معرفی بهترین لوازم خانگی برای جهیزیه

خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب یکی از دغدغه هایی است که در فراهم کردن جهیزیه بسیار ملموس می باشد. شرایط اقتصادی فعلی و تحریم ها موجب شده تا انتخاب لوازم خانگی برای جهیزیه امری سخت به حساب بیاید. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین لوازم خانگی برای جهیزیه بپردازیم.

1- چای ساز میگل

یکی از پرفروش ترین و با کیفیت محصولات میگل، چای ساز میگل می باشد. چای سازهای میگل دارای طراحی ساده و جذاب می باشند و با قیمت مناسبی که دارند توانسته اند جایگزین خوبی برای چای ساز های فلر به حساب بیایند. بالا بودن توان و قدرت کتری برقی چای سازهای میگل می‌تواند بالاترین ظرفیت آب را ظرف چند دقیقه به جوش آورد.

در رابطه با طراحی بدنه ی چای سازهای میگل باید گفت، بدنه کتری میگل به صورت دو جداره ساخته شده تا مانع از گرم شدن کتری و خطرات ناشی از آن گردد. علاوه بر این ها چای ساز میگل کاملا ارگونومیک و دم آور طراحی شده است.

2-پلوپز پارس خزر

یکی از محصولات کاربردی در جهزیه پلوپزها می باشند. برندهای مختلفی به تولید پلوپز  پرداخته اند که در این بین پلوپز پارس خزر جزو بهترین مدل های پلوپز به حساب می آیند. پلوپزهای پارس خزر علاوه بر حفظ عطر و طعم برنج دارای زمان‌ سنج پخت خودکار می باشند و از عملکرد بخارپز نیز بهره می برد. دیگ تعبیه شده در این پلوپز،دارای روکش تفلون نچسب است که قابلیت تهیه تهدیگ دارد که با توجه به نچسب بودن دیگ آن، به راحتی از دستگاه جدا شده و به سادگی قابل شستشو می باشد


- جاروبرقی پارس خزر

در دنیای مدرن امروزی، جاروبرقی یکی از مهم ترین لوازم خانگی به حساب می آید. جاروبرقی پارس خزر یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات پارس خزر می باشد. اکثر جاروبرقی های پارس خزر از طراحی کلاسیک بهره می برند اما با دارا بردن از مواد اولیه با کیفیت در تولید و ساخت ، دارای عمر طولانی و مفید بالایی بسیار بالایی می باشند.یکی از ویژگی های اصلی جاروبرقی پارس خزر، بهره گیری این محصول از موتور جارو برقی های بوش می باشد. از قابلیت های این موتور می توان به تنظیم ۵ سرعته قدرت مکش از سطوح بسیار صاف مانند سرامیک تا سطوحی پرزدار مانند فرش اشاره کرد که بسته به نیاز خود قابل تنظیم می باشد.

4- آبمیوه گیری پارس خزر

آبمیوه گیری پارس خزر یکی از گزینه های اقتصادی و با کیفیت برای جهزیه به حساب می آید. آبمیوه گیری های پارس خزر با قدرت بسیار بالایی که دارند، گزینه ای مناسب برای تهیه ی انواع آبمیوه با کمترین قیمت به حساب می آید. تمامی آبمیوه گیری های پارس خزر بسیار ساده و زیبا طراحی شده اند که همین موضوع باعث شده تا شما بتوانید به سادگی آن را با سایر لوازم ست کنید. در قسمت پشت آبمیوه گیری پارس خزر، مخزن تفاله گیری طراحی شده است که به سادگی قابلیت خالی کردن تفاله را برای شما امکان پذیر می کند. که داشتن ظرف جدا شونده برای مخزن تفاله در یک هنگام خرید آبمیوه گیری از مزایای بسیار مهمی به شمار می‌ رود چراکه در بسیاری از مدل ها شما مجبور هستید که در حین عمل کرد آبگیری خود دستگاه را خاموش کنید و به طور کامل قطعات را جدا کرده و تفاله ها را از درون دستگاه بیرون بریزید اما در این مدل شما به آسانی می توانید این قسمت را از بدنه جدا کنید و تفاله ها را خارج کنید. در رابطه با جنس تیغه های این محصول پارس خزر باید گفت، بهترین نوع جنس تیغه یعنی تیغه استیل ضد زنگ در آبمیوه گیری های پارس خزر مورد استفاده قرار گرفته است که این نوع تیغه به مرور زمان کند نخواهد شد و براثر ضربه خوردن نیز دچار پریدگی نمی شود.

- چرخ گوشت پارس خزر

 همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، درصورتی ‌که قصد داشته باشید وسایل برقی خریداری کنید، مرحله ی سختی را پیش رو دارید. مثلا مثال چرخ ‌گوشت یکی از محصولاتی است که دارای تنوع بالایی می باشند و کیفیت آن یکی از مهم ترین فاکتورها به حساب می آید. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید چرخ گوشت، چرخ گوشت پارس خزر می باشد در حال حاضر چرخ‌ گوشت پارس خزر مدل بوفالو یکی از بهترین مدل‌های این برند شناخته ‌شده است.

6- آب مرکبات گیری دلمونتی

پس از آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری ها از لوازم بسیار کاربردی برای تهیه ی آب میوه ها در کمترین زمان می باشند. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات دلمونتی، آب مرکبات گیری دلمونتی مدل DL880 می باشد. ظرفیت مخزن این دستگاه ۱٫۱۱ لیتر است و حدود ۰٫۸ لیتر ظرفیت دارد. قدرت موتور این مدل آب مرکبات گیری ، ۱۶۰ وات است. این توان ، باعث چرخش ۱۳۰ دور در دقیقه ، می شود. لازم به ذکر است که آب مرکبات گیری دلمونتی در حین کار ، صدای زیادی تولید نمی‌کند و شما به هیچ وجه از صدای این دستگاه اذیت نخواهید شد. قطعات قابل شستشوی آب مرکبات گیری دلمونتی یکی دیگر از علت های انتخاب این دستگاه شده است.

 

7- ساندویچ ساز دلمونتی

یکی از دستگاه هایی که بسیاری از افراد در جهیزیه آن را خریداری می کنند، ساندویچ سازها می باشد. یکی از با کیفیت ترین ساندویچ سازهای بازار، ساندویچ ساز دلمونتی می باشد. این نوع ساندویچ ساز دارای صفحات از جنس تفلون نچسب می باشد که هنگام پخت، از چسبیدن مواد غذایی به صفحه جلوگیری می کند. همچنین ساندویچ ساز دلمونتی در زمینه پخت ساندویچ ها بسیار با کیفیت عمل می کند و دارای صفحات با قابلیت جدا شدن داست که بسیار آسان و راحت، چه با دست و چه در ماشین ظرفشویی شسته و چربی زدایی می شوند.

8- غذاساز دلمونتی

غذا ساز دلمونتی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که دارای موتور بسیار قوی ای می باشد. این مدل از غذاساز دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد به صورتی که دستگاه در جای خود ثابت نشده باشد و کلیه قطعات آن به درستی در جایگاه خود قرار نگرفته باشند دستگاه روشن نشده و شروع به کار نخواهد کرد

جنس ظرف غذاساز دلمونتی از جنس شیشه پیرکس و بسیار بادوام است و هنگام افتادن نمی شکند و محتویات داخل آن به خوبی قابل مشاهده است و این به راحت تر شدن کار خیلی کمک می کند.

این غذاساز قابلیت و توانایی خرد کردن انواع غذاهای سخت و محکم را داشته و انواع سبزیجات و سیفی جات و یخ و گوشت را به خوبی و با مهارت ریز ریز می کند.آسیاب کردن غلات و خشک بار را با ظرافت هر چه تمام تر انجام می دهد و کلا دستگاهی حرفه ای برای آشپزخانه است.