آموزش و خدمات حرفه ای تاتو بدن و صورت در تهران

آموزش تاتو بدن در اصل نوعی چاپ بر روی بدن است که در آن طرحی با قرار دادن جوهر ، رنگها و رنگدانه ها ، به شکل دائم یا موقتی در لایه درم پوست ایجاد می شود و رنگدانه پوست را تغییر می دهد. هنر ساختن و خلاقیت با تاتو روی بدن بسیار جلوه زیبایی دارد.


تاتو بدن در سه دسته گسترده قرار می گیرد: صرفاً تزئینی (بدون معنی خاص). نمادین (با معنای خاصی که مربوط به پوشنده باشد) و تصویر (تصویری از یک شخص یا مورد خاص). علاوه بر این ، از تاتوی بدن می توان برای شناسایی مانند تاتو گوش به به عنوان شکلی از مارک تجاری استفاده کرد.

انواع تاتو بدن

آکادمی پوست آمریکا پنج نوع تاتو را ارائه می دهد: تاتو های  آسیب زا ، که به آن “تاتو طبیعی” نیز می گویند ، ناشی از سوزن زدن درد آور است. تاتو های آماتور؛ تاتو های حرفه ای ، چه از طریق روش های سنتی و چه با دستگاه های مدرن تاتو و تاتو انجام می گیرند. تاتو های آرایشی ، همچنین به عنوان “آرایش دائمی” نیز شناخته می شود و تاتو های پزشکی که بسیار مرسوم نیستند.

آشنایی با آموزش تاتو بدن

تتو یا همان تاتو طرح و نقشی است که به صورت همیشگی و دائمی روی پوشت بدن حک می شود. این نقش ها می تواند به صورت همیشگی روی بدن شما ماندگار باشد. آموزش  تاتو بدن یکی از آموزش های جذاب و پر درآمد می باشد که به همین سبب افراد زیادی تمایل گرایش به این حرفه پیدا کرده اند. علاوه بر تنوع در طرح ها و نقش های تاتو، رنگ های آن نیز متنوع می باشد. این رنگ ها شامل سیاه، قرمز، قهوه ای می باشد. این رنگ ها به وسیله تجهیزات تاتو و دستگاه آن به زیر گوشت فرد تزریق می شود، این کار باعث ماندگاری بیشتر طرح و نقش روی بدن می شود. هزینه آموزش تاتو بدن بسته به مهارت مربیان تدریس متفاوت می باشد. آموزشگاه های زیادی در سراسر کشور، آموزش حرفه ای تاتوی بدن را به نحو احسنت انجام می دهند.

دلایل آموزش تاتو حرفه ای و انجام آن

تاتو بدن یا همان خالکوبی در زمان های گذشته تنها مورد استقبال افراد سرکش و یاغی بوده است و مردم دیگر دید منفی نسبت به آن داشتند. اما در دنیای امروز دیگر آن دید منفی روی تاتو و انجام آن وجود ندارد. زمانی که بازیگران و ورزشکاران از تاتو استفاده کردند، جوانان تمایل بیشتری به انجام آن پیدا کردند و جامعه نیز از نگاه منفی خود دست برداشت و دید خود را تغییر داد.

آموزش تاتو بدن و انجام آن دیگر تنها برای افراد یاغی و سرکش نمی باشد، بسیاری از افراد برای پوشاندن جای زخم های خود از آن استفاده می کنند. اما این مورد بسیار کم دیده می شود و بیشترین دلیل برای انجام تاتو روی بدن همان زیبایی و مد می باشد.

آموزش تاتو کردن و انجام آن نه تنها برای پسر ها بلکه برای دختر ها نیز انجام می شود. دختر ها نیز روی بدن خود انواع و اقسام طرح و نقش ها را تاتو می کنند. البته تفاوتی که تاتو بدن دختر ها با پسر ها دارد در اندازه آن می باشد. دختر ها بیشتر طرح های ریز و کوچک را انتخاب می کنند اما پسر ها طرح های بزرگ را می پسندند.

آموزش تاتو

اگر تصمیم دارید تاتو کنید بسیار مهم است که از خود در برابر عفونت محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که آموزشگاه تاتو تمیز و ایمن است و همه وسایل استفاده شده یکبار مصرف هستند (در مورد سوزن، جوهر، دستکش) و استریل شده هستند.

آموزشگاه های حرفه ای معمولا به تمیزی محیط کاری خود افتخار می کنند. در اینجا چند مورد برای پرسیدن وجود دارد.

دانستنی های آموزش تاتو

آیا در مرکز تاتو از سوزن های یکبار مصرف استفاده می شود و با استفاده از اتوکلاو (دستگاهی که از بخار، فشار و گرما برای پاکسازی استفاده می کند) همه تجهیزات را پاکسازی می کند؟ باید سوزن ها و سایر تجهیزات را از ظروف مهر و موم شده و استریل خارج شوند.

آیا از کارتریج های یکبار مصرف جوهر استفاده می شود که پس از هر مشتری دور انداخته شود؟

آیا آموزشگاه تاتو از اقدامات احتیاطی جهانی پیروی می کند؟ این روش هایی است که باید در هنگام برخورد با خون و سایر مایعات بدن برای جلوگیری از شیوع اچ آی وی ، هپاتیت ب و سایر عفونت های جدی خونی دنبال کنید.  

روش انجام تاتو چگونه است؟

روش درست آموزش تاتو به صورت طبیعی اینگونه است و باید چنین چیزی را انتظار داشته باشید:

تتو آرتیست باید دست های خود را با آب و صابون ضد باکتری بشوید و از دستکش های تمیز و تازه (و احتمالا ماسک جراحی) استفاده کند.

ناحیه ای که قرار است روی بدن خالکوبی شود با صابون شسته و در صورت لزوم تراشیده می شود.
 
دوباره ناحیه با الکل یا ضد عفونی کننده تمیز می شود. یک لایه نازک از پماد مانند ژل نفتی استفاده می شود.
 
با استفاده از دستگاه خالکوبی با سوزن های استریل متصل شده، تاتو آرتیست شروع به ترسیم طرح کلی خالکوبی می کند. بسته به طرح و جلوه مورد نظر، ممکن است هنرمند سوزن ها را تغییر دهد. تمام سوزن ها باید یکبار مصرف باشند یا استریل شوند.
 
هرگونه خون یا مایعات با یک گاز یا پارچه استریل، یکبار مصرف پاک می شود
بعد از اتمام کار، ناحیه ای که اکنون یک خالکوبی تمام شده است، یک بار دیگر تمیز می شود و یک باند روی آن زده می شود.

تاتو صورت

تاتو صورت راهی برای پوشاندن نقص های صورت و عیب های مختلف در قسمت های مختلف صورت است که به زیبا تر شدن چهره انسان ها مخصوصا بانوان کمک شایانی کرده است. تاتو کردن صورت همانطور که گفته شد برای پوشاندن نقص های صورت کاربرد زیادی دارد اما برخی از افراد نیز وجود دارند که بر روی قسمت های مختلف صورت خود تاتو هایی انجام می دهند که ریشه در تعصب ، مسائل فرهنگی و … دارند. از جمله انواع تاتو صورت که برای زیبایی آن را انجام می دهند می توان به 1– تاتو لب 2- تاتو ابرو 3- تاتو چشم اشاره کرد.


تاتو لب : تاتو خط لب به دو قسمت تاتو رژ لب و خط لب تقسیم می شود که تاتوی رژ لب سبب زیبایی بیشتر شده و تاتو خط لب علاوه بر اینکه سبب آرایش دائم بر روی صورت می شود در از بین بردن نواقص و عیب های اکتسابی نقش زیادی دارد برای مثال لب های نازک و باریک ، افرادی که خط لب ندارند ، انحنا و نبودن تقارن لب ها و…. همگی از جمله ایراد های لب ها هستند که تاتو صورت می تواند این نواقص را رفع کرده و از بین ببرد.

تاتو ابرو : خدمات تاتو ابرو نیز به سه قسمت قاب ، هاشور و سایه تقسیم می شود. تاتو ابرو برای از بین بردن عیب ها و مشکلات ابرو کاربرد زیادی دارد و همینطور این نوع تاتو برای افرادی که به دلایل مختلف مادر زادی و یا مشکلاتی مثل شیمی درمانی ابرو های خود را از دست داده و یا مقدار بسیار کمی از ابرو هایشان باقی مانده است بسیار توصیه می شود. تاتو ابرو که یکی از انواع تاتو صورت محسوب می شود از طریق دستگاه های میکروپیگمنتیشن و تاتو انجام می شود.

تاتو چشم : تاتو خط چشم نیز یکی از انواع تاتو کردن صورت است که برای از بین بردن مشکلاتی چون افتادگی پلک ، افتادگی چشم و … مورد استفاده ی افرادی که با این مشکلات سر و کله می زنند قرار می گیرد. در تاتو چشم با استفاده از دستگاه های تاتو و میکروپیگمنتیشن برای افراد لایه ای خط چشم کشیده می شود که این خط چشم بسته به سلیقه ی افراد هم به صورت لایه ای نازک و هم به صورت لایه ای پهن کشیده می شود.

تاتو حرفه ای صورت یکی از رایج ترین انواع تاتو می باشد که از طرفداران زیادی بر خوردار می باشد و محبوبیت ویژه ای برای خود پیدا کرده است و برخی از افراد به جای اتلاف وقت زیاد و صرف انرژی در مقابل آینه , روی به آرایش دائم آورند از تاتوی صورت استفاده می کنند.

 

هزینه تاتوی صورت

گرایش و میل به دوست داشتن زیبایی در همه افراد یکسان می باشد و از آن جا که آرایش های روزانه زمان بر است و ضرر استفاده مکرر از لوازم آرایشی به صورت روزانه خیلی زیاد است بنابراین عده ی زیادی از افراد به  سراغ آرایش دائمی به نام تاتو زدن صورت روی آورده اند. آرایش روزانه علاوه بر زمان بر بودن آن و صرف وقت زیاد  و حساسیت برای خوب شدن آن جلوی آینه و خیلی هم هزینه بر می باشد. عده ای از افرادی که مشغله کاری دارند و نمی توانند روزانه چندین دقیقه خود را در مقابل میز آرایش طی کنند یا حوصله کافی برای آرایش روزانه را ندارند, ولی دوست دارند همیشه مرتب و آراسته دیده شوند به سمت آرایش دائم یا انجام تاتو صورت روی می آورند.

ارتباط با کلینیک دکتر تاتو : 09120660447

 ارسال توسط تبلیغات گوگل ادوردز20