پمپ آب

جابجایی مواد مایع در مقایسه با مواد جامد متحرک یک کار پیچیده است. بدون پمپ آب، بسیاری از پروژه ها - اعم از حرفه ای و شخصی - نمی توانند با موفقیت و کارآمدی اجرا شوند. پمپ های آب نقش مهمی در بسیاری از عملیات ایفا می کنند. پمپ آب یک ابزار بسیار همه کاره هستند که می توانند برای عملکردهای مختلف استفاده شوند.

موارد استفاده پمپ لیو

سیل زدایی

در بسیاری از مناطق ، آب و هوای بارانی می تواند تأثیر قابل توجهی در سایت های شغلی ایجاد کند. علاوه بر بیرون راندن مقادیر زیادی مایع، می توان از پمپ لیو LEO برای حذف آب از یک منطقه نیز استفاده کرد. این امر به ویژه در کارگاه های ساختمانی که در اثر باران دچار سیل شده اند بسیار مهم است. بدون آماده سازی مناسب، آب و هوای سخت و مناطق مستعد سیل می تواند پیشرفت را به تعویق بیندازد و خطرات ایمنی ایجاد کند. پمپ لیو با حذف سریع آب به محافظت از محل کار کمک می کند و به خدمه کمک می کند تا سریعتر به سر کار بازگردند.

تخلیه آب پمپ لیو

روش دیگری که در آن پمپ ها آب را حذف می کنند، تخلیه آب استخر است. اگر صاحب خانه ای با استخر هستید، اهمیت پاکیزه و ایمن نگه داشتن آب با پمپ لیو را برای خانه خود درک می کنید. هر چند سال یا بیشتر، توصیه می شود استخر خود را تخلیه کنید و آن را با آب تازه و تمیز جایگزین کنید. گاهی اوقات برای اهداف ساخت و ساز استخرها باید تخلیه شوند. اما از آنجایی که استخرها مقادیر زیادی آب در خود دارند، تخلیه آن بدون کمک پمپ آب غیرممکن است. پمپ لیو در موتورهای اسب بخار و طول شیلنگ های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای استخر عرضه می شوند.

انتقال آب

همچنین می توان از پمپ های آب برای انتقال آب به خارج از یک منطقه و به منطقه مورد نظر دیگر استفاده کرد. پمپ لیو برای چندین موقعیت ضروری است، چه نیاز به انتقال آب به مخزن یا تمیز کردن آب از زیرزمین یا حیاط خود داشته باشید. انتقال آب می تواند یک کار دلهره آور باشد، اما پمپ لیو از سردرد شما خلاص می شوند و به انجام موثر کار کمک می کنند.

لایروبی پمپ لیو

لایروبی زمانی انجام می‌شود که رسوبات و زباله‌های کف دریاچه‌ها، رودخانه‌ها، بندرها و سایر آب‌ها باید حذف شوند که با پمپ لیو آسان خواهد بود. به دلیل فرآیند طبیعی رسوب گذاری، لایروبی یک کار ضروری و رایج برای کمک به ایجاد گذرگاه های ایمن برای قایق ها و کشتی ها است. لایروبی نیز برای حذف آلاینده ها از آب، حفظ امنیت حیات وحش و مردم انجام می شود. پمپ های آب مانند پمپ لیو این پروژه را با ایجاد مکش خلاء مانند برای حذف مواد ممکن می کنند.

آبیاری

پمپ های آب نقش اساسی در کشاورزی دارند. آنها به آب اجازه می دهند تا به مؤثرترین روش ممکن به مزارع و محصولات برای آبیاری برسد. استفاده از پمپ آب مانند پمپ لیو باعث انعطاف پذیری آبیاری در مورد اندازه مزرعه و انواع محصولات کاشته شده می شود. همچنین به صرفه جویی موثرتر از آبپاش کمک می کند و بهترین نتایج آبیاری را برای محصولات شما فراهم می کند.

پمپ ابارا

پمپ استخر ابارا سری SWS – SWT کاربردهای خانگی و مسکونی دارد. پمپ استخر ابارا سانتریفیوژ خود پرایمینگ افقی با پیش فیلتر داخلی هستند. پمپ استخر ابارا ایده آل برای اطمینان از گردش آب در سیستم های فیلتراسیون استخر است. پمپ ابارا ژاپن یکی از بهترین پمپ های آب در ایران است.

 امکانات پمپ استخر ابارا

·         پیش فیلتر گنجانده شده در اندازه بزرگ

·         کاربردی و آسان برای استفاده

·         نگهداری آسان

پمپ ابارا سانتریفیوژ خود پرایمینگ افقی با پیش فیلتر داخلی مناسب برای گردش مجدد آب تمیز یا کمی کثیف، آب حاوی کلر یا مواد افزودنی در سیستم های فیلتراسیون برای استخرهای شنای کوچک و متوسط است.

چگونه جهت چرخش پمپ استخر ابارا SWS-SWT را بررسی کنم؟

1.     پمپ را برای چند لحظه روشن کنید.

2.     خود را به پمپ در سمت فن (عقب) نگاه کنید.

3.     بررسی کنید که آیا فن در جهت عقربه های ساعت مطابق با فلش برچسب روی درب فن می چرخد.

پمپ ابارا  CMR

پمپ ابارا گریز از مرکز تک پروانه و دو پروانه کاربردهای صنعتی دارد. پمپ ابارا گریز از مرکز با پروانه باز چدنی یا برنجی مناسب برای قرار دادن در ماشین آلات پیچیده برای مصارف صنعتی است. پمپ ابارا گریز از مرکز با پروانه باز چدنی یا برنجی، مناسب برای قرار دادن در ماشین آلات پیچیده برای مصارف صنعتی، حتی در شرایطی که فضاهای باریک یا سخت است.

محصولات ایمکس

پمپ ایمکس

پمپ ایمکس مدل سرعت متغیر E-Power برای استخرهای بزرگ مسکونی و آب نماهاست. تا 85% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. در مقایسه با محدوده پمپ ایمکس، پمپ های تک سرعته سنتی به طور مداوم و ناکارآمد در حداکثر بار کار می کنند که هزینه های جاری بالایی را متحمل می شود.

سرعت کاهش یافته سرعت گردش آب را کندتر می کند و فشار کمتری بر نصب کامل مانند فیلتر، ضدعفونی و لوله کشی وارد می کند. این عامل پمپ ایمکس، ساییدگی و پارگی را کاهش می دهد و به صرفه جویی قابل توجهی برای صاحب استخر ختم می شود.

ویژگی های پمپ ایمکس

·         موتور مغناطیس دائمی (PMM)

·         سبد صافی 5 لیتری

·         شفت استیل 316

·         مهر و موم مکانیکی فولاد ضد زنگ 316

·         اتصال اتحادیه 2 اینچی/2.5 اینچی

·         استاندارد ضد آب IPX5

ذخیره انرژی پمپ ایمکس

پمپ ایمکس مدل سرعت متغیر Emaux E-Power مصرف انرژی استخر، اسپا و امکانات آبی شما را کاهش می‌دهد. به دلیل کارایی بالاتر پمپ ایمکس، استفاده بیش از حد را حذف کرده و هزینه های نگهداری تجهیزات را کاهش می دهد.

صرفه جویی در انرژی با برنامه ریزی پمپ برای رسیدن به برنامه نرخ جریان ایده آل حاصل می شود. با کاهش سرعت پمپ ایمکس، جریان آب کاهش می یابد. کاهش 50 درصدی سرعت جریان را به نصف کاهش می دهد، اما در عین حال مصرف برق را تا 85 درصد کاهش می دهد.

فیلتر شنی ایمکس

فیلتر شنی استخر ایمکس سری V برای استخرهای مسکونی و نیمه تجاری است و گسترده ترین انتخاب ها برای اندازه های مختلف استخر است.

خرید فیلتر شنی ایمکس

فیلتر شنی ایمکس با استفاده از فناوری سیم پیچی فیلامنت فایبرگلاس کامپیوتری تولید می شود. این امر استحکام مکانیکی مخزن فیلتر و توانایی آن در تحمل فشار را فراهم می کند. سری V و سری S با فناوری سیم پیچ خودکار بوبین از فایبرگلاس و رزین با دوام و غیر خورنده تولید می شوند. کامپوزیت های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش به فیلتر اجازه می دهد تا در برابر شرایط آب و هوایی شدید برای عمر طولانی بدون خوردگی مقاومت کند.

ویژگی‌های فیلتر شنی ایمکس

·         جنس مخزن: فایبر گلاس تقویت شده با سیم پیچ

·         حداکثر فشار کاری 36 psi / 2.5 بار

·         شیر چند پورت گیره/پیچ 6 طرفه (1.5 اینچ MPV01، 2 اینچ MPV02، 2.5 اینچ MPV12)