها که از دیگری مهم تر است، وزن سنگین و اضافی است که در درب ضد سرقت ایجاد می کند، اما به نسبت متریال های دیگری که در ساختار درب های ضعیف و بی کیفیت بازار وجود دارد، بسیار مقاوم تر و ایمن تر است.

اما دُرناب در تولید تمامی محصولات خود اعم از درب لابی و دیگر دسته بندی ها از ساختاری خاص و منحصر به فرد استفاده کرده است که هر یک از عزیزان می تواند برای اطلاع از این ساختار خاص به سایت رسمی دُرناب به نشانی doornab.com مراجعه فرمایند.

درب لابی دُرناب

گروه دُرناب که به عنوان یکی از تولید کنندگان درب لابی در ابعاد سفارشی و خاص، معروف و شناخته شده است این امکان را در اختیار خریداران محترم قرار می دهد تا بر اساس بودجه، سلیقه و شرایط موجود در پروژه خود به انتخاب و سفارش درب لابی دُرناب خود بپردازند.

درب لابی که به عنوان یکی از جلوه ها و نشانه های هر ساختمان شناخته می شود، بسیار مهم و حیاتی است، چرا که انتخاب درب لابی مناسب دو نتیجه مهم و قابل توجه را با خود به همراه خواهد داشت.


اولین ویژگی درب لابی مناسب، زیبایی و جلوه ای است که این درب به ساختمان یا ویلای شما منتقل می کند.

دومین ویژگی نیز که در تولیدات دُرناب واضح و مشخص است، ایجاد امنیت و آسایشی است که به ساکنین محترم منتقل می کند.

در سایت رسمی گروه دُرناب بیش از 40 مدل از درب های متنوع درب لابی قرار داده شده است که هر یک از شما خوانندگان محترم می توانید با مراجعه به سایت رسمی شرکت از این مدل ها دیدن فرمایید.

درب پلی وود دُرناب

درب پلی وود نام یکی از جدید ترین و نوین ترین دسته بندی های درب ضد آب است که کم تر شناخته شده است.درب پلی وود بر خلاف دیگر مدل درب ضد آب که خریداران محترم تنها محدود به روکش های مختلف بودند(رنگ بندی این مدل از درب متفاوت است و مدل تمامی آن ها یکسان است) این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا درب پلی وود مدرن خود را سفارش داده و در انتظار نصب و اجرای آن باشید.

مدل های درب پلی وود دُرناب عموما از طرح ها مدرن و لوکس پیروی می کنند که بهترین انتخاب برای خریدارانی است که به دنبال ضد آب بودن درب های داخلی خود هستند و هم به دنبال خاص و جذاب بودن آن هستند.

درب پلی وود دُرناب بر خلاف دسته بندی درب های ABS که خریدار محدود به انتخاب رنگ روکش است، دارای مدل های متعدد و فراوانی است، موضوعی که سبب ضد آب شدن درب پلی وود می گردد، ساختار داخلی و استراکچر کار شده در داخل درب است.

ساختار داخلی درب پلی وود دُرناب دارای جزئیات فراوانی است که در ادامه به معرفی و بررسی بخش از آن پرداخته ایم.

درب پلی وود دُرناب به عنوان درب دوست دار محیط زیست نیز شناخته می شود، چرا که برای تولید آن از قطع درختان استفاده نمی گردد.سوالی که مطرح می شود آن است که چگونه این درب ها تولید و اجرا می شوند؟

در ساختار داخلی درب پلی وود از خرده های چوب استفاده می گردد که این موضوع سبب می شود تا نام دوست دار محیط زیست بودن را به این درب اتلاق کنند.

گروه دُرناب همواره در تلاش است تا بهترین، خاص ترین و با کیفیت ترین درب لابی و درب پلی وود را در اختیار خریداران محترم خود قرار دهد.

گروه دُرناب با احترام و افتخار میزبان شما است؛ دُرناب، متفاوت در انتخاب