آشنایی با مانیتور خودرو + معرفی بهترین فروشگاه مانیتور خودرو


چکیده : در این مقاله به معرفی مانیتور خودرو و بیان ویژگی ها و قابلیت های آن می پردازیم. در پایان نیز یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه را معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به سایت آن محصول مورد نظر را خریداری کنید.

در حالی که بسیاری از وسایل نقلیه جدید به آخرین فناوری های به روز مجهز هستند، در خودروهای ارزان قیمت داخلی خبری از نمایشگر و مانیتور خودرو نیست. همان صفحه تقریبا بزرگی که در قسمت مرکزی داشبورد قرار می گیرد و شما می توانید از امکانات و قابلیت های مختلف آن مانند مدیریت تماس، ناوبری و مکان یا گوش دادن به موسیقی به صورت بی سیم استفاده کنید. پس اگر به دنبال ارتقاء سیستم صوتی وسیله نقلیه خود هستید، مانیتور خودرو انتخاب خوبیست.

این محصول طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد و راهی عالی برای سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان در سفرهای جاده ای طولانی می باشد. پخش کننده های دی وی دی خودرو اکنون با تغییرات زندگی روزمره مردم سازگارتر هستند و با محبوبیت دستگاه های هوشمند به حضور روز افزون در وسایل نقلیه تبدیل شده اند. تا زمانی که سرگرمی مورد نیاز است، پخش کننده های دی وی دی ماشین اینجا هستند تا بمانند.


مانیتور خودرو

در این مقاله به معرفی مانیتور خودرو و بیان ویژگی ها و قابلیت های آن می پردازیم. در پایان نیز یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه را معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به سایت آن محصول مورد نظر را خریداری کنید. اگر قصد خرید مانیتور برای خودرو را دارید، این مقاله قطعا به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی های سخت افزاری مانیتور خودرو

صفحه ‌نمایشگر

صفحه ‌نمایش مانیتور به ‌صورت لمسی و حرارتی عمل کرده و دارای سایزها و کیفیت‌های تصویر متفاوتی است. بااین‌حال، اندازه صفحه مانیتور معمولا به‌ صورتی ساخته می‌شود که سرنشینان عقب بتوانند تصاویر را کاملا واضح مشاهده کنند چراکه درواقع، یکی از دلایل اصلی ساخت چنین وسیله‌ای، رفاه بیشتر سرنشینان، به‌ویژه کودکان در خودرو است. کیفیت تصویر مانیتور فابریک نیز می‌تواند تا HD یا بالاتر از آن باشد. صفحه نمایشگر مانیتور در اندازه‌های 8 تا 12 اینچ وجود دارد که هر چه اندازه صفحه بزرگتر باشد مطمئناً تاثیر خیلی بهتری از آن دریافت خواهید کرد. مثلا سایز مانیتور ساندرو 10 اینچ می باشد.

 CPU  

دیگر قطعه مهم سخت‌افزاری مانیتور،CPU  آن است. این قطعه، قدرت پردازش مانیتور را مشخص می‌کند. هرچه CPU قدرت بیشتری داشته باشد، امکان نصب برنامه‌های سنگین‌تر مانند انواع بازی بر روی مانیتور بیشترخواهد بود. امروزه مانیتورها با CPU های حداقل چهارهسته‌ای به بازار عرضه می‌شوند.

رم و رام با حافظه‌های مختلف

دو قطعه مهم سخت افزاری دیگر، حافظه جانبی و رم هستند. رم، تعیین‌کننده حجم پردازش‌ها در مانیتور است. یک مانیتور برای اجرای برنامه‌های معمولی مانند مسیریاب و نرم‌افزارهای شبکه اجتماعی، حداقل به یک گیگابایت رم نیاز دارد. حافظه جانبی مانیتور نیز تعیین‌کننده میزان اطلاعاتی است که می‌توانید روی آن ذخیره کنید. این اطلاعات می‌توانند شامل موسیقی، فیلم، عکس و دیگر فایل‌ها باشند.

قابلیت اتصال به دستگاه DVR برای ضبط و پخش تصاویر

در خصوص قابلیت پشتیبانی از دستگاه DVR این نکته ضروری است که با نصب دوربین در عقب، جلو یا دوربین‌های 360 درجه، می‌توان مسیر سفر را ضبط کرده و روی این دستگاه تماشا کرد. دیگر ویژگی های سخت افزاری این دستگاه عبارت است از :

  • خروجی صدای DSP (آنالیز دیجیتال) با امکاناتی نظیر اکولایزر، ساب، کانال‌های متعدد
  • قابلیت بلوتوث با امکان نمایش نام و شماره تلفن مخاطبین و همچنین پخش موسیقی
  • برخورداری از سوکت فابریک بدون نیاز به دست‌کاری در سیم‌کشی خودرو
  • قابلیت اتصال به رادیو با موج‌های مختلف مانند FM و AM
  • قابلیت اتصال به USB
  • خروجی آمپلی‌فایر
  • قابلیت تفکیک رنگ‌ها در صفحه‌نمایش
  • رزولوشن تصویر فول HD
  • قابلیت اتصال به اینترنت


 مانیتور 206


ویژگی‌های نرم افزاری مانیتور خودرو

سیستم عامل

بیشتر انواع مانیتور خودرو با سیستم عامل ویندوز یا اندروید در بازار موجود هستند. اندروید، محیطی آشنا برای اکثر کاربران ایرانی است و از این نظر، کار کردن با آن راحت است. به‌واسطه حضور اندروید، امکان نصب انواع اپلیکیشن­ها ازجمله اپ­های بازی، شبکه اجتماعی و غیره روی مانیتور چانگان فراهم شده است. عملکرد راحت و روان این برنامه‌ها به ویژگی‌های سخت‌افزاری مانیتور، مانند پردازنده و تعداد هسته‌های آن، رم و کارت گرافیک بستگی دارد.

GPS‌

یکی از مهم‌ترین کارکردهای مانیتور در یک خودرو، عملکرد آن به‌عنوان GPS‌ است. روی این وسیله، نرم‌افزارهای GPS به‌روز و پیشرفته‌ای نصب‌ شده است که به‌خوبی می‌تواند در مسیریابی یا اطلاع از شرایط ترافیکی به شما کمک کند. این نرم‌افزار، به‌ صورت آنلاین و آفلاین عمل کرده و به‌ صورت گویا، راننده را در مسیریابی راهنمایی می‌کند.

اتصال به اینترنت

این محصول دارای یک مودم داخلی است که با استفاده از آن و با اتصال به هات­اسپات دیگر دستگاه‌ها، می‌توان به اینترنت متصل شد. استفاده از مودم‌های جیبی و دانگل­های 3G، 4G و غیره نیز از دیگر راه‌های اتصال به اینترنت در این دستگاه هستند.


Car Play

کارپلی از دیگر ویژگی های نرم افزاری این محصول می باشد که با این قابلیت کاربر می تواند برخی از برنامه ها و اپ های لازم و کاربردی را بصورت کاملا کنترل شده و حفاظت شده به صفحه مانیتور ماشین خود انتقال داده و از آن ها استفاده کند.

تلوزیون

برنامه های نمایش تلویزیون و ماهواره آنلاین (GLWIZ، تلویبیون، روبیکا، فیلیمو و…) دسترسی به 500 شبکه داخلی و خارجی بدون نیاز به گیرنده بصورت آنلاین و همچنین دسترسی به آرشیو صدا و سیما از دیگر امکانات این دستگاه محسوب می شود.

میرورلینک

این قابلیت امکان انتقال تصویر صفحه گوشی به صفحه پخش تصویر را از طریق Wifi و بدون سیم را برای کاربر فراهم می کند.

  از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از تمام آپشن­های روز دنیا مانند دوربین‌های جلو، دنده‌عقب و ۳۶۰ درجه، گیرنده دیجیتال، ساب، ووفر و دیگر لوازم جانبی.
  • قابلیت عملکرد هوشمند و خاموش و روشن شدن با باز و بسته کردن سوئیچ
  • قابلیت نمایش دو تصویر هم‌زمان


 مانیتور مزدا 3 نیو

بهترین فروشگاه خرید مانیتور خودرو

این محصول نیز مانند هر کالای دیگری دارای کاربری های خاص و متنوع، کیفیت های متفاوت، قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری و ... می باشد و تمامی این عوامل علاوه بر ضریب تورم بر قیمت آن ها تاثیرگذار خواهد بود و همچنین قیمت مانیتور ماشین های مختلف کاملا متفاوت است به عنوان مثال قیمت مانیتور 206 با مانیتور مزدا 3 نیو متفاوت است. اگر تصمیم دارید مانیتور مورد نظر خود را از طریق اینترنتی خریداری کنید در انتخاب فروشگاه حتما به این نکات زیر توجه داشته باشید:

  • محصولات فروشگاه دارای تأییدیه‌های استاندارد و کیفی از سازمان‌های ایرانی و بین‌المللی باشند.
  • محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند
  • قیمت‌گذاری شفاف و به‌روز باشد
  • تنوع محصولات زیاد باشد

فروشگاه آپشن کالا یکی از مراکز فروش مانیتور در تهران می باشد که محصولات خود را با گارانتی رسمی و معتبر و کیفیت بالا به فروش می رساند. شما برای خرید می توانید به صورت آنلاین از طریق وب سایت www.optionkala.com و یا با شماره 02166761010 تماس گرفته و با مشاوره کارشناسان فروش مناسب ترین مانیتور را برای خودرو خود خریداری نمایید. یکی از مزایای خرید از آپشن کالا این است که کاربر می تواند محصولی با کیفیت و مطابق با عکس های موجود در سایت با گارانتی رسمی و معتبر به دست آورد و یک خرید مطمئن و لذت بخش را تجربه کند.

برای نصب مانیتور نیز اصلا نگران نباشید زیرا نصب مانیتور ماشین برای مشتریان تهران کاملا رایگان است و البته برای مشتریان شهرستان ارسال کالا بصورت رایگان بوده و هزینه نصب به عهده خریدار می باشد. این فروشگاه، محصولاتش را با قیمت رقابتی، تحویل سریع و خدمات پس از فروش باکیفیت ارائه می‌دهد.