خدمات آرایشگاه زنانه

منظور از خدمات آرایشگاه زنانه به صورت کلی، تمامی اموری است که در سالن های آرایشی زنانه برای بانوان انجام می شود؛ در سال های اخیر خدمات آرایشگاه زنانه با تحولات زیادی رو به رو شده است و روش های افزایش زیبایی بیشتری به انها افزوده گردیده که شاید با همه این روش های جدید آشنایی نداشته باشید و یا جزئیات آنها را ندانید؛ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که بررسی خدمات آرایشگاه زنانه خصوصا سالن های زیبای در کرج در انواع جدید و قدیمی آن بپردازیم تا اطلاعات بیشتری در این رابطه کسب کنید و در صورت تمایل از انها استفاده نمایید.

خدمات آرایشگاه زنانه

تا کنون روش هایی که در آرایشگاه های زنانه برای افزایش زیبایی بانوان استفاده می شده اند، اموری همچون: آرایش مو، شینیون، میکاپ، گریم، رنگ و مش و ... بوده اند که سالیان بسیار زیادی از به کار بردن این روش ها می گذرد؛ اما در سال های اخیر روش های بسیار کارامد و پرطرفدار دیگری نیز به خدمات آرایشگاه زنانه افزوده شده اند که این روش از قبیل زیر هستند:

کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور

کاشت ناخن از جمله اموری است که به وفور توسط بانوان در آرایشگاه ها انجام می شود که در این روش ناخن های دست و پا با استفاده از ابزار های مخصوص تمیز می شوند، اماده سازی های لازم بر روی انها انجام می شود و سپس ناخن مصنوعی بر روی انها قرار می گیرد و طراحی و رنگ مورد نظر مشتری بر روی ناخن انجام می شود؛ کاشت ناخن متدی است که به صرف مدت زمانی در حدود دو ساعت زمان نیاز دارد و نتیجه حاصل از آن با بلند شدن ناخن های طبیعی فرد دستخوش تغییر می شود و به ترمیم کاشت ناخن نیاز پیدا می شود.

خدمات کاشت ناخن در کرج

کف سابی

کف سابی یک روش بسیار جدید است که امروزه در سالن های آرایشگاهی بانوان دیده می شود؛ کف سابی برای از بین بردن سلول های مرده کف پا و برطرف کردن ترک های موجود در کف پا مورد استفاده قرار می گیرد که در این روش از مواد مخصوصی استفاده می شود و بانوان این روش را بسیار دوست دارند. نتیجه حاصل از کف سابی پا به گونه ای است که نه تنها ترک ها و پوست های کلفت پا از بین می رود، بلکه زیبایی پاها نیز افزایش پیدا می کند.

اپیلاسیون

اپیلاسیون روشی برای از بین بردن موهای زائد بدن است که آن را در خصوص تمامی بخش های بدن میتوان به کار برد و آرایشگاه ها در این زمینه بسیار فعالیت دارند؛ این روش به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد اما با روی کار آمدن لیزر برای برطرف کردن موهای زائد، استقبال از آن کمتر شده است؛ با این وجود هنوز عده زیادی ترجیح میدهند که به جای لیزر موهای زائد از اپیلاسیون استفاده کنند.

مزونیدلینگ

مزونیدلینگ به روشی گفته می شود که در راستای پاکسازی پوست صورت، جوانسازی، برطرف کردن لک، کک مک، روشن شدن رنگ پوست و .. استفاده می شود. در این روش از دستگاه مخصوصی استفاده می شود که متشکل از سوزن های نانو است و این سوزن ها تحت بی حسی موضعی به لایه میانی پوست صورت وارد می شوند؛ در حین مزونیدلینگ نیز مایع آمپول حاوی از مواد مورد نیاز برای پوست بر روی صورت ریخته می شود تا به پوست جذب شود و به لایه میانی پوست راه پیدا کند.

به کار بردن بی حسی در این روش باعث می شود که افراد دردی را در حین مزونیدلینگ احساس نکنند و به راحتی مراحل را پشت سر بگذارند. لازم به ذکر است که نتیجه حاصل از این روش تاثیر بسیار خوبی بر روی صورت دارد.

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ که به عنوان آرایش دائمی ابرو نیز آن را می شناسند، روشی شبیه به تاتو اما پیشرفته تر از آن است که در این روش از دستگاه میکروبلدینیگ استفاده می شود و این دستگاه که مجهز به سوزن های نانو است، رنگدانه های تاتو را به لایه میانی پوست ابرو انتقال میدهد؛ میکروبلیدینگ با حرکات دست آرایشگر انجام می شود و مهارت، دقت و تجربه آرایشگر در طراحی ابرو با این روش تاثیر بسیار زیادی در نتیجه حاصل از آن دارد. برای کسب اطلعات بیشتر در این مورد به صفحه میکروبلیدینگ ابرو در کرج بروید.

میکروپیگمنتیشن رژ لب و خط چشم

یکی دیگر از روش های آرایش دائمی چهره که امروزه به وفور استفاده می شود و از بهترین و محبوب ترین خدمات آرایشگاه زنانه به حساب می آید، میکروپیگمنتیشن رژ لب و خط چشم است؛ میکروپیگمنتیشن همانند روش میکروبلیدینگ است با این تفاوت که از آن در جهت طراحی خط چشم و رژ لب دائم استفاده می شود.

علاوه بر آن میگروپیگمنتیشن خط چشم و رژ لب از حساسیت بیشتری نسبت به ابرو برخوردار است زیرا لب و چشم بخش های خطرناک تری برای وارد شدن سوزن نانو به پوست هستند و آرایشگر در این زمینه باید بسیار دقت داشته باشد.

کاشت مژه

کاشت مژه از خدمات آرایشگاه زنانه است که در این روش به جای استفاده از مژه مصنوعی یکسره، از تار مژه مصنوعی استفاده می شود و مژه ها به صورت تار به تار بر روی مژه های طبیعی بانوان قرار داده می شوند و با چسب به آن چسبانده می شوند. نتیجه حاصل از این روش بسیار طبیعی تر و زیباتر از مژه مصنوعی است و بانوان از آن استقبال خوبی کرده اند به گونه ای که در میان هر ده خانمی که در جامعه مشاهده می کنید، حداقل 7 نفر آنها کاشت مژه انجام داده اند. نتیجه حاصل از کاشت مژه ماندگاری خوبی دارد و به مدت یک ماه می توان بدون ترمیم از نتیجه آن بهره برد.

کلام پایانی

جدیترین خدمات آرایشگاه زنانه و محبوب ترین آنها یعنی تکنیک های آرایش دائم، از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار هستند و به مدت طولانی امکان استفاده از نتایج آنها وجود دارد؛ در صورتی که برای دریافت خدمات آرایشگاه زنانه به بهترین آرایشگاه ها مراجعه کنید، خدمات بسیار موفقیت آمیزی را دریافت خواهید کرد و از نتیجه آن لذت خواهید برد. سایت عروس ایرانی به آدرس arousirani.com یکی از مراجع معرفی سالن های زیبایی در ایران است.

با این وجود حتما در انتخاب سالن آرایشگاه خود و کسی که این امور را برای شما انجام می دهد، دقت داشته باشید؛ خصوصا در مورد روش های آرایش دائمی چهره که به دقت بسیار زیادی نیاز دارند و باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شوند.