نحوه استفاده از فیس براش دستی دو سر

استفاده فیس براش دستی چه فائده‌ای دارد؟ این سوالی است که اگر از پاسخ آن آگاهی کامل داشته باشید هیچ روزی استفاده از فیس براش را فراموش نخواهید کرد. از آنجا که پوست بسیار لطیف و حساس است، رسیدگی به آن برای هر فردی بسیار ضروری محسوب می‌شود. البته بیشتر کسانی که به زیبایی پوست و مو اهمیت زیادی می‌دهند خانم‌ها هستند، اما نسبت به پاک کردن آرایش خود حساسیت خاصی به خرج نمی‌دهند. این در حالی است که شستشوی صورت پیش از خواب بسیار ضرورت دارد و فیس براش یک ابزار بسیار کاربردی برای این کار محسوب می‌شود. اگر شما هم نگران سلامتی پوست خود هستید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

پاک کردن آرایش پیش از خواب الزامی است!

بسیاری از افراد طبق یک عادت بد در هنگام خستگی و حتی برای خواب هم با آرایش روزانه خود به رخت خواب می‌روند، اما از شدت آسیبی که به طراوت و سلامت پوستشان می‌رسد غافل هستند. در لوازم آرایشی اعم از رژ لب، انواع کرم پودر و... موادی همچون سرب وجود دارد که اگر ساعات طولانی بر روی پوست صورت باقی بماند موجب بروز حساسیت‌های پوستی، جوش، لک و... خواهد شد. افزون بر این خوابیدن با آرایش باعث از بین رفتن طراوت و شادابی پوست شده و به مرور زمان پوست افراد را خشک می‌کند. بنابراین نسبت به سلامتی پوست خود نیز حساس باشید تا با آسیب‌های جدی پوستی رو به رو نشوید، از طرفی شستشوی صورت و پاک شدن آرایش نشاط را به پوست باز می‌گرداند. برای شستشوی اصولی صورت ژل‌های شستشو و فیس براش بهترین لوازم به شمار می‌رود که در ادامه به خوبی با آن آشنا خواهید شد.

کاربرد اصلی فیس براش دستی چیست؟

در میان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی ژل شستشوی صورت و شیر پاک کن‌های مخصوص پاک کردن آرایش زیادی وجود دارد، اما آنچه که با شستشوی صورت با کمک ژل از بین می‌رود تنها ظاهر مواد آرایشی است. به عبارت دیگر موادی که به منافذ پوست وارد شده و آلودگی‌های موجود بر روی پوست صورت و یا هوا به راحتی پاک نخواهد شد. به همین جهت متخصصان در حوزه سلامت پوست و مو دستگاهی را در دو مدل دستی و برقی تولید کرده‌اند که می‌تواند آلودگی‌های پوست صورت را به طور کامل از بین ببرد.

اگر چه فیس براش برقی بسیار سریع عمل می‌کند، اما خرید نوع دستی آن برای افراد با توان مالی پایین هم مناسب بوده و از طرفی استفاده کردن از آن راحت‌تر است. پس با خرید یک دستگاه دستی می‌توانید برای سلامتی پوست صورت خود اقدام کنید، البته لازم است نحوه استفاده از آن را به خوبی بلد باشید تا بازخورد مثبت استفاده از فیس براش را دریافت کنید.

طریقه صحیح استفاده از دستگاه فیس براش

یکی از بهترین و پرکاربرد‌ترین دستگاه شستشوی صورت که برای استفاده افراد در سنین مختلف مناسب می‌باشد، فیس براش دستی دو سر است. برای آنکه بهترین بازخورد را پس از استفاده از دستگاه بگیرید و پوستتان از آلاینده‌های مضر به طور کامل پاک شود می‌بایست به صورت دقیق از آن استفاده نمائید. مراحل صحیح استفاده از این دستگاه به شرح زیر می‌باشد:


  1. در مرحله‌ی اول بهتر استف صورت خود را با آب خیس کنید.
  2. سپس طرف مویی نرم فیس براش دستی را با کمی آب نمناک کرده و ژل شستشو را بر روی قسمت نرم آن بریزید.
  3. در این مرحله می‌توانید به آرامی ماساژ صورت با دستگاه را آغاز کنید، می‌بایست به گونه‌ای صورت را با دستگاه شستشو دهید که تمامی اجزای صورت ماساژ داده شود.
  4. پس از آن با طرف دوم فیس براش دستی که حالتی سیلیکونی دارد، می‌توانید دوباره صورت خود را ماساژ دهید.
  5. در مرحله آخر صورت را با آب شستشو داده و با حوله به خوبی خشک کنید.

قاعدتاً پس از اتمام این مراحل احساس طراوت و شادابی در پوست خود خواهید داشت، به عبارت دیگر با شستشوی اصولی می‌توان اکسیژن بهتری به پوست رساند. پس با خرید این دستگاه کاربردی و البته مقرون به صرفه می‌توانید قدمی درست و اصولی برای سلامت پوست خود بردارید.

چند نکته جالب درباره استفاده از فیس براش

استفاده از این دستگاه خاص و جذاب مزایای فوق العاده‌ای برای طراوت و سلامت پوست شما دارد، اما لازم است چند نکته مهم و جالب دیگر را نیز در رابطه با استفاده از آن بدانید:

  • فیس براش یک ابزار بسیار عالی به شمار می‌رود که حتی در روزهایی که هیچ آرایشی روی صورت نداشته‌اید و به صورت روزانه می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.
  • استفاده از این دستگاه هیچ آسیبی به پوست صورت نرسانده و با ماساژ آن بر روی صورت پوست خشک نخواهد شد.
  • بهتر است برای دریافت بازخورد مثبت از دستگاه ژل‌ها و اسکراب‌های عالی را مورد استفاده قرار دهید.
  • قیمت این دستگاه بسیار متعارف بوده و زیر صد هزار تومان است.

با وجود مزیت‌های فوق دیگر بهانه‌ای برای غافل شدن از خرید و استفاده از فیس براش دستی وجود نخواهد داشت، پس همین حالا برای مراقبت‌های اصولی از صورت خود اقدام کنید. تنها کافی است یک فروشگاه معتبر لوازم آرایشی بهداشتی را پیدا کنید.

خرید آسان از فروشگاه اینترنتی الانزا

در عصر پیشرفته‌ی تکنولوژی امروزی برای خرید هر ابزار یا وسیله‌ای حتی از درون منزل خود نیز می‌توانید اقدام کنید، برای خرید فیس براش دستی دو سر هم به راحتی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی الانزا اقدام کنید. الانزا نام فروشگاهی همواره آنلاین است که انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با برندهای معتبر دنیا را در ویترین مجازی خود ارائه می‌کند. در این فروشگاه تنوع بالایی از محصولات زیبایی، مد و اکسسوری وجود دارد که می‌توانید با تخفیفات باور نکردنی برای خود خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. خرید از این وبسایت مزایای مختلفی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع و به موقع محصولات
  • ضمانت بازگشت هفت روزه
  • بهترین قیمت محصولات

برای خریدفیس براش دستی دو سر به راحتی وارد وبسایت الانزا شوید و با کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول کاربردی آن را در یک مسیر امن اینترنتی خریداری و درب منزل خود تحویل بگیرید. با کمک الانزا به پوست خود رسیدگی کنید تا در سنین بالا هم جوان و جذاب به نظر برسید.