بهترین برندهای لوله و اتصالات پی وی سی در ایلیاشیل

لوله های پی وی سی یکی از پرکاربردترین و بهترین  لوله ها به شمار می رود . لوله های پی وی سی بیشترین استفاده را در انتقال آب و  فاضلاب وحتی در بیشتر مواقع در سیم کشی های زیرزمینی مورد استفاده قرار می گیرد.در این مطلب  میخواهیم به بهترین برند لوله پی وی سی ، انواع مختلف لوله و اتصالات پی وی سی و همچنین قیمت روز لوله های پی وی سی بپردازیم.


انواع لوله و اتصالات پی وی سی

لوله پی وی سی از ماده ای به نام poly vinyl chloride که به صورت مخفف PVC نامیده می شود ساخته شده است.

لوله های پی وی سی به دلیل طول عمر بالا وانعطاف پذیر بودن آنها و سهولت در اتصال یکی از پرکاربردترین لوله ها در صنعت ساختمانی دارند.لوله های پی وی سی مزایای زیادی دارند از جمله قیمت مناسب ، مقاوم در برابر حرات ، تحمل وزن زیاد  و منعطف بودن آنها .

لوله های پلیکا انواع مختلفی دارند که در اینجا به چند مورد آن می پردازیم:

لوله پلیکا معمولی: این نوع لوله  پلیکا بدلیل وزن سبکی که دارد در جهت مصارف کانالهای هوا و یا در جهت عبور جریانهای آب مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پلیکا نیمه قوی : بیشترین مصرف را در جهت انتقال فاضلاب چه در داخل ساختمان چه بیرون از ساختمان را دارد.

لوله پلیکا فشار قوی: برای انتقال اسید ها و بازها و همچنین برای محافظت از کابل برق مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت روز لوله پی وی سی

قیمت روز لوله pvc با توجه به قیمت مواد اولیه آن متغیر می باشد و هیچ موقع قیمت ثابتی ندارد.چون لوله پلیکا از پلیمر تولید و از محصولات پتروشیمی به حساب می آید به همین دلیل در بورس کالا توسط شرکت های پتروشیمی قیمت گذاری می شوند. همچنین قیمت مواد اولیه، حمل و نقل، هزینه گمرک، هزینه تخلیه مواد اولیه، هزینه های حامل های انرژی، حقوق و دستمزد پرسنل و ... در قیمت لوله پی وی سی تأثیر گذار است. هر چقدر مواد اولیه برای ساخت مثلا یک متر لوله پی وی سی بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود


لوله و اتصالات پلیکای معمولی که در جهت مصارف برق و ناودانی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ضخامت کمی می باشند، قیمت آن ها مناسب تر می باشد. لوله پلیکای نیمه قوی که در جهت  لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان ها استفاده می شود و دارای ضخامت بیشتری نسبت به سایر لوله پلیکا های معمولی است و توانایی تحمل فشار زیادتری دارد به نسبت قیمت بالا تری هم دارد و لوله پلیکا فشار قوی همانطور که از اسمش پیداست  از نوع لوله های پی وی سی سنگین محسوب می شود و در لوله کشی های فاضلاب شهری و انتقال اسید ها و بازها  کاربرد دارد و با این حساب  دارای وزن و ضخامت بیشتری می باشند، در ضمن توان تحمل فشار آنها نیز بالاست و قیمت آن ها نیز بیشتر است.

شما می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت روز لوله و اتصالات پی وی سی به وب سایت ایلیاشیل مراجعه نمایید.

بهترین برند های لوله و اتصالات پلیکا

بهترین برندها ی ایرانی لوله های پلیکا محصولات مختلفی را تولید و در بازار عرضه می کنند. قبل از خرید همیشه به استاندارد بودن لوله و نام تولید کننده و تمام مشخصاتی که استاندارد بودن  لوله پلیکا را نشان میدهد دقت کنید .

در ایران تولید کننده های بسیار موفقی سالهاست با سابقه درخشان در این زمینه محصولات بسیار با کیفیتی تولید و با قیمت های مناسب به بازار عرضه کردند که یکی از آنها  لوله پلیکا نانو پلیمر یاس و پی وی سی صبا  جزو یکی از بهترین لوله پلیکا در ایران به شمار می آیند.محصولات شرکت پلیمر یاس گلپایگان به دلیل کیفیت بالا دارای اخذ نشان ملی و گواهینامه بین المللی گردیده است.

شرکت ایلیاشیل نمایندگی پلیمر یاس در تهران می باشد که شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت لوله پلیمر یاس گلپایگان به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

مرکز فروش لوله پی وی سی

خرید اینترنتی لوله پلیکا برای پیمانکاران و مصرف کنندگان بسیار راحت تر می باشد چرا که می توانند محصولات را در تنوع بالا و گسترده مشاهده نمایند و به آن دسترسی داشته باشند.  برای خرید لوله و اتصالات پلیکا باید به مراکزی مراجعه  نمایید که معتبر باشند و همچنین محصولات خود را از کارخانه هایی که از مواد اولیه مرغوب استفاده می کنند ارائه دهند.گروه صنعتی ایلیاشیل مرکز خرید لوله پلیکا با برند های یاس گلپایگان و پی وی سی صبا می باشد که کیفیت و قیمت آن ها را به مشتریان خود تضمین می نماید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایلیاشیل تنوع محصولان این شرکا را مشاهده کرده و برای خرید لوله پلیکا ارزان اقدام نمایید. هم چنین با مشاهده لیست قیمت لوله و اتصالات پلیکا، از قیمت روز آن مطلع شوید


"با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید در (کارخانه لوله گستر گلپایگان) و عرضه و پخش لوله و اتصالات پی وی سی (شرکت های معتبر لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس) و تامین تعاونی مسکن انرژی اتمی ، سپاه پاسداران ، ستاد بازسازی عتبات عالیات میباشد.

ضمن این که در حال حاضر فعالیت این گروه در کلیه زمینه صفر تا صد تاسیسات ساختمانی صنعتی بوده و فروش عمده انواع محصولات گالوانیزه ، برنجی ، پی وی سی ، پلی اتیلن و دیگر لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی را شامل میشود. در وب سایت اینترنتی شرکت ایلیا شیل می توانید لیست قیمت آنلاین لوله و اتصالات را استعلام کرده و جهت سفارش و خرید اینترنتی و یا تلفنی اقدام نمایید."

فروش آنلاین لوله و اتصالات پی وی سی بسیار آسان تر است چرا که  مصرف کنندگان  می توانند محصولات را با تنوع بالا مشاهده کنند سفارش دهند.همیشه به این موضوع توجه کنید که برای خرید لوله و اتصالات پی وی سی باید به مراکزی مراجعه  کنید که دارای اعتبار و شناخته شده باشند و همچنین محصولاتی را که با بهترین کیفیت و از مواد اولیه مرغوب استفاده شده تهیه کنند.شرکت ایلیاشیل مرکز پخش لوله پلیکا با برند های یاس گلپایگان و پی وی سی صبا می باشد که کیفیت و قیمت آن ها را به مشتریان خود تضمین می نماید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایلیاشیل تنوع محصولات این شرکت را مشاهده کرده و برای خرید لوله پلیکا ارزان اقدام نمایید. هم چنین با مشاهده لیست قیمت انواع لوله و اتصالات، از قیمت لوله پلیکا امروز مطلع شوید.