راه های افزایش لایک در اینستاگرام

چکیدهیکی از راه های بیشتر دیده شدن در اینستاگرام افزایش لایک و تعامل میباشد، ما در این مطلب بهترین و سریع ترین راه های افزایش لایک را توضیح دادیم.

افزایش لایک در اینستاگرام

تعداد لایک در اینستاگرام، در واقع نشان دهنده میزان محبوبیت پست شما برای مخاطب را نشان می‌دهد. بنابراین صاحبان پیج همواره تلاش می‌کنند تا با راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام بیشتر آشنا شوند. الگوریتم اینستاگرام با فاکتورهایی از قبیل تعداد لایک، کامنت و بازدید، نرخ تعامل پست‌های شما را محاسبه می‌کند. در صورتی که نرخ تعامل پست‌های شما بالا باشد، نشان می‌دهد که افراد زیادی به پست شما علاقمند هستند، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که پست شما را در اکسپلور برای مخاطبان دیگر نیز نمایش دهد. نمایش پست در اکسپلور باعث می‌شود افرادی غیر از فالوورها پیج شما ببینند، پست شما را لایک کنند و یا حتی پیج شما را فالو کنند.

علاوه بر این اگر تعداد لایک‌ها و کامنت‌های پست شما زیاد باشد، مشتری‌ها به محصول، خدمت یا برند شما اعتماد بیشتری می‌کنند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال ارتقا رتبه پیج خود هستید، باید راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام را به طور اصولی به کار ببرید. البته لازم به یادآوری است که اصول ذکر شده، نیاز به صرف زمان دارد و شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید با به کار بردن چند ترفند، سریع رتبه پیج شما افزایش یابد. به همین دلیل است که امروزه استفاده از پنل فالوور طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

انتشار پست با سوژه محبوب و جذاب؛ راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام

سعی کنید پست‌هایی را که برای کاربران جذاب‌تر است، شناسایی کنید و در این زمینه پست ارسال کنید. البته پست‌های شما باید متناسب با فعالیت‌های شما و فالورهای پیج باشد. پست‌های مناسبتی نیز موجب افزایش لایک اینستاگرام می‌شود. برای مثال اگر به شب یلدا یا عید نوروز نزدیک می‌شوید، پست کردن عکس‌های مرتبط باعث افزایش لایک پست اینستاگرام است.

امروزه پست‌های طنز یا دابسمش بسیار محبوب هستند. همچنین ارسال پست از پشت صحنه کار، نیز برای برخی از مخاطبان جذاب است. توجه داشته باشید، اگر چه انتشار پست بیشتر به دیده شدن پیج شما کمک می‌کند، اما کیفیت پست‌‌ها بیشتر از کمیت آن‌ها اهمیت دارد.  

استفاده از عکس با کیفیت؛ راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام

یکی از موثرترین راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام، انتشار پست‌های باکیفیت و هنری است. عکس و فیلم‌های خود را با دوربین خوب ضبط کنید تا کیفیت بالایی داشته باشد. همچنین سعی کنید، عکس‌ها را به صورت هنری و با سلیقه تهیه کنید؛ زیرا عکس باکیفیت و هنری، برای کاربران جذابیت بیشتری دارد.

استفاده از افکت‌ها و فیلترهای جذاب برروی عکس یکی از مهمترین ترفندهای محبوب‌تر شدن پست‌ها و در نتیجه افزایش تعداد لایک است.

استفاده از کپشن جذاب

یکی از مهمترین بخش‌های پست، کپشن است. برخی از افراد از اهمیت یک محتوای عالی و تاثیرگذار در کپشن غافل می‌مانند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با نوشتن یک کپشن جذاب، مرتبط، هدفمند، تاثیرگذار و اغواکننده مخاطبان را به تعامل با پیج خود تشویق کنید.

زمان‌بندی مناسب انتشار پست؛ روش افرایش لایک اینستاگرام

برنامه ریزی و زمان‌بندی مناسب انتشار پست در اینستاگرام تاثیر چشمگیری در دیده شدن پست‌های شما دارد. پست‌های شما اگر به تعداد کاربران بیشتری نمایش داده شود، به احتمال فراوان تعداد لایک بیشتری دریافت می‌کند.

با استفاده از ابزار تحلیل اینستاگرام (insight)، می‌توانید بررسی کنید که فالورهای شما در چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند. بنابراین در ساعاتی از روز که بیشترین تعداد فالور آنلاین هستند، پست‌های خود را منتشر کنید. زمان مناسب برای انتشار پست، بستگی به نوع فالورهای شما دارد. ارسال پست‌ها در زمان مناسب یکی از مهمترین راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام است.

تعامل بیشتر با سایر پیج‌ها؛ روش افزایش لایک اینستاگرام

برای ارتقا رتبه پیج اینستاگرام باید فعال باشید تا پیج شما بیشتر دیده شود. شما می‌توانید پست افراد دیگر را لایک کنید و برای آن‌ها کامنت بگذارید تا آن‌ها نیز پست شما را لایک کنند. گذاشتن کامنت در زیر پست دیگران باعث می‌شود افراد بیشتری غیر از فالورهای شما، پیج شما را ببینند، پست‌های شما را لایک کنند یا پیجتان را فالو کنند.

بنابراین یکی از اصلی‌ترین راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام ایجاد تعامل بیشتر با سایر پیج‌ها است . معمولا در اینستاگرام وقتی شما پستی را لایک می‌کنید، لایک بک دریافت می‌کنید و اگر آن را فالو کنید، فالو بک دریافت خواهید کرد.

لینک اکانت سایر شبکه‌های اجتماعی به اینستاگرام؛ روش افزایش لایک اینستاگرام

اگر شما در سایر شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر و یوتوپ و ... فعالیت دارید، می‌توانید از این شبکه‌های اجتماعی به اکانت ایسنتاگرام خود لینک دهید. به این ترتیب فالورها و دوستانتان در شبکه‌های مجازی دیگر، پیج اینستاگرام شما را نیز فالو خواهند کرد. افزایش تعداد فالوور موجب افزایش لایک در اینستاگرام است. پس بهتر است یاد بگیریم چگونه در اینستا فالوور جمع کنیم.

تک کردن مکان؛ یکی از راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام

تک کردن مکان‌های مرتبط در پست، یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام است. برای مثال شما هنگامی که به یک مکان تفریحی یا یک رستوران رفته‌اید و می‌خواهید عکس مربوطه را در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید، حتما نام مکان تفریحی یا رستوران را در زیر پست تگ کنید.

در اینستاگرام، مکان‌ها جستجوی زیادی دارند. هنگامی که فردی این مکان را جستجو کند، احتمال دارد که پست شما برای او نمایش داده شود. نمایش بیشتر پست شما برای افرادی که جز دنبال کنندگان شما نیستند، باعث افزایش تعداد لایک‌ می‌شود.

استفاده از هشتگ؛ راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت سرچ هشتگ دارد. با قرار هشتگ‌های درست و مرتبط در زیر پست‌ها، امکان نمایش پست برای افرادی که هشتگ مربوطه را سرچ کرده‌اند، فراهم می‌شود، در نتیجه تعداد لایک شما افزایش می‌یابد.

در آپدیت جدید اینستاگرام، قابلیت دنبال کردن هشتگ وجود دارد. بنابراین استفاده مناسب و به جا از هشتگ کمک بسیاری به دیده شدن و لایک شدن پست‌های شما می‌کند. البته استفاده از هشتگ نامرتبط سبب می‌شود که پیج شما، در سرچ‌های مربوطه نمایش داده نشود. بنابراین از هشتگ به صورت هوشمندانه و به جا استفاده کنید.

خرید لایک اینستاگرام؛ سریع‌ترین راه افزایش لایک در اینستاگرام

با استفاده از ترفندهایی که ذکر شد، شما باید پست‌های با کیفیت و جذاب را تهیه نمایید. در واقع باید شما به مرور زمان و با استمرار فعالیت خود رتبه پیج را افزایش دهید. شما نمی‌توانید انتظار داشته باشید که سریعا به نتایج عالی دست یابید. شناخت سلیقه مخاطب و ایجاد پست جذاب و مطابق سلایق فالورها نیاز به صرف زمان دارد.

گاهی اوقات در کنار این راه‌های افزایش لایک در اینستاگرام می‌توان از ترفند خرید لایک اینستاگرام استفاده کرد. از پنل‌های معتبر برای خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید که لایک توسط کاربران واقعی صورت گیرد. برای مثال شما یک پیج جدید راه‌اندازی می‌کنید که فالورها و لایک‌های شما خیلی کم است. می‌توانید در شروع کار، همزمان با انتشار پست‌های جالب روزانه، لایک خریداری کنید تا پیج شما با سرعت بیشتری ارتقا یابد. در واقع خرید لایک اینستاگرام، سریع‌ترین راه افزایش لایک در اینستاگرام است.