راز زیبایی و جذابیت این 3 بازیگر کره ای چیست؟

حتماً شما نیز حتی اگر فقط یکبار یکی از سریال‌های کره‌ای را دیده باشید، از دیدن ظاهر بی‌نقص و خصوصاً پوست صاف و آینه‌ای بازیگرها متعجب شده‌اید. شاید از خودتان پرسیده باشید که این بازیگر کره‌ای چگونه جوانی و زیبایی را برای خود حفظ کرده است؟ آیا پای رازهای عجیب و غریبی برای سفید شدن پوست در میان است که فقط کره ای ها می دانند؟ شاید بیشتر تعجب کنید اگر بفهمید راز این زیبایی تنها و تنها مراقبت و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب است. البته همگام با مد روز دنیا بودن نیز چه در زمینه میکاپ و چه پوشش، در جذابیت این افراد نقش مهمی دارد. اگر می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید، حتماً تا پایان همراه ما بمانید.

زیبایی و پوست درخشان ده‌ها بازیگر کره ای، اکتسابی است یا ژنتیکی؟‌

شاید به نظر ساده‌ترین پاسخ برای زیبایی بازیگران کره‌ای و پوست صاف و درخشان آن‌ها ژنتیک باشد، اما واقعیت جور دیگری است. با کمی کند و کاو در زندگی این افراد می‌توان متوجه شد بسیاری از آن‌ها روتین‌ پوستی روزانه خاص و کاملی دارند. از همه مهم‌تر این که به این روتین پوستی مقید هستند. با این حساب باید بپذیریم هر چند ژنتیک یا شرایط آب و هوایی بر سلامت پوست تأثیر مستقیم و قابل توجهی می‌گذارد، اما داشتن یک روتین مناسب و انجام نکات مراقبتی مهم می‌تواند حتی تأثیر ژنتیک و آب و هوای آلوده را نیز خنثی کند. سؤال اینجاست که این روتین شامل چه محصولاتی است و این نکات مراقبتی چه مواردی را در بر می‌گیرند؟ این‌ها اصلی‌ترین سؤالاتی هستند که در ادامه پاسخ آن‌ها را خواهید یافت.

زیبایی و جذابیت هر بازیگر کره ای شامل چه مواردی است؟

پیش از این که به راز زیبایی این افراد پی ببریم ابتدا باید بدانیم وجود چه ویژگی‌هایی در ظاهر و چهره این افراد آن‌ها را به افرادی زیبا و جذاب تبدیل کرده است.

صاف و بدون لک بودن پوست، عدم وجود منافذ باز بسیار، نبود جوش و آکنه روی صورت و از همه مهم‌تر پوست شاداب و باطراوت که هر لحظه در حال درخشیدن است، از مهم‌ترین ویژگی‌های پوستی بازیگران کره‌ای به شمار می‌رود. در عین حال میکاپ‌های ساده و استایل‌های به روز از دیگر عواملی هستند که این افراد را جذاب‌تر نشان می‌دهند. بخصوص اگر به عنوان یک بانو به دنبال استایلی زیبا و در عین حال لوکس هستید، می‌توانید با نگاهی ساده به استایل بازیگران کره‌ای ایده‌های بسیار خوبی برای لباس زنانه شیک به دست آورید.

دستیابی به زیبایی طبیعی و جذابیتی خارق العاده، همراه با 3 بازیگر کره ای

بدون شک این روزها دیگر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف برای زیباتر شدن چندان کارساز نیست. آنچه امروز به عنوان جذابیت شناخته می‌شود، زیبایی طبیعی چهره است که به دنبال مراقبت‌های صحیح پوستی، رژیم غذایی مناسب و محل زندگی سالم به دست می‌آیند. در ادامه با ترفندهای 3 بازیگر کره‌ای برای زیبایی و سلامت پوست همراه شما خواهیم بود.

ها جی وون : مرطوب کننده و باز هم مرطوب کننده!

یکی از ده‌ها بازیگر کره ای موفق و زیبا که به داشتن پوستی درخشان و بی‌نقص شهرت دارد، ها جی وون است. این بازیگر، راز زیبایی و سلامت پوست خود را در استفاده همیشگی از مرطوب کننده می‌داند. به گفته خود او، پوست این بازیگر تا به حال بیش از سه ثانیه خشک نمانده است، زیرا در همه حالات مرطوب کننده‌ای در دسترس دارد تا به وسیله آن رطوبت مورد نیاز را به پوستش برساند.

او به دیگران هم توصیه کرده است، همیشه پک مرطوب کننده کنار وسایل حمام و روتین پوستی خود داشته باشند یا لااقل یک اسپری صورت (فیس میست) دم دست خود بگذارند. پیشنهاد این بازیگر چندان هم عجیب نیست. سال‌هاست متخصصان به این باور رسیده‌اند که با تأمین رطوبت مورد نیاز پوست، می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات پوستی به آسانی جلوگیری کرد.

البته خیلی مهم است که از کرم مرطوب کننده بسیار باکیفیتی استفاده کنید که به پوست شما آسیب نرساند. سایت مدیسه در جشنواره برند محبوب با رأی مردم مقام اول فروشگاه‌های اینترنتی مد را تصاحب کرد که نشان از رضایت بالای مصرف کنندگان و مشتریان مدیسه است.

سونگ جی هیو: توجه ویژه به اساسی‌ترین نیازها

یکی دیگر از سه بازیگر کره ای زیبا که راز و رمز جذابیت و سلامت پوست خود را آشکار کرده است، سونگ جی هیو است. عدم استفاده چندان زیاد از لوازم آرایشی و بهداشتی، یکی از رازهای او به شمار می‌رود. سونگ جی هیو به سادگی عنوان کرده که احساس راحت بودن برای او در اولویت است. به همین دلیل به جای انجام روتین‌های پیچیده و استفاده از انواع و اقسام محصولات مراقبتی یا روش‌های درمانی، روی اصول اساسی سلامتی تأکید دارد. برای مثال سعی می‌کند زیاد بخوابد و همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم کمتر آرایش می‌کند. علاوه بر این مراحل تمیز کردن پوست خود را به طور کامل و صحیح انجام می‌دهد.

جالب است بدانید این مورد آخر، درباره برخی از دیگر بازیگران کره‌ای نیز صدق می‌کند. برای مثال بائه سوزی بر سیستم پاکسازی 424 تأکید ویژه دارد (یعنی 4 دقیقه ماساژ صورت با روغن، 2 دقیقه استفاده از فوم شستشو و 4 دقیقاً شستشوی صورت با آب). این بازیگر معتقد است با این روش و در واقع با تمیز و پاک نگه داشتن منافذ پوست، به راحتی می‌توان صورتی شفاف و زیبا داشت.

سونگ جی ایون : تا می‌توانید آب بنوشید!

سونگ جی ایون سومین بازیگری است که قرار است راز زیبایی خود را با شما در میان بگذارد. او بر نوشیدن آب زیاد تأکیدی ویژه دارد. البته بدون شک پیش از این نیز بارها و بارها از منابع مختلف درباره اهمیت نوشیدن آب کافی شنیده‌اید، اما این بار صحبت تنها از سلامتی داخلی بدن نیست، بلکه پای زیبایی و درخشش پوست در میان است. سونگ جی ایون ادعا می‌کند در طول روز حدود سه تا چهار لیتر آب می‌نوشد و از این طریق توانسته پوستی زیبا داشته باشد. پس بهتر است همین الان بطری آبی را کنار خود بگذارید و رسیدگی به سلامتی و زیبایی پوستتان را با نوشیدن آب زیاد شروع کنید.

دیگر نکات مهم زیبایی پوست از نگاه بازیگران کره‌ای

علاوه بر نکات ذکر شده درباره زیبایی و جذابیت سه بازیگر کره ای قسمت‌های قبل، رازهای کوچک اما مهم دیگری نیز برای سلامتی پوست وجود دارد که به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها به خوبی نسبت به آن‌ها آگاه هستند. برخی از این رازها در ادامه عنوان خواهند شد:

·         رژیم غذایی سالمی داشته باشید. سبزیجات زیاد مصرف کنید و در عوض استفاده از غذاهای روغنی را به حداقل برسانید.

·         از ماسک خانگی عسل، سفیده تخم مرغ و آب استفاده کنید.

·         هنگام شستشوی صورت با فوم یا ژل مخصوص، ابتدا قسمت T (پیشانی و بینی) و سپس گونه‌ها را بشویید.

·         قبل از شستشوی صورت، ابتدا دست‌های خود را به خوبی تمیز کنید.

·         بعد از یک حمام آب داغ، از یک حوله و تونر یا فیس میست برای تسکین پوست خود استفاده کنید.

·         استفاده از ضدآفتاب را جدی بگیرید.

·         هر روز از یک ماسک ورقه‌ای آبرسان استفاده نمایید.

بدون شک با رعایت همین نکات ساده می‌توانید پوستی درخشان مانند یک بازیگر کره ای زیبا داشته باشید، بدون این که نیاز باشد با انواع گران قیمت  لوازم آرایشی و بهداشتی سر و کله بزنید.