بهترین برندهای ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار وسیله ای است که فشار یک سیال را اندازه گیری می کند و نیرویی را که سیال به سطوح در تماس با آن وارد می کند، نشان می دهد. مبدل های فشار در بسیاری از برنامه های کنترل و نظارت مانند جریان، سرعت هوا، سطح، سیستم های پمپ یا ارتفاع استفاده می شود.

 برای محاسبه فشار، ترانسمیتر فشار شامل یک جمع‌کننده نیرو مانند یک دیافراگم انعطاف‌پذیر است که هنگام تحت فشار قرار گرفتن تغییر شکل می‌دهد و یک عنصر انتقال که این تغییر شکل را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. شکل و روش‌های ترانسداکشن مطابق با الزامات فرآیندی که اندازه‌گیری می‌شود، بهینه شده‌اند.

ترانسمیتر فشار زیمنس

متداول ترین اجزائ پرشر ترانسمیتر زیمنس شامل یک جمع کننده نیرو مانند یک دیافراگم انعطاف پذیر و یک عنصر انتقال است که از یک روش مقاومتی، خازنی یا القایی وابسته برای تولید سیگنال الکتریکی استفاده می کند. نوع دستگاه الکتریکی مورد استفاده اجزای مورد استفاده برای ساخت ترانسمیتر فشار زیمنس را تعیین می کند.

 

ترانسمیتر فشار زیمنس چه چیزی را اندازه گیری می کند؟

ترانسمیتر فشار زیمنس فشار را اندازه گیری می کند. ترانسمیتر فشار زیمنس از سنسوری استفاده می کند که قادر است فشار وارده بر آن را به سیگنال های الکتریکی تبدیل کند. سپس این سیگنال‌ها سپس به PLC‌ها منتقل می‌شوند و بعد پردازش و ضبط خواهند شد.

ترانسمیتر فشار زیمنس از کرنش سنج ها برای اندازه گیری نیروی وارد بر آنها استفاده می کنند. کرنش سنج ها دچار تغییر شکل می شوند و این باعث ایجاد تغییر در ولتاژ تولید شده توسط آن می شود. اندازه گیری فشار ترانسمیتر فشار زیمنس بر اساس درجه تغییر مشاهده شده در ولتاژ است. همچنین نسخه‌های پیشرفته‌ای از ترانسمیتر فشار زیمنس وجود دارد که از حسگرهای خازنی یا پیزوالکتریک به جای کرنش‌سنج‌ها استفاده می‌کنند. آنها بر اساس محدوده، محیط کار و دقت مورد نیاز از سنسور فشار انتخاب می شوند.

ترانسمیتر فشار روزمونت

ترانسمیتر فشار استاتیک فشار سیال را در حالت استراحت اندازه گیری می کنند. ترانسمیتر فشار روزمونت مدل استاتیک رایج ترین دستگاه های نظارت بر فشار هستند.

هنگامی که یک سیال بر ترانسمیتر فشار فشار وارد می‌کند، کرنش‌گیج (یا سنسور) درون آن تغییر شکل می‌دهد. این تغییر شکل منجر به تغییرات ولتاژ می شود. مقدار تغییرات مربوط به شدت فشار است. هنگامی که فشار آزاد می شود، کرنش سنج به شکل اولیه خود باز می گردد. ترانسمیتر فشار پیزوالکتریک نمونه ای از مبدل های فشار غیر استاتیک یا دینامیکی هستند. آنها نمی توانند فشار استاتیک را اندازه گیری کنند، در عوض، واریانس فشار را در زمان واقعی اندازه گیری می کنند.

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل پیزورزیستیو

ترانسمیتر فشار روزمونت فشار سنج پیزورمقاومتی معمولی از کرنش سنج‌هایی استفاده می‌کند که به یک دیافراگم انعطاف‌پذیر متصل شده‌اند، به طوری که هر تغییر فشار باعث تغییر شکل یا کرنش کوچک در مواد دیافراگم می‌شود. تغییر شکل، مقاومت کرنش سنج‌ها را تغییر می‌دهد، که معمولاً به‌عنوان پل وتستون مرتب می‌شوند و تبدیل مناسب اندازه‌گیری فشار را به سیگنال الکتریکی قابل استفاده ارائه می‌دهند.

ترانسمیتر فشار روزمونت ظرفیت خازنی

یک ترانسمیتر فشار روزمونت ظرفیت متغیر دارای یک صفحه خازنی (دیافراگم) و یک صفحه خازنی دیگر (الکترود) است که بر روی یک سطح بدون فشار با فاصله معینی بین دیافراگم و الکترود ثابت شده است. تغییر فشار باعث افزایش یا باریک شدن شکاف بین دو صفحه می شود که ظرفیت خازنی را تغییر می دهد. این تغییر در ظرفیت سپس به یک سیگنال قابل استفاده تبدیل می شود.

ترانسمیتر فشار  ABB

با نزدیک به 100 سال تجربه، ABB قادریم طیف گسترده ای از راه حل های نوآورانه را ارائه داده که چند منظوره، آسان برای کار و استفاده بصری هستند. قابلیت‌های کاربردی ترانسمیتر فشار   ABBای بی بی به شما این امکان را می‌دهد که نصب‌های فرستنده خود را در سراسر کارخانه استاندارد کنید و تمام نیازهای صنعت خود را برآورده کنید

ترانسمیتر فشار مطلق  ABB

ABB مجموعه‌ای از محصولات اندازه‌گیری باکیفیت برتر را ارائه می‌کند. ترانسمیتر فشار مطلق ABB به طور خاص برای پاسخگویی به گسترده ترین کاربردها از شرایط سخت در نفت و گاز دریایی گرفته تا محیط آزمایشگاهی صنعت داروسازی طراحی شده اند. با نصب و استفاده آسان ترانسمیتر فشار، می توانید راه حل کاربردی مناسب برای نیازهای اندازه گیری خود را پیدا کنید و دقت انتخاب کنید.

ترانسمیتر فشار مطلق  ABB مدل  PAS100

ترانسمیتر فشار مدل PAS100 یک ترانسمیتر فشار مطلق فشرده، قابل اعتماد و ضروری است که برای کاربردهای مایع، گاز یا بخار مناسب است. ترانسمیتر فشار یک دستگاه ساده و قوی است که برای تحویل سریع و نصب و استفاده آسان طراحی شده است. به لطف طراحی ناهموار آن که مقاومت بالایی را حتی در سخت‌ترین محیط‌ها ارائه می‌دهد، راه‌حلی رقابتی برای اکثر کاربردها، از جمله موارد در مناطق خطرناک است.

بررسی ترانسمیتر فشار مدل PAS100

PAS100 ترانسمیتر فشار سنج جدید از ABB است که برای مطابقت با بازارهایی با مشخصات استاندارد طراحی شده است اما تابع دینامیک سرویس سریع است. بدنه جمع و جور فولاد ضد زنگ ترانسمیتر فشار استحکام، مقاومت در برابر رطوبت و لرزش را به همراه دارد، در حالی که دارای صفحه نمایش با دید بالا با گزینه نور پس زمینه است. سهولت استفاده از HMI لمسی با ویژگی Easy Set up، یک گزینه سفت‌افزار برای پیکربندی آسان پارامترهای دستگاه از روی خود نمایشگر، افزایش می‌یابد.

فناوری‌های منحصربه‌فرد ABB مانند Diaflex (ضد سایش) یا H-Shield (ضد ​​نفوذ هیدروژن) در صورتی که برنامه‌ها نیاز بیشتری داشته باشند، مفید هستند. ترانسمیتر فشار PAS100 اتصالات فرآیندی یکپارچه را ارائه می دهد تا با انتخاب گسترده ای از آداپتورها و فلنج ها ترکیب شوند تا از اتصال مکانیکی به هر نقطه فرآیند، از جمله محدوده منیفولد ABB M26 اطمینان حاصل شود. گزینه کد QR جدید آن، به نام Digital Access Diagnostic، پیام‌های عملیاتی را جزئیات می‌دهد و دسترسی سریع به اطلاعات پشتیبانی مفید روی دستگاه و وضعیت آن را با پیشنهادهایی برای اصلاح خطاها یا شرایط معیوب، و همچنین ترانسمیتر فشار جزئیات علل احتمالی احتمالی را امکان‌پذیر می‌سازد، بنابراین واکنش را کاهش می‌دهد.

ترانسمیتر فشار مطلق بهداشتی PAF100

ترانسمیتر فشار مدل PAF100 ترانسمیتر فشار مطلق جدید از ABB است که برای تناسب با فرآیندهای بهداشتی، غذایی و آشامیدنی طراحی شده است و در عین حال ارزش بیشتری را برای آنچه مهم‌تر است ارائه می‌کند.

بررسی اجمالی ترانسمیتر فشار مدل PAF100

ترانسمیتر فشار PAF100 با مهمترین گواهینامه های غذا و نوشیدنی مانند 3A، FDA و EHEDG در دسترس است. مواد قطعات خیس شده مطابق با الزامات بیان شده توسط مقررات EC 1935/2004 برای اطمینان از عملکرد ایمن برای افراد و بهداشت سطح بالا در فرآیندهای تولید هستند.

فناوری منحصر به فرد ABB Diaflex (ضد سایش) در صورت نیاز به کاربردهای بیشتر مفید است، در حالی که آداپتورهای بهداشتی انعطاف پذیری و ماژولار بودن را در نصب بدون به خطر انداختن مواد و گواهینامه ها امکان پذیر می کنند. ترانسمیتر فشار PAF100 همچنین با یک گزینه درمانی خاص برای اطمینان از بهترین عملکرد در کاربردهای خلاء تقاضای موجود است.