با ما در آلانیا صاحب خانه شوید


چکیده : با خرید ملک در آلانیا و استانبول می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید کافی است با مشاوران تراوک در ارتباط باشید.

حتماً تاکنون راجع به مزایای خرید خانه در استانبول چیزهایی شنیده‌اید و به خوبی می‌دانید که خرید ملک در ترکیه چگونه انجام شده و چه اهمیتی دارد. اما آیا تاکنون به خرید ملک در شهرهای دیگر ترکیه مانند آلانیا فکر کرده‌اید؟ خرید خانه در آلانیا درست مانند خرید خانه در استانبول می‌تواند ضمن دستیابی به جنبه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری به اخذ اقامت این کشور بیانجامد. این شهر بزرگ به دلیل پتانسیل رشد بالایی که دارد، بهترین انتخاب برای خرید خانه در ترکیه است. اگر با جنبه‌های مختلف زندگی و سرمایه‌گذاری در آلانیا آشنا شوید، مزایای خرید ملک در این شهر را درک کرده و با قاطعیت بیشتری برای انجام این کار تصمیم خواهید گرفت. با ما همراه باشید تا راجع به خرید ملک در آلانیا صحبت کنیم.

اهمیت خرید ملک در ترکیه

کشور ترکیه به‌عنوان کشور همسایه ایران ارتباط دوستانه‌ای با کشور ما دارد؛ به همین خاطر اتباع ایرانی برای زندگی، سرمایه‌گذاری، کار و تحصیل در این کشور با محدودیت خاصی مواجه نیستند. از طرفی ترکیه به‌عنوان یک کشور توسعه‌یافته و مدرن در سطح جهان شناخته می‌شود و ازآنجاکه از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است، سالانه پذیرای اتباع خارجی و مهاجران بیشماری است. این روزها افراد بسیاری به دنبال خرید خانه در استانبول و سایر شهرهای ترکیه هستند. خرید خانه در ترکیه یکی از ساده‌ترین روش‌های دریافت اقامت این کشور است. به علاوه اینکه متقاضیان مهاجرت می‌توانند با خرید خانه در این کشور یک سرمایه‌گذاری مطمئن و رو‌به‌رشد را تجربه کنند. با وجود اینکه اکثر شهرهای ترکیه از آبادانی و رشد قابل‌قبولی برخوردارند، متقاضیان سعی می‌کنند شهرهایی را برای خرید ملک انتخاب کنند که امکان بهره‌وری بیشتری را برای آن‌ها فراهم می‌سازد؛ به همین خاطر خرید خانه در استانبول و آلانیا بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد.

خرید ملک در آلانیا

خرید ملک و خانه در آلانیا با مزایای بسیاری ازجمله سرمایه‌گذاری در محیط مناسب با بازدهی بالا، قیمت مناسب املاک، امکان خرید ملک به‌صورت اقساطی از شرکت‌های سازنده پروژه‌های ساختمانی، امکان دریافت وام بانکی برای خرید ملک در این شهر و سایر مزایای اقتصادی آن اشاره کرد. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید ضمن خرید ملک با سرمایه مناسب و بهترین شرایط به‌راحتی اقامت دائم و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. در شهر آلانیا مناطق بسیار متعدد با قابلیت رشد اقتصادی بالا وجود دارد که موردتوجه سرمایه‌گذاران جهان قرار گرفته است. با توجه به اینکه ارزش سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف آلانیا به‌سرعت در حال رشد است، می‌توان اهمیت خرید خانه و ویلا در آلانیا را درک و توجیه کرد. هرچند قیمت خرید ملک و خانه در آلانیا مانند خرید خانه در استانبول نسبت به سایر شهرهای کم‌جمعیت گران‌تر است، اما رشد اقتصادی بالا در این شهرها، بازگشت‌پذیر بودن سرمایه اولیه برای خرید ملک را برای شما تضمین می‌کند.

اخذ اقامت ترکیه

اگر هدف شما از خرید خانه در آلانیا سرمایه‌گذاری پرسود و حفظ سرمایه اولیه در شرایط اقتصادی مختلف است، می‌توانیم با اطمینان به شما بگوییم که مسیر درستی را انتخاب کرده‌اید. وجود خانه‌های دست دوم و یا خانه‌های در حال ساخت که با بهترین قیمت به فروش می‌رسند، یک سرمایه‌گذاری پرسود را در محیط مناسب برای شما رقم می‌زنند. اگر به دنبال اخذ اقامت و شهروندی ترکیه هستید نیز می‌توانید از این طریق اقدام‌کنید. معمولاً برای اخذ اقامت دائم ترکیه باید ارزش ملک خریداری شده را در سند رسمی آن ثبت کنید. ارزش ملک در آلانیا باید بیشتر از ۷۰ هزار دلار باشد. این در حالی است که ارزش کلی ملک خریداری شده در سند تاپو ثبت می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با شرایط اقساطی ملک مناسبی را خرید کنید.

قیمت خانه در آلانیا

آ لانیا شهری نزدیک به آنتالیا است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی این شهر به دریا، موقعیت‌های سرمایه‌گذاری مختلفی را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار داده است، اما ازآنجاکه قیمت ملک در شهر آلانیا به فاکتورهای متعددی مانند نوع ملک ازلحاظ ویلایی یا آپارتمانی بودن، متراژ ملک، سال ساخت امکانات آن و فاکتورهای دیگر بستگی دارد، شما می‌توانید متناسب با سرمایه‌ای که در اختیار دارید برای خرید یک ملک مناسب در آلانیا اقدام کنید. اگرچه آلانیا نیز جزو شهرهای پرجمعیت دسته‌بندی می‌شود، اما خرید ملک در این شهر نسبت به خرید خانه در استانبول ارزان‌تر است. برای اینکه بتوانید ملک متناسب با شرایط خود در آلانیا خرید کنید، بهتر است یک مشاور املاک و مستغلات معتبر و مطمئن را در این شهر انتخاب نمایید.


جمع‌بندی

در این مطلب راجع به خرید خانه و ملک در آلانیا صحبت کردیم. همان‌طور که گفتیم آلانیا یکی از شهرهای نزدیک به آنتالیا در کشور ترکیه است. این شهر توسعه‌یافته از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است و موقعیت‌های سرمایه‌گذاری متعددی را از طریق خرید ملک در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار داده است. اگرچه خرید ملک و خانه در آلانیا مانند خرید خانه در استانبول به دلیل جمعیت بالای این شهرها نسبت به مناطق دیگر ترکیه بالاتر است، اما در کل در خرید ملک در شهر آلانیا مزایای بسیاری برای سرمایه‌گذاران خارجی تعریف شده است. شما می‌توانید با خرید خانه در این شهر از طریق شرکت تراوک ضمن یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پربازده اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.