3 شرکت برتر لوله بازکنی در تهران (برگزیده مردمی)

شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه از نظر نوع خدمات و نحوه ارائه آنها با هم تفاوت دارند و برخی در لیست بهترین ها از نظر مردم قرار گرفته اند. فاکتورهای زیادی در تعیین بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران مورد بررسی قرار گرفته اند که از مهم ترین آنها می توان به تنوع خدمات، تخصص، تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده و همچنین شبانه روزی بودن اشاره کرد. بر همین اساس سه برند قدیمی و شناخته شده در این حوزه از دیدگاه مردمی انتخاب شده اند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت


شرکت لوله بازکنی تهران سماء

شرکت لوله بازکنی تهران سماء با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت داشته و در تمام مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب تهران خدمات ارائه می دهد. این مجموعه بیش از 100 چاه بازکن سیار را با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در مناطق تهران مستقر نموده و در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام میشوند. از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد لوله بازکنی تهران سماء می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در تمام روزهای سال و بدون تعطیلات
  • ارائه خدمات با نرخ اتحادیه و ارزان
  • تنوع بالا در خدمات از قبیل لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله، حفر چاه نو، لایروبی، رفع نم و رطوبت، رفع بوی بد فاضلاب و تخلیه چاه
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته
  • لوله بازکنی و تخلیه چاه بدون تخریب و کثیف کاری
  • ارائه فاکتور رسمی
  • ارائه تمام خدمات به صورت کاملا تضمینی

تمام لوله بازکن های این مجموعه بلافاصله پس از تماس به محل اعزام و با تجهیزات کاملا بروز مشکلات موجود را برطرف می کنند. لازم به ذکر است، به دلیل استفاده از دستگاه های متعدد و استخدام لوله بازکن های حرفه ای، گروه لوله بازکنی تهران سماء با ارگان های دولتی، سازمان ها، مجتمع های تجاری و تفریحی و ورزشی و فرهنگی قرارداد همکاری بلند مدت عقد می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این مجموعه کافیست وارد آدرس https://lolebazkonitehran.com شوید.

شرکت لوله بازکنی خدمات فنی تهران

از دیگر مجموعه هایی که در لیست شرکت های لوله بازکنی برتر تهران برگزیده مردمی قرار گرفته اند، شرکت خدمات فنی تهران می باشد. این مجموعه در تهران و اتوبان کرج فعالیت داشته و به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل رسمی سال خدمات ارائه می دهد. تنوع بالا در خدمات و ارائه آنها در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران از مهم ترین ویژگی های این مجموعه به شمار می رود. خدمات ارائه شده در این شرکت لوله بازکنی عبارتند از:

  • لوله بازکنی با فنر سر مته دار فولادی و سه نظام
  • تخلیه چاه با پمپ های مکش قوی و تانکر با شلنگ های 100 متری
  • باز کردن لوله های چدنی و قدیمی بدون آسیب وارد شدن به دیواره های آنها
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
  • درآوردن اشیای قیمتی، طلا و ساعت و گوشی موبایل از چاه فاضلاب
  • لایروبی چاه
  • تخلیه سپتیک تانک
  • رفع نم و رطوبت بدون خرابکاری
  • نصب و تعمیر توالت فرنگی
  • کول گذاری و طوقه چینی
  • لوله کشی و بنایی جزئی و کلی ساختمان

با توجه به اینکه برخی از محله های قدیمی تهران دارای کوچه های کم عرض می باشند و امکان ورود تانکر تخلیه چاه به آنها وجود ندارد، به همین دلیل خدمات فنی تهران از شلنگ های 100 متری و پمپ های مکش قوی استفاده می کند. لذا هیچ محدودیتی برای ارائه خدمات توسط این مجموعه وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است، تمام سرویس های ارائه شده توسط خدمات فنی تهران بر اساس نرخ اتحادیه بوده و تضمینی می باشند. به طوریکه اگر گرفتگی لوله یا سایر مشکلات رفع نشود هزینه ای از سوی این شرکت لوله بازکنی دریافت نخواهد شد. با ورود به آدرس https://takhlyechahtehran.ir می توانید با راه های ارتباطی خدمات فنی تهران در شعب شمال، جنوب و شرق و غرب آشنا شده و در صورت نیاز آنها استفاده کنید.

شرکت لوله بازکنی سهامی

شرکت لوله بازکنی سهامی یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران می باشد که از نام های قدیمی و شناخته شده در این حوزه به شمار می رود. لوله بازکن ها و چاه بازکن های این مجموعه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به محل اعزام شده و با دستگاه های پیشرفته خدمات را ارائه می دهند. با توجه به اینکه لوله های پلاستیکی و چدنی قدیمی در حین باز کردن گرفتگی ها ممکن است دچار ترک و شکستگی شوند، به همین دلیل تیم لوله بازکنی سهامی با بررسی کامل شرایط بهترین و امن ترین روش را انتخاب می کنند. لوله بازکنی با فنر برقی در این مجموعه به کمک فنرهای بلند با مته های فولادی و سه نظام انجام شده و در صورت نیاز از پمپ های هوا نیز استفاده میشود.

تنوع بالا در خدمات، ارائه کلیه سرویس ها به صورت شبانه روزی با نرخ اتحادیه، صدور فاکتور رسمی در صورت درخواست مشتری، استفاده از دستگاه های پیشرفته و ممانعت از تخریب و کثیفکاری در حین کار از مهم ترین دلایل برای انتخاب این تیم به عنوان برترین شرکت لوله بازکنی تهران از دیدگاه مردم به شمار می روند.

تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب توکار با دستگاه های مخصوص و بدون تخریب، درآوردن اشیای قیمتی از چاه فاضلاب، حفر چاه نو، لایروبی، نصب و تعمیر توالت فرنگی، تبدیل توالت ایرانی به فرنگی، تخلیه چاه فوری و ارزان و شبانه روزی، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با مصالح ساختمانی و سیمان و قیر و غیره، رفع نم و رطوبت بدون تخریب و کثیفکاری، رفع بوی بد چاه فاضلاب حمام و آشپزخانه و حیاط، تخلیه سپتیک تانک از جمله خدمات ارائه شده توسط شرکت لوله بازکنی سهامی می باشند. تمام این خدمات تضمینی بوده و در صورت درخواست مشتری فاکتور رسمی برای آنها صادر میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس https://lolebazkonisahami.ir مراجعه کنید.

به عنوان یک نتیجه گیری کلی می توان گفت، مهم ترین پارامترها برای انتخاب این شرکت ها به عنوان لوله بازکنی های برتر تهران از دیدگاه مردمی تنوع بالا در خدمات و ارائه صحیح و استاندارد آنها با تجهیزات پیشرفته می باشد. علاوه براین، تمام این شرکت ها داری مجوز فعالیت بوده و تمام خدماتشان بر اساس نرخ اتحادیه در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران می شوند.