بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان کجا برگزار می‌شود؟!

آزمون آزمایشی تیزهوشان یکی از بهترین راه‌هایی است که داوطلبان آزمون اصلی تیزهوشان می‌توانند برای آمادگی بیشتر و آشنایی با سبک سوالات و جو و فضای آزمون از آن استفاده نمایند. امروز در این مطلب به بررسی مسائل پیرامون آزمون تیزهوشان خواهیم پرداخت و راهکارهای قبولی در آزمون را به شما آموزش خواهیم داد. در پایان نیز ویژگی‌های بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان و اینکه بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان کجا برگزار می‌شود را با شما در میان خواهیم گذاشت.

با قبولی در مدارس برتر، آینده بهتری خواهید داشت؟!

مهم‌ترین دلیلی که والدین تمایل دارند که دانش آموزان در مدارس برتر تحصیل داشته باشند، بهبود جایگاه علمی و در نهایت کسب رتبه‌های برتر در آزمون سراسری کنکور و در نتیجه ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر است. طبق آمار منتشر شده از سازمان سنجش در سال‌های اخیر به طور میانگین بیش از 80% دانش آموزان رتبه برتر در مدارس تیزهوشان و یا غیرانتفاعی‌های برتر تحصیل داشته اند.

این آمار به خوبی نقش مدارس را در کسب رتبه‌های برتر کنکور نشان می‌دهد. البته این به آن معنی نیست که دانش آموزان در مدارس عادی و دولتی نمی‌توانند به رتبه‌های ممتاز دست یابند، اما کار دشوارتری در پیش خواهند داشت و ممکن است به کلاس‌های کنکور و مشاور نیاز پیدا کنند.

مقایسه مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر!

تقریبا تمامی مدارس برتر از جمله تیزهوشان و برخی از غیرانتفاعی‌ها همچون انرژی اتمی، سلام، مفید، روشنگران، البرز، کمال، کوشش، علامه طباطبایی و ... دارای شرط معدل و آزمون ورودی هستند. از لحاظ سطح علمی و اساتید نیز تقریبا همه این مدارس جز مدارس سطح بالا محسوب می‌شوند و در سال‌های مختلف ممکن است رتبه بندی آن‌ها کمی تفاوت داشته باشد.

تنها تفاوت فاحشی که می‌توان بین مدارس غیرانتفاعی و مدارس تیزهوشان بیان نمود، شهریه است. شهریه مدارس تیزهوشان به طور میانگین بین 15-25 میلیون تومان در سال است اما در مقابل شهریه برخی از مدارس غیرانتفاعی تا 100 میلیون تومان نیز گزارش شده است!

پیشنهاد ما به همه دانش آموزان این است که برای برخورداری از آموزش با کیفیت، اولویت اول خود را قبولی در تیزهوشان بگذارند و در صورتی که بنا به هر دلیلی موفق به قبولی در تیزهوشان نشدند، آن وقت در صورت تمایل به صورت مدارس غیرانتفاعی بروند.

بهترین روش قبولی در آزمون ورودی چیست؟

معمولا دانش آموزانی که بدون برنامه ریزی و تلاش کافی در آزمون ورودی شرکت می‌کنند، غافلگیر می‌شوند! اگر نمی‌خواهید جز این دسته از افراد باشید، نکات زیر کمک خوبی به شما خواهند نمود.

1) داشتن برنامه ریزی متناسب با توانایی‌تان

برخلاف پایه‌های دیگر که دانش آموزان تمرکز خود را بر روی کتاب و جزوه و امتحانات مدرسه می‌گذارند، در پایه‌ای که قصد شرکت در آزمون ورودی را دارید (پایه ششم و یا نهم) دانش آموزان می‌بایست علاوه بر کتاب و جزوه مدرسه، مباحث فراتر را نیز بیاموزند و برای رسیدن به تسلط کافی تا می‌توانند، تست زنی داشته باشند. پیشنهاد ما به دانش آموزان این است که در ابتدا از یک مشاور تحصیلی کاربلد و دلسوز استفاده کنند و پس از مدتی که نحوه برنامه ریزی اصولی را آموختند، آن وقت می‌توانند خودشان برنامه ریزی کنند.

2) حل تست و تمرین زیاد

سوالات آزمون تیزهوشان معمولا انواع مختلفی دارند و خارج از چارچوب سوالی مطرح نمی‌شود. اگر شما تمرین لازم را بر روی انواع سوالات داشته باشید، درصد بالایی از سوالات را به سرعت پاسخ خواهید داد و شانس خوبی برای قبولی خواهید داشت.

3) شرکت در آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان

دانش آموزان با شرکت در آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان به شرطی که آزمون از استاندارد مناسبی برخوردار باشد، با نحوه نگارش سوالات آشنا می‌شوند و می‌توانند با تحلیل آزمون، به نقاط قوت و ضعف خود پی خواهید برد.

4) ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون ورودی

بسیاری از موسسات، مراکز علمی و آموزشگاه‌ها به منظور آمادگی دانش آموزان برای آزمون‌ ورودی، کلاس‌هایی را تحت عنوان کلاس تیزهوشان برگزار می‌کنند. این کلاس‌ها در صورتی که از کیفیت لازم برخوردار باشند، تمامی موارد فوق را برای شما فراهم می‌کنند و هر آنچه که برای قبولی در آزمون نیاز دارید به شما آموزش داده خواهد شد.

بیشترین آمار قبولی تیزهوشان برای کدام آموزشگاه است؟

طبق آمار و نظرسنجی‌های به دست آمده از سوی دانش آموزان و اولیا آن‌ها، بیشترین قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان، برای آموزشگاه موفقیت در پاسداران است. این آموزشگاه با عملکرد خیرکننده خود در سال‌های اخیر توانسته آمار قبولی واقعی 83% برای ورودی هفتم و 81% برای دانش آموزان پایه نهم داشته باشد.

معرفی بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان!

اگر بخواهیم ویژگی‌های یک آزمون شبیه ساز استاندارد و باکیفیت تیزهوشان را به شما بگوییم، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

·            استاندارد بودن سطح سختی سوالات

·            استاندارد بودن زمان پاسخگویی سوالات

·            فضای مشابه با آزمون اصلی

·            صدور کارنامه دقیق برای تحلیل عملکرد دانش آموز

·            تحلیل سوالات آزمون

·            بودجه بندی مشخص و دقیق

·            و ...

آزمون‌های آزمایشی موسسه موفقیت با در نظر گرفتن معیارهای بالا برگزار می‌شود و دانش آموزان به دو شکل آنلاین و حضوری می‌توانند در این آزمون‌ها شرکت نمایند. جالب است بدانید که آزمون‌های حضوری موسسه موفقیت در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار می‌شود تا دانش آموزان انگیزه بیشتری داشته باشند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون از بخش آزمون‌های آزمایشی داخل سایت موسسه موفقیت به نشانی www.amoozeshcenter.com اقدام نمایید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی مدارس تیزهوشان و مقایسه آن با سایر مدارس برتر پرداختیم و روش قبولی در آزمون ورودی این مدارس را به شما آموزش دادیم. در پایان نیز بهترین آزمون شبیه ساز تیزهوشان را به شما معرفی نمودیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات کاربردی و مفیدی را آموخته باشید.

برچسب ها : آزمون تیزهوشان,تیزهوشان,سمپاد,آزمون شبیه ساز تیزهوشان,آزمون آزمایشی تیزهوشان