انواع اتاق های هتل اسپیناس پالاس

انواع اتاق های هتل اسپیناس پالاس

نام هتل اسپیناس پالاس برای بسیاری از افراد شناخته‌شده است. اگر شما هم اقدام به رزرو هتل در تهران کرده باشید، حتما نام آن را مشاهده کرده‌اید. یکی از موضوعاتی که برای بسیاری از مسافران جذابیت دارد، تنوع اتاق‌های هتل است. شما قبل از رزرو سوئیت خود باید نوع اتاقی را انتخاب کنید که قرار است در آن اقامت داشته باشید.

طبیعی است که هر اتاق، ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای سلیقه‌ها و موقعیت‌های مختلفی طراحی شده‌اند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران علی بابا و انواع اتاق‌های آن مطالبی را بیان کنیم. اگر شما هم قرار است برای اقامت در تهران هتلی را انتخاب کنید یا اگر دوست دارید درباره انواع اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس اطلاعاتی داشته باشید در ادامه این‌مطلب با ما همراه باشید.

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس، تجربه اقامتی دل‌نشین را برای شما فراهم می‌کند. باتوجه‌به تجربه مسافران قبلی هتل، شما می‌توانید از خدمات و امکانات درجه‌یک هتل بهره‌مند شوید و کنار همه این‌موارد، رفتار کارکنان هتل، احساس خوبی را به سفر شما اضافه می‌کند. امکانات هتل اسپیناس پالاس در سطح خوبی ارائه می‌شوند و شما تقریبا با بهترین نوع از خدمات روبه‌رو خواهید بود.

سالن‌های کنفرانس و پذیرایی مختلف هتل با تجهیزات مناسب و مدرن برای انواع کنفرانس‌ها و جشنواره‌ها بهترین محیط را ارائه می‌کنند.

پارکینگ رایگان هتل اسپیناس پالاس با ظرفیت ۱۶۰۰ خودرو برای مسافران مهیا است و می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. البته اگر اتومبیل شخصی همراه نداشته باشید، هتل با دریافت هزینه، اتومبیل‌های بدون راننده در اختیار شما قرار می‌دهد. رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران در محیطی زیبا و تمیز، انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت ایرانی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کنند.

رستوران سنتی، کافی‌شاپ و سالن مخصوص سیگار از دیگر قسمت‌های جذاب هتل اسپیناس پالاس تهران هستند. مراکز خرید لوکس و فروشگاه‌های موجود در این‌هتل، استخر رایگان برای مهمانان مقیم، جکوزی، تجهیزات بدنسازی و سالن ورزشی از‌جمله امکانات دیگر این‌هتل لوکس پنج‌ستاره هستند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و جزئیات تکمیلی هتل، می‌توانید هنگام رزرو هتل اسپیناس پالاس علی بابا در صفحه هتل که در سایت مشاهده می‌کنید، اطلاعات را بیابید.

انواع اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس، حدود 400 واحد اقامتی را در 20 طبقه دارد که شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی برای مسافران هستند. امکانات متنوع و با کیفیت عالی هم در هتل وجود دارد که در این‌قسمت درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

اتاق‌های تمیز و با امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران در جهت راحتی و رضایت بیشتر مهمانان طراحی شده‌اند. از‌جمله امکاناتی که تقریبا در همه اتاق‌های هتل، موجود و در دسترس مسافران هستند، می‌توان به IPTV، میز تحریر، بالکن، کمد لباس، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت در اتاق، چای‌ساز، یخچال، آب رایگان، مبلمان، آباژور، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، خدمات روم سرویس و صبحانه اشاره کرد. اما اگر دوست دارید خدمات مخصوصی برای اتاق خود دریافت کنید، بهتر است ابتدا نوع اتاقی که دوست دارید را بشناسید.

اتاق دبل استاندارد

اتاق دوتخته دبل با متراژ تقریبی 35 متر‌مربع، سعی کرده با ادغام مدرنیته و سنت، اقامت بی‌نظیری را برای شما رقم بزند. در انتخاب این‌نوع اتاق شما می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر یا کوه داشته باشید.

اتاق تویین استاندارد

اتاق‌های توئین استاندارد امکانات عمومی هتل را دارند و ظاهر اتاق‌ها ترکیبی از مدرنیته و سنت است. دو تخت‌خواب یک‌نفره در اتاق قرار دارند که برای استراحت مسافران مناسب هستند.

اتاق خانوادگی رویال

این‌اتاق‌ها متراژی حدود 45 متر‌مربع دارند و در آن‌ها یک تخت‌خواب دو‌نفره کینگ‌سایز و یک تخت یک‌نفره قرار داده شده است. با اقامت در این‌نوع از اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس، چشم‌انداز بی‌نظیری از منظره کوه را از اتاق خود در اختیار خواهید داشت.

اتاق بالکن‌دار رویال خانوادگی

اندازه این‌اتاق مانند اتاق خانوادگی رویال است. در این‌اتاق فقط یک تخت‌خواب کینگ‌سایز قرار داده شده است و باقی موارد مانند اتاق خانوادگی رویال برای میهمانان در دسترس است.

سوئیت جونیور

سوئیت جونیور با مساحتی حدود 60 متر‌مربع برای آرامش میهمانان طراحی شده است. تعداد تخت‌ها در این اتاق مانند اتاق رویال خانوادگی است. اتاق پذیرایی و اتاق‌خواب در این‌نوع از اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس مجزاست.

سوئیت سیگنچر

اگر دوست دارید در یکی از اتاق‌های مجلل و لوکس هتل اقامت داشته باشید برای رزرو هتل اسپیناس پالاس علی بابا، سوئیت سیگنچر را انتخاب کنید. این سوئیت متراژ تقریب حدود 110 تا 120 متر‌مربع دارد. در اتاق و تزئین آن از لوازم زیبایی استفاده شده و در زیر پا‌های خود، سنگ‌هایی گران‌بها یا فرش‌هایی دستباف را مشاهده خواهید کرد. با اقامت در این‌سوئیت به جکوزی دسترسی دارید و اتاق‌خواب آن از قسمت پذیرایی سوئیت جدا است.

سوئیت رویال

اگر دوست دارید برای خودتان اهمیت ویژه‌ای قائل شوید، اقامت در سوئیت هتل اسپیناس پالاس این‌مهم را برای شما فراهم می‌کند. سوئیت‌های مجلل رویال، با مساحتی حدود 125 متر‌مربع برای مسافران آماده شده‌اند. در این‌سوئیت، یک تخت‌خواب دونفره دبل به همراه یک اتاق نشیمن یا دو اتاق‌خواب در اختیار خواهید داشت.

برای ورود به صفحه رزرو هتل علی بابا کلیک کنید

سوئیت سیگنچر پالاس

متراژ تقریبی ٢٠٠مترمربع و دو اتاق‌خواب جداگانه با یک در متصل‌کننده و یک سالن مستقل سوئیت سیگنچر پلاس، نظر سخت‌گیر‌ترین افراد را هم به خود جلب خواهد کرد. امکاناتی مانند وجود فرش‌های دستباف و میز غذا‌خوری لوکس شش‌نفره در سوئیت، شرایط بی‌نظیری را برای میهمانان فراهم می‌کند.

سوئیت اسکای

با اقامت در سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس در بالا‌ترین نقطه هتل اقامت خواهید داشت. متراژ تقریبی سوئیت ٢٥٠ مترمربع است و در طبقه آخر هتل واقع شده است. یک اتاق‌خواب جداگانه، یک اتاق کار و یک سالن مستقل محیط‌هایی هستند که با اقامت در اسکای اسپیناس پالاس در‌اختیار دارید.

کلام آخر

یکی از هتل‌های لوکس تهران که نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند، هتل اسپیناس پالاس است. این‌هتل اتاق‌های متنوعی را برای مسافران آماده کرده که بهتر است قبل از رزرو درباره آن‌ها مطالعه کنید. در این‌مقاله سعی کردیم تا انواع اتاق‌ها آن را نام ببریم و شما را با آن‌ها تا حدودی آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات به‌روز و دقیق می‌توانید نام هتل را در سایت علی بابا جستجو کنید، تا در صفحه مخصوص هتل، اطلاعات دقیق و کاملی از آن را مشاهده کنید. در صفحه رزرو سایت، انواع اتاق‌ها و قیمت‌های آن‌ها را خواهید دید.