تجربه اقامت در هتلی ممتاز و مجلل با رزرو هتل استقلال تهران

 

تهران پایتخت ایران است و به همین دلیل، امکانات زیادی دارد. اکثر اداره های بزرگ، بیمارستان های فوق تخصصی، مراکز دانشگاهی، مکانهای دیدنی، مراکز خرید و... در این شهر متمرکز شده است و به همین دلیل، افراد زیادی به تهران سفر می کنند تا از امکانات موجود در پایتخت استفاده کنند.

فرقی نمی کند هدف شما از رفتن به تهران چه چیزی باشد، در هر صورت باید هتلی مناسب را برای اقامت خودتان انتخاب کنید تا یک اقامت به یاد ماندنی و جذاب را در تهران تجربه کنید.

هتل استقلال تهران هتلی پنج ستاره است که یکی از برترین و مجلل‌ترین هتل های ایران محسوب می شود. هتل استقلال تهران، در گذشته بزرگترین هتل خاورمیانه بوده است. امکانات رفاهی هتل استقلال تهران بسیار متنوع است و جذابیت خاصی دارد. این هتل درجه یک، میزبان خوبی برای مسافران ایرانی و توریست های خارجی است.

اگر می خواهید به تهران سفر کنید و به دنبال هتلی لاکچری و شیک برای اقامت خود هستید، از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با امکانات جذاب هتل استقلال تهران آشنا کنیم.

معرفی هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران هتلی پنج ستاره است که یکی از برترین هتل های ایران محسوب می شود. هتل استقلال در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر قرار دارد و موقعیت مکانی آن بسیار عالی است. هتل استقلال، هتلی درجه یک است و از بهترین هتلها برای اقامت در شمال تهران محسوب می شود. این هتل بین المللی، ساختمانی بسیار باشکوه دارد که به دو برج غربی و شرقی تقسیم می شود و شما می توانید در هرکدام از این ساختمان ها اقامت داشته باشید.

پرسنل هتل استقلال تهران بسیار حرفه ای و باتجربه هستند و با نهایت ادب و احترام با شما برخورد می کنند. استانداردهای هتلداری در هتل استقلال بالا است و تمام کارکنان هتل تلاششان را می کنند تا مهمانان هتل، در نهایت رفاه و آرامش در این هتل اقامت داشته باشند.

در هتل استقلال تهران، شما می توانید واحد اقامتی موردنظر خود را از میان انواع اتاق های یک تخته برج شرقی، اتاق دو تخته تویین برج شرقی، اتاق دو تخته دابل برج شرقی، سوئیت جونیور نرمال برج شرقی و سوئیت رویال برج شرقی، انتخاب کنید و در آن اقامت داشته باشید.

امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هتل استقلال تهران

با اقامت در هرکدام از اتاق های هتل استقلال تهران، شما از امکاناتی مانند چای ساز، حوله، توالت فرنگی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، میز غذاخوری، چیلر، مبلمان، آویز لباس، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، مینی بار و میز آرایش بهره‌مند خواهید شد.

در هتل استقلال تهران، خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، ترانسفر مسافر، خدمات خشکشویی، روم سرویس، اتاق چمدان، تشریفات و تاکسی سرویس نیز برای مهمانان هتل انجام می شود.


وجود مراکز خرید باشکوه، رستوران های مختلف، شعب بانکی، صرافی، بیزینس سنتر، سالن کنفرانس، تالارهای زیبا، آرایشگاه و آتلیه عکاسی از دیگر بخشهای جالب هتل استقلال هستند.

برای تجربه هیجان در طول اقامت خود نیز می توانید از امکانات تفریحی و ورزشی هتل استقلال تهران استفاده کنید. امکاناتی مانند زمین تنیس، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی از جمله امکانات تفریحی هتل استقلال هستند.

اگر به دنبال هتلی مجلل و شیک برای اقامت خود هستید، هتل استقلال تهران را به شما پیشنهاد می کنیم.

رزرو هتل استقلال تهران با سامانه سفربازی

سامانه سفربازی، بهترین سایت رزرو هتل در ایران است که می توانید در آن، به رزرو هتل استقلال تهران با بهترین قیمت بپردازید. برای رزرو هتل استقلال تهران در سامانه سفربازی، همین حالا وارد این سامانه شوید و تصاویر و امکانات رفاهی هتل استقلال را مشاهده کنید. سپس با اطمینان خاطر برای رزرو هتل استقلال تهران اقدام کنید.