معرفی بهترین هتل های استانبول

اگر به شهر استانبول در ترکیه سفر کرده باشید دیده‌اید که این شهر از هتل‌های فراوانی برخوردار است که هریک ویژگی‌های خاصی دارند. بهترین هتل های استانبول در اطراف میدان اصلی شهر واقع شده‌اند و از سه ستاره تا 5 ستاره متفاوتند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی چند هتل استانبول بپردازیم، تا چنانچه قصد رزرو هتل و اقامت توریستی در این شهر را دارید، بدانید کدام یک از هتل‌های استانبول برای شما بهتر است. در ادامه نیز سایت فلای تودی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از طریق آن برای رزرو بلیط هواپیما ارزان و همچنین رزرو هتل استانبول اقدام نمایید.

سفر به استانبول

بی‌شک سفر به استانبول ترکیه می‌تواند یکی از بهترین مقاصد گردشگری باشد، بخصوص برای ایرانی‌ها این شهر بسیار جذاب خواهد بود از آن روی که به ایران نزدیک است و از نظر فرهنگی نیز به ایران شباهت بسیاری دارد.

این شهر سالیانه پذیرای مهمانان بسیاری نه از ایران بلکه از سراسر جهان می‌باشد؛ به همین دلیل دولت ترکیه تلاش کرده است تا اقدامات بسیار خوبی را برای راحتی مسافران در نظر گیرد.

هتل‌های استانبول یکی از این امکانات می‌باشند که در انواع مختلف موجودند، به طوری که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود هر یک از آن‌ها را انتخاب نمایید.

بنابراین توریست‌ها و گردشگرانی که از ایران وارد این شهر می‌شوند، لازم است قبلا با بهترین هتل های استانبول آشنا شده باشند.

لازم به ذکر است انتخاب بهترین هتل در استانبول کار ساده‌ای نیست، از آن جهت که بیشتر هتل‌ها دارای کیفیت جهانی می‌باشند و در آن‌ها خدمات لوکس و خاصی به مهمان‌ها ارائه می‌شود. به این ترتیب تفاوت قائل شدن بین آن‌ها کمی سخت است.  

بهترین هتل های استانبول

 

هتل سلطان احمد AJWA Sultanahmet :

این هتل یکی از شاخص‌ترین و بهترین هتل‌ استانبول به شمار می‌آید که 5 ستاره بوده و از نظر طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار خاص و زیباست. هتل سلطان احمد در یکی از معروف‌ترین محلات ترکیه، یعنی منطقه سلطان احمد واقع شده است؛ به طوری که بیشتر توریست‌ها و مهمانانی که به استانبول سفر کرده‌اند این هتل را یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول می‌دانند. در این هتل 61 اتاق وجود دارد و امتیازی که از طرف مسافران و توریست‌ها به آن داده شده، عدد 9.4 از 10 امتیاز را نشان می‌دهد.

در ساعت 14 هتل به مسافران تحویل داده می‌شود و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت 14 بعد از ظهر است. صبحانه را می‌توانید در هتل میل کنید؛ همچنین برای این هتل وای فای رایگان، استخر سرپوشیده و همچنین سالن ماساژ در نظر گرفته شده که کمک می‌کند مهمان‌ها اقامت خوبی در این هتل داشته باشند.

عمارت Six Senses Kocatas Mansions

این هتل از طراحی داخلی خیره کننده و فضای آرامش بخشی برخوردار است. از آن جا که این هتل ۵ ستاره است، مهمان‌ها و مسافران در این هتل احساس آرامش بیشتری خواهند کرد. این هتل در 9 کیلومتری پارک ایستینیه واقع شده و اتاق‌های آن همان عمارت بزرگ بازسازی شده از دوره عثمانی است که آن را بسیار زیبا و چشم نواز کرده است.

این هتل از امکانات بسیاری مانند تهویه مطبوع، باغ، کتابخانه و تراس برخوردار بوده و از طرف مسافران امتیازات خوبی دریافت کرده؛ به طوری که امتیاز ۸.۹ از ۱۰ را به خود اختصاص داده است. این هتل دارای 41 اتاق است و از خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به صبحانه، استخر و سالن ماساژ اشاره کرد.

هتل ماریوت

این هتل نیز یکی از بهترین هتل های استانبول به شمار می‌آید که دارای 5 ستاره بوده و در بخش اروپایی استانبول و در منطقه شیشلی که مرکز مد و فشن استانبول می‌باشد واقع شده است. این هتل دارای250 اتاق بوده و مسئولان و مدیریت هتل تلاش می‌کنند تا بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات در اختیار مسافران قرار گیرد.

در این هتل خدمات امنیتی ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، اینترنت وای‌فای رایگان، آرایشگاه، نگهداری از کودک، سرویس حمل و نقل، سرویس ۲۴ ساعته اتاق و پارکینگ رایگان برای مسافران در نظر گرفته شده است. در کنار خدماتی که نام بردیم خدماتی از قبیل استخر و سونا، حمام ترکی و باشگاه بدنسازی و ... نیز برای مسافران مهیا شده است.

هتل مارمارا تکسیم استانبول

این هتل نیز یکی از بهترین هتل های استانبول به شمار می‌آید که در میدان تقسیم واقع شده است. در مقابل این هتل 5 ستاره تنگه بسفر واقع شده که چشم انداز زیبایی را برای مهمانان هتل به ارمغان آورده است.

در هتل مارمارا همه چیز فراهم شده، تا بتوان یک اقامت لوکس و دلچسب را برای مهمانان به ارمغان آورد.

ویژگی این هتل در آن است که تمامی اتاق‌ها را مجهز به تخت و مبلمان راحت، مینی‌بار، کمد، وای‌فای پر سرعت و تلوزیون (ماهواره‌دار) کرده است.

از دیگر امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به سالن ورزشی مجهز، مرکز اسپا، استخر روباز و حمام ترکی اشاره کرد که فرصتی را برای آرامش، ماساژ و رفع خستگی مهمانان خود فراهم نموده است.

جمع بندی

در استانبول هتل‌های بسیار خوب زیادی وجود دارد که معرفی چند عدد از آن‌ها کار سختی است. بنابراین اگر مایلید به استانبول سفر کنید، بهتر است ‌در این باره جستجو کرده و یکی از بهترین هتل های استانبول را برای اقامت چند روزه خود انتخاب نمایید. چنانچه برای این امر یعنی رزرو هتل به دنبال یک سایت اینترنتی معتبر می‌گردید، فلای تودی در این زمینه می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. زیرا به کمک این سایت نه تنها می‌توانید رزرو هتل را انجام دهید بلکه می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما ارزان و.... کنید.