آموزش ثبت نام در بایننس با گوشی موبایل

بایننس جزو بهترین صرافی های ارز دیجیتال می باشد که افراد زیادی تمایل دارند در این صرافی ثبت نام کنند ثبت نام در بایننس با وجود رابط کاربری عالی که دارد کار خیلی راحتی است. کاربران می توانند ثبت نام در بایننس را به دو روش 1. با کامپیوتر و 2. ثبت نام در بایننس با گوشی موبایل انجام دهند. در این مقاله به آموزش نحوه ثبت نام در بایننس با گوشی موبایل خواهیم پرداخت. با تلماتو همراه باشید.

 نکاتی که باید هنگام ثبت نام در بایننس با گوشی رعایت کنید.

1.     ابتدا باید به این نکته توجه کنید که تحریم ایران باعث شده است که کاربران ایرانی نتوانند با هویت خودشان در بایننس به افتتاح حساب اقدام کنند. بنابراین شما باید از VPN آی پی ثابت استفاده کنید. استفاده از آی پی ثابت باعث می شود شما در موقعیتی ثابت در خارج از ایران شناسایی شوید و در نتیجه از حساب تان استفاده کنید.

2.     از VPN رایگان استفاده نکنید. VPN رایگان هر بار شما را در موقعیت متفاوتی نشان می دهد و بایننس این تغییر آی پی ها را شناسایی کرده و حساب شما را بلوکه می کند.

3.     حتما VPN ای که استفاده می کنید آی پی اش با آی پی کشوری که در بایننس ثبت نام کرده اید یکسان باشد.

4.     حتما IP که به بایننس وصل شده اید را یادداشت کنید و هر بار که وارد حساب بایننس می شوید IP تان را چک کنید تا مشکلی برای حساب تان پیش نیاید. در صورتی که هر بار آی پی تغییر کند ممکن است حساب تان بلوکه شده و سرمایه تان از دست برود.

5.     از هیچ گونه مدرک هویتی یا اقامتی ایرانی یا اسم ایرانی استفاده نکنید.

 ثبت نام در بایننس با گوشی موبایل چه مزایایی دارد ؟

راحتی کار می تواند یکی از مزیت های ثبت نام در بایننس با گوشی باشد.

دومین مزیت این است که می توانید در هر کجا که باشید با وصل شدن به اینترنت به حساب تان دسترسی داشته باشید.

به بزرگ ترین صرافی جهان در حوزه ارز دیجیتال وصل می شوید و هر زمان که خواستید می توانید خرید و فروش انجام دهید.

با ثبت نام در بایننس با استفاده از گوشی موبایل ، شما می‌توانید از ویژگی‌های گوشی مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره برای احراز هویت استفاده کنید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که برای استفاده از خدمات صرافی بایننس فقط کافی نیست که ثبت نام را تکمیل کنید بلکه لازم است برای ورود به حساب وریفای بایننس تکمیل کنید. با استفاده از گوشی شما می توانید به راحتی سلفی خود را طی فرایند احراز هویت آپلود کنید و از مدارک عکس بگیرید و ثبت نام در بایننس با گوشی موبایل سختی کار ندارد. اگر همین کار را با سیستم انجام دهید نیاز به وب کم خواهید داشت هم چنین کار با لپ تاپ نیز مشکل است.

 

نحوه ثبت نام در بایننس با گوشی موبایل

اپلیکیشن بایننس را نصب کنید و پس از راه اندازی بر روی sign up کلیک کنید.

در مرحله بعد روش ثبت نام در بایننس را انتخاب کنید. شما می توانید با آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، اکانت Apple و یا حساب گوگل خود ثبت نام را انجام دهید.

 

 

در مرحله سوم در صورتی که می خواهید با ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید لازم است آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید سپس یک پسورد امن برای حساب تان تعیین کنید.

 

 

 


توجه : پسورد حساب بایننس باید حداقل 8 کاراکتر شامل یک حرف بزرگ ، حرف کوچک و یک عدد داشته باشد.

کد معرف کاملا اختیاری است و اگر کسی شما را برای ثبت نام در بایننس دعوت کرده است کد معرف را پر کنید.

در نهایت با قوانین بایننس موافقت کرده و بر روی create account کلیک کنید.

 

 در وهله بعدی بایننس برای شما یک کد 6 رقمی ارسال خواهد کرد. پس از دریافت کد در گوشی موبایل یا ایمیل آن را در بایننس وارد کنید و بر روی Submit کلیک کنید.

 

 

تبریک می گوییم شما به راحتی با انجام دادن یک سری کار های ساده و رعایت نکات توانستید با گوشی موبایلی که در دست دارید در بایننس ثبت نام کنید.

نکته : بایننس پس از ثبت نام به شما اجازه نخواهد داد که پس از ثبت نام با گوشی وارد حساب کاربری خودش شوید به همین دلیل باید حتما وریفای حساب بایننس را انجام دهید برای این که با نحوه احراز هویت در بایننس آشنا شوید می توانید به مقاله وریفای بایننس سایت تلماتو مراجعه کنید.

تلماتو

مجموعه تلماتو در زمینه احراز هویت و وریفای صرافی های خارجی فعالیت دارد که بایننس فقط بخشی از ان است مانند وریفای کوکوین ، احراز هویت بای بیت و .... جهت ثبت سفارش و مشاهده قیمت ها به سایت تلماتو مراجعه کنید.