محبوب ترین مقاصد سفر از نگاه کاربران لحظه آخر

آیا تاکنون شده برای انتخاب مقصد سفر خود دچار تردید شوید؟ یکی از مسائلی که ممکن است ذهن بیشتر افراد را به خود مشغول کند این موضوع می باشد که انتخاب کدام مقصد سفر می تواند سفر لذت بخش تری را برایشان به ارمغان بیاورد.یکی از بهترین راه های انتخاب مقصد سفر استفاده از نظرات و تجربیات سایر افراد می باشد. با ما همراه باشید تا محبوب ترین مقاصد سفر از نگاه کاربران لحظه آخر را به شما معرفی کنیم.

 کیش، مقصد لوکس ایران گردها

جزیره کیش به عنوان لوکس ترین مقصد گردشگری ایران شناخته می شود. این جزیره خلیج فارس، تاریخچه ای غنی در حدود 3000 سال دارد. از این جزیره در میان 10 جزیره زیبای دنیا نام برده می شود و چهارمین مقصد تعطیلات در خاورمیانه است. فصل زمستان یکی از بهترین زمان های سفر به این جزیره می باشد، یکی از موارد قابل ذکر در رابطه با جزیره لوکس کیش این موضوع به حساب می آید که کیش از امن ترین مناطق دنیا محسوب می شود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از جاهای دیدنی و تفریحات کیش به صفحات مربوط به این دو موضوع در وب سایت لحظه آخر مراجعه نمایید. یکی از راه های سفری لذت بخش به جزیره کیش استفاده از تور های مسافرتی بوده، شما میتوانید با استفاده از تور هتل ترنج کیش به این جزیره زیبا سفر کنید.



مشهد، پایتخت مذهبی ایران

از هنگامی که آرامگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد قرار گرفته است، رنگ و بوی تازه ای به این شهر تاریخی بخشیده شده به این علت که مردم ایران و شیعیان احترام زیادی را برای امامان خود قائل هستند. یکی از مهم ترین اهداف سفر به مشهد مقدس زیارت حرم امام رضا (ع) می باشد اما نباید از این نکته نیز غافل شویم که بناهای تاریخی و مکان های تفریحی بی نظیری در شهر مشهد از جمله شاندیز، طرقبه، پارک های آبی و جای دارند. شما میتوانید برای کسب اطلاع دقیق از جاهای دیدنی مشهد این مطلب را در سایت لحظه آخر مطالعه نمایید.



قشم، بزرگترین جزیره ایران

قشم به عنوان بزرگترین جزیره ایران شناخته می شود که در استان هرمزگان قرار دارد. بعد از جزیره زیبای کیش، قشم را می توان به عنوان تفریحی ترین جزیره ایران دانست که اغلب تفریحات موجود در کیش را میتوان در جزیره قشم نیز مشاهده نمود.

در صفحه تور قشم  لحظه آخر شما میتوانید لیستی از به روز ترین تور های قشم را مشاهده کنید که با قیمت های بسیار مناسب توسط آژانس های فعال در این سایت ارائه شده اند، شما میتوانید بعد از بررسی، هتل، مدت زمان اقامت، قیمت و خدمات آژانس تور مد نظر خود را خریداری نمایید.



استانبول، مهمترین شهر تاریخی ترکیه

استانبول از نظر جغرافیایی به گونه ای می باشد که قسمتی از آن در قاره آسیا و بخشی دیگر آن در قاره اروپا می باشد، این دو بخش توسط پل معروف بسفر به یکدیگر متصل می شوند، به همین علت به استانبول در اصطلاح "پل میان دو قاره| می گویند. شهر استانبول تلفیقی از نماد های مذهبی، سنتی به همراه ظاهری زیبا و به روز می باشد که هر گردشگری را میتواند به سوی خود جلب کند.



آنتالیا، محبوب ترین شهر ترکیه

در دهه های اخیر آوازه گردشگری ترکیه در سراسر جهان پیچیده و گردشگران از تمامی جهان به این کشور سفر می کنند. آنتالیا یکی از محبوب ترین شهر های ترکیه می باشد که به دلیل آب و هوای خوب، امکانات رفاهی مناسب و همچنین مکان های دیدنی کم نظیر به یکی از قطب های گردشگری این کشور تبدیل شده است. از طرفی دیگر ساحلی بودن شهر آنتالیا جذابیت این شهر را دوچندان می کند، هزینه سفر و اقامت در این شهر به نسبت ارزان بوده و این شهر به عنوان مرکز گردشگری ترکیه شناخته می شود.

 کلام آخر:

مقاصدی که در این مطلب آورده شده است، محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین کاربران لحظه اخر می باشند شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مقصد خود به دسته بندی مقاصد گرشگری این وب سایت مراجعه کنید و درباره مقصد سفر خود اطلاعات کاملی را بدست آورید. همچنین شما میتوانید بعد از انتخاب مقصد مدنظرلیستی از بهترین تور های مسافرتی با قیمت مناسب به این مقصد را مشاهده کرده و اقدام به خرید تور کنید