ساک دستی کرافت چاپ شده سفارشی

ساک های دستی کرافت که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، یکی از محبوب‌ترین و دوست‌دار محیط‌زیست‌ترین بگ‌ها هستند. این به این دلیل است که مواد کاغذ کرافت که برای ساخت این ساک دستی‌ها استفاده می‌شود کاملاً قابل بازیافت هستند.

یک ساک دستی سفارشی چشم نواز دسته دار می‌تواند تجربه خرید را برای مشتریان شما افزایش دهد و تاثیری ماندگار بر برند و خدمات شما بگذارد و یک ساک دستی شخصی‌شده با لوگوی برند شما و اطلاعات حک شده روی بگ‌ها با استفاده از برچسب چاپ شده یا لوگو می‌تواند بلافاصله برند شما را هنگامی که مردم آن را حمل می‌کنند تبلیغ کند. اکنون می‌توانید بگ‌های کادویی سفارشی با طرح دلخواه خود را با بودجه‌ای قابل قبول سفارش دهید. شما می‌توانید ساک دستی کرافت سفارشی و کیسه‌های کادویی با روکش لوکس را با رنگ‌های مختلف چاپ و همچنین دسته‌های مختلفی را برای ساک دستی انتخاب کنید. هر کیسه سفارشی تمام شده مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آنها همیشه تجربه خرید در فروشگاه شما را به یاد می‌آورند. انواع ساک دستی کرافت با ظاهری منحصربه ‌فرد برای فروشگاه‌های بوتیک و هدیه، نانوایی‌ها، فروشگاه‌های پوشاک مناسب هستند.

ساک دستی کاغذ کرافت قهوه‌ای چاپ شده سفارشی با دسته‌های رشته کاغذ کرافت پیچ خورده.

کیسه های کاغذی کرافت قهوه‌ای با دسته‌های کاغذ پیچ خورده قهوه‌ای بیشتر از کاغذ کرافت بازیافتی ساخته شده‌اند، دسته کاغذ کرافت پیچ خورده با استحکام بالا دوام بالایی دارد. رنگ قهوه‌ای کرافت ظاهری منحصر به فرد به کیف‌ها می‌دهد و زمانی که آنها با یک لوگوی رنگارنگ شخصی‌سازی شوند، وقتی مشتری شما در خیابان حمل می‌کند، قطعاً چشم‌نواز خواهد بود. در رنگ قهوه‌ای کاغذ کرافت می‌توان چاپ یک رنگ، دو رنگ یا تمام رنگ را چاپ کرد. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که پس‌زمینه کاغذ کرافت قهوه‌ای، قهوه‌ای است، نه سفید، بنابراین اگر گرافیک شما حاوی رنگ سفید باشد، از جوهر سفید استفاده می‌کند که هنگام چاپ روی کیسه‌ها نمی‌تواند آنقدر واضح باشد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های تیره‌تر را روی کیسه‌ها چاپ کنید. از ساک دستی کرافت قهوه‌ای استفاده کنید تا تیزتر به نظر برسند و از استفاده از رنگ‌های روشن برای جلوگیری از ایرادات چاپی خودداری کنید و طراحی خود را ساده و بدون عناصر زیاد نگه دارید.

به جز ساک دستی کرافت قهوه‌ای، ساک دستی کاغذی کرافت سفید با دسته‌های کاغذ پیچ خورده سفید نیز وجود دارد. کاغذ سفید مزایای خود را دارد، آنها را می‌توان با قابلیت‌های سفارشی‌تری نسبت به کاغذ کرافت قهوه‌ای نشان داد، زیرا پس زمینه آنها سفید است، بنابراین می‌توان بدون استفاده از جوهر سفید، رنگ سفید را روی آثار هنری شما نشان دهد تا از چاپ تار جلوگیری شود. ساک دستی کاغذی سیاه معمولاً به جای کیسه‌های کرافت قهوه‌ای با کیسه‌های کاغذی سفید چاپ می‌شوند.

اگر کیف کرافت با چاپ تمام رنگی را دوست دارید، ساک های دستی کرافت سفید گزینه‌های مناسبی برای نشان دادن طراحی کاملا شخصی شما و بهترین راه برای هدیه دادن به مهمانی و هدیه عروسی به عنوان کیف خوش آمدگویی عروسی با چاپ طرح رنگی هستند.

با این حال، اگرچه آنها بسیار چشمگیر به نظر می رسند، اما برای محافظت از چاپ باید با فیلم پلاستیکی لمینت شوند، بنابراین به اندازه کیسه‌های کاغذی کرافت که کاغذ کرافت بدون پوشش هستند، کاملاً قابل بازیافت هستند، سازگار با محیط زیست نیستند.

ساک دستی لوکس که به عنوان هدیه استفاده می‌شوند را می‌توان با روش‌های مختلف چاپ و تکمیل کرد، چاپ بازار می‌تواند چاپ تمام رنگی CMYK و رنگ اضافی PMS/Pantone را برای برآورده کردن نیازهای مختلف چاپ انجام دهد.

علاوه بر چاپ، مهر و موم فویل داغ در فویل طلایی و نقره‌ای و روکش نقطه‌ای UV بیشترین استفاده را برای برجسته کردن لوگوی برند شما به شکلی براق روی کیسه کاغذی مات دارند.

چاپ روی صفحه ساده است، می‌توانید با تک رنگ و حداکثر دو رنگ برای چاپ آثار هنری و لوگوی خود بر روی کیسه‌های کرافت چاپ خود را تکمیل کنید. این می‌تواند لوگوی برند شما، شعارها و اطلاعات محصول و غیره باشد تا زمانی که در دو رنگ طراحی شده باشند. می‌توانید انتخاب کنید که فقط روی یک طرف کیف چاپ شود یا هر دو طرف آن چاپ شود. اندازه قلم باید بزرگتر از 11pt باشد و ناحیه چاپ 2 سانتی متر در داخل کیسه 4 حاشیه، 1 سانتی متر زیر زیپ باشد.

برجسته کردن debossing و embossing گاهی اوقات به لوگوی شما حس و حال منحصر به فردی می بخشد.

دسته برای حمل کیف الزامی است. آنها انواع مختلفی دارند، دسته نواری فهرست شده، دسته پنبه‌ای، دسته نایلونی، دسته کاغذ پیچ خورده، دسته کاغذ صاف، و دسته PP پیچ خورده. همه این دسته‌ها در رنگ‌های مختلف برای انتخاب عرضه می‌شوند و به ساک دستی چسبانده می‌شوند یا با انتهای سگکی که به ساک‌ها متصل می‌شوند. یک نوع دسته وجود دارد که قسمت اضافی برای اتصال به کیسه‌ها نیست، آن دسته دایکات است که می‌تواند به شکل‌های گرد، مستطیلی یا هر شکل دیگر برش داده شود.

جعبه های هدیه کرافت

در دنیای امروز انواع مختلفی از جعبه‌های کاغذی در بازار وجود دارد که برای اهداف مختلفی مانند حمل و نقل، هدیه و بسته بندی استفاده می‌شود. با این حال، بسیاری از مشتریان همچنان جعبه‌های بسته بندی شیک کرافت را ترجیح می‌دهند.

مشتریان مجذوب جعبه‌های کرافت هستند که برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می‌شود. شما می‌توانید از آنها برای هدیه دادن به هر کسی و در هر سنی استفاده کنید. بهترین چیز در مورد جعبه های کرافت این است که حتی اگر به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده‌اید و نیاز به بسته بندی محصول خود دارید، انتخاب مواد بسته بندی مناسب برای شما یک مرحله مشکل ساز است.

این جعبه‌های کرافت شیک قطعا بهترین انتخاب برای بسته بندی محصول شما هستند. جعبه های کرافت بسته بندی مقرون به صرفه و ایده آل برای اکثر کالاها هستند. زیرا مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت این جعبه‌ها بسیار ارزان بوده و به راحتی در بازار موجود است. این امر آنها را به مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات و اقلام تبدیل می‌کند.

جعبه کاغذ کرافت انتخاب مناسبی برای بسته بندی مواد غذایی است، آنها برای کیک، شیرینی کوکی، بسته بندی کیک و موارد دیگر در نانوایی ها ترجیح داده می‌شوند. جعبه‌های کرافت همچنین به طور گسترده‌ای به عنوان جعبه برگر، بسته بندی جعبه سالاد، جعبه بسته بندی مرغ سرخ شده و بسته بندی سوشی نیز استفاده می‌شود. آنها می‌توانند یک پنجره شفاف روی درب بالایی داشته باشند تا محصول داخل جعبه قابل دیده شدن باشد. از آنجایی که جعبه‌های کرافت مواد زیست تخریب‌شده هستند، برای بسته‌بندی جعبه‌های بیرون‌بر فست فود بسیار مناسب است.

جعبه‌های کرافت را نیز می‌توانید در بین بسته لباس پیدا کنید. محبوب ترین جعبه های کرافت سفید تقاضای زیادی برای مارک‌های کفش و همچنین بسته بندی پیراهن برای انواع لباس دارند. جعبه های کرافت برای بسته بندی کادو نیز محبوب هستند. به نظر می‌رسد که آنها هرگز شما را ناامید نمی‌کنند، زیرا می‌توانند گزینه‌های مختلفی را برای هر موقعیتی ارائه دهند. آنها را می‌توان با روبان ابریشمی، با برش قلب شکل تزئین کرد، همچنین می‌توان آنها را از کاغذ کرافت رنگ های مختلف ساخت.