نکات مهم در آموزش زبان

همانطور که زبان انگلیسی همچنان در حال گسترش است، برخی ممکن است یادگیری سریع آن را بسیار دشوار بدانند. در اینجا به شما نشان خواهیم داد که اینطور نیست، پس لطفا صبور باشید. سوالاتی که باید از خود بپرسید از کی، کجا و چگونه شروع به یادگیری زبان کنید.اهداف مشخصی را تعیین کنید. اهداف خود را برای مطالعه زبان انگلیسی مشخص کنید. مثلا اگر می خواهید برای کار به خارج از کشور  بروید به عبارات مربوط به کار توجه کنید. یا اگر به عنوان توریست سفر می کنید، از راهنمای واژگان سفر و گردشگری ما استفاده کنید.

آموزش زبان درآموزشگاه سخن برتر

ایجاد یک طرح. برنامه ریزی بخش مهمی از یک سفر موفق یادگیری زبان انگلیسی است. مدت زمان مطالعه شما به تعهد، انگیزه و البته مدت زمان مطالعه شما بستگی دارد. آهسته شروع کنید، اما یک برنامه مطالعه منظم داشته باشید. به عنوان مثال، اگر بیش از 40 ساعت در هفته کار می کنید، نیازی به صرف 30 ساعت برای یادگیری زبان انگلیسی ندارید. چهار مهارت زبانی اساسی را به شیوه ای متعادل به دست آورید. بیشتر مردم در تلاش هستند تا مهارت های ارتباط کلامی خود را بهبود بخشند. یادگیری متوازن چهار مهارت اصلی زبان بسیار مهم است. بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی، ایجاد مهارت های لازم در مهارت های زبانی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن است.

استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان

سال‌هاست که نرم‌افزار یادگیری زبان به افراد در یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند. فن آوری های دیگری برای بهبود یا حفظ مهارت انگلیسی شما در دسترس هستند. بسته به روشی که ترجیح می دهید مطالعه کنید، می توانید از بین انواع فناوری ها انتخاب کنید.

به عنوان مثال LiveXP، Preply، Italki، Verbling، AmazingTalker و ... سایت ها و برنامه های آموزشی آنلاین برای یادگیری و آموزش زبان های مختلف هستند. فراگیران و معلمان می توانند درس های خصوصی را رزرو یا ارائه دهند، به دوره های آموزشی زنده دسترسی داشته باشند و...

کلاس آموزش زبان آنلاین

کلاس های آنلاین زبان نیز گزینه جذابی برای کسانی است که زمان کمی دارند و زمان کافی برای انتخاب معلم، مدرسه و رفت و آمد ندارند. کلاس‌های زبان آنلاین Eticher که در قالب‌های ویدیویی، حضوری و زنده برگزار می‌شوند، به راحتی هماهنگ و ارائه می‌شوند. تقویم یکپارچه کلاس نیز این امر را تسهیل می کند.

اهداف یادگیری زبان

هدف همه زبان آموزان یادگیری یک زبان جدید است. اما اهداف ما هر چه که باشد، یادگیری یک زبان جدید دنیای زبان آموز را بزرگتر و ذهن او را فعال تر می کند. اهداف زیادی برای یادگیری در کلاس زبان آنلاین وجود دارد که ممکن است برخی از آنها عبارتند از:

مدارک معتبر زبان مانند آیلتس، تافل، PTE، GRE

این مدارک به شما کمک می کند در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل یا کار کنید. البته برخی از افراد سعی می کنند این گواهی ها را برای مدرس زبان دریافت کنند.

تجارت و بازرگانی

مذاکره تجاری با بازرگانان خارجی مستلزم تسلط بر زبان بین المللی و در برخی موارد به زبان دقیق تجار آن کشور است. برای یادگیری این زبان تجاری، باید استادی را پیدا کنید که در این زمینه متخصص باشد. زیرا علاوه بر اصلاح کلی مباحث کسب و کار، هر کسب و کاری اصطلاحات خاص خود را نیز دارد و بدون دانستن آنها نمی توان در تجارت موفق شد.

به منظور مهاجرت و زندگی در کشور خارجی

اکثر کشورهای خارجی برای پذیرش اقامت یا اقامت دائم به عنوان شرط تسلط بر یک زبان خاص حداقل امتیاز می دهند. البته برخی از کشورها برای مهاجرانی که تابعیت خود را به دست آورده اند برنامه های آموزش زبان را برای تحصیل زبان در همان کشور ترتیب می دهند.

کارشناسی ارشد و دکتری

حتی بدون مهاجرت، یادگیری زبان انگلیسی برای پیشرفت تحصیلی در بسیاری از رشته های تحصیلی ضروری است. نگارش مقالات دانشگاهی و مقالات دانشگاهی در مقاطع بالاتر برای چاپ در مجلات بین المللی باید به زبان انگلیسی باشد.

۴ مهارت زبانی را بیاموزید یا تقویت کنید

همه زبان های دنیا دارای چهار مهارت کلی هستند: خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن. به عنوان مثال، آنها می خواهند مکالمه انگلیسی خود را بهبود بخشند و شروع به یادگیری زبان کنند. هر هدفی که دارید، معلم مناسب را پیدا کنید و با هر یک از کلاس های زبان آنلاین AuTeacher شروع به یادگیری کنید.

یادگیری زبان و رشد فردی

بدون خودسازی، شکی وجود ندارد که نمی توانید در دنیای امروز موفق شوید. رشد و توسعه شخصی از طریق یادگیری زبان یکی از روش های رایج و محبوبی است که توسط بسیاری از مربیان موفقیت و متخصصان منابع انسانی تجویز می شود. بنابراین، اهداف یادگیری زبان شما هر چه که باشد، کلاس های زبان آنلاین می تواند به رشد و توسعه شما به عنوان فردی کمک کند

کسب مهارت های زبانی و ارتقای عناوین شغلی

در بسیاری از شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی، یادگیری یک زبان جدید به عنوان یک امتیاز برای همه کارکنان تلقی می شود. به خصوص اگر شرکت یا سازمان شما بین المللی است، یادگیری زبان انگلیسی می تواند کمک بزرگی باشد. همچنین، برای کسانی که روی پروژه ها کار می کنند یا فریلنسر هستند، یادگیری زبان آنلاین به عنوان یک مزیت و مرز تلقی می شود.

مزایای روانشناختی یادگیری یک زبان جدید

یادگیری زبان جدید علاوه بر آشنایی شما با فرهنگ های مختلف و افزایش ارتباطات انسانی، فواید دیگری نیز دارد.محققان روانشناسی و عصب شناسان معتقدند که یادگیری زبان عملکرد مغز را بهبود می بخشد، ما معتقدیم که بهتر خواهد شد و مزایای زیر را برای زبان آموزان خواهد داشت:

تقویت و تغییر عملکردهای ذهنی

·         به قلبت سرعت بده

·         بهبود تصمیم گیری و تفکر انتقادی

·         بهبود حافظه و تمرکز

·         بیماری آلزایمر دیر شروع و فراموشی

·         امکان انجام چندین کار به طور همزمان (چند وظیفه)

روش آموزش زبان

یادگیری زبان از راه های مختلفی امکان پذیر است. این روش ها در طول زمان با پیشرفت تکنولوژی و رشد جامعه بشری به روز خواهند شد. این روش ها در قالب کلاس های زبان آنلاین نیز موجود است.

·         آموزش زبان با کمک موسیقی

·         آموزش زبان با استفاده از بازی

·         آموزش زبان ها با ویدئو

·         آموزش زبان کلاسیک به روش سنتی که 4 مهارت زبان، گرامر و واژگان را آموزش می دهد.

·         آموزش زبان با نرم افزارهای تعاملی