مقایسه کیفیت و قیمت انواع برندهای باتری یو پی اس ایرانی و خارجی

انتخاب یکی از برندهای ایرانی و خارجی باتری یو پی اس برای کاربران دستگاه یو پی اس، چالش برانگیز است چرا که هر یک از باتری‌های یو پی اس ایرانی و خارجی، از مزایا و معایبی برخوردار هستند که انتخاب را برای کاربر سخت کرده‌اند. شما برای خرید از برندهای باتری UPS ایرانی و خارجی باید به دنبال برندی باشید که دارای محصولی متناسب با نیاز شماست همچنین از باتری‌های با طول عمر بالا و کیفیت ساخت مناسب برخوردار است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم با مقایسه کیفیت و قیمت انواع برندهای باتری یو پی اس ایرانی و خارجی مانند باتری یوفو، باتری لانگ و دیگر برندها، شما را برای خرید راهنمایی کنیم. لطفا همراه ما باشید.

معرفی انواع برندهای باتری یو پی اس ایرانی

برای مقایسه کیفیت و قیمت انواع برندهای باتری یو پی اس ایرانی و خارجی، لازم است برندهای مختلف تولید کننده باتری را معرفی کنیم تا شما با مقایسه ویژگی‌های این برند ها، بهترین آنها را انتخاب کنید. در این بخش، برترین شرکت‌های تولید کننده باتری UPS ایرانی معرفی می‌شوند :

باتری یوفو شرکت آکو باتری

شرکت آکو باتری، باتری یوفو را تولید می‌کند. این شرکت در سال 2021 آغاز به فعالیت کرده است و در مدت زمان فعالیت خود توانسته است به جایگاه مناسبی در میان رقبای خود برسد. باتری یوفو از شرکت آکوباتری با توجه به ویژگی‌های مناسبی که دارد توانسته است درصد قابل توجهی از مشتریان را به سمت خود جلب نماید و تبدیل به یکی از پرفروش ترین باتری‌های یو پی اس ایرانی شود. این باتری همراه با گارانتی معتبر و بدون قید و شرط، خدمات و پشتیبانی پس از فروش و کیفیت ساخت بالا به مشتریان عرضه می‌شود.

باتری یوفو دارای طول عمر بالایی است و از قدرت دشارژ عمیق برخوردار می‌باشد. جریان دشارژ داخلی بسیار کمی دارد و عاری از گونه نشت گاز یا مایع درون خود باشد. از باتری یوفو می‌توان در محیط‌هایی با محدوده دمایی متفاوت استفاده کرد و برای سیستم‌های برق اضطراری، سیستم‌های حفاظتی، بانک‌ها و موسسات مالی، سیستم‌های مخابراتی و ... کاربردی است.

شما می‌توانید برای خرید یک باتری یو پی اس ایرانی، باتری یوفو را با اطمینان خاطر از کیفیت و طول عمر بالای آن، خریداری کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید. 

باتری یو پی اس سپاهان

برای معرفی برترین برند باتری UPS ایرانی، باتری یو پی اس سپاهان را هم معرفی می‌کنیم. مجتمع صنعتی سپاهان باتری، از بزرگ ترین تولید کنندگان باتری یو پی اس در کشور محسوب می‌شود و شما می‌توانید از این مجتمع صنعتی، باتری با آمپرهای 42، 65 و 100 تهیه کنید. باتری‌های یو پی اس سپاهان از قیمت مناسبی برخوردار هستند همچنین دارای ویژگی‌هایی مثل عدم نیاز به تعمیرات و نگهداری می باشند. شما برای تامین برق آسانسور، تامین برق سیستم‌های بانکی، دیتاسنتر و دیگر کاربردها می‌توانید از باتری یو پی اس سپاهان استفاده نمایید.

باتری یو پی اس سیولکس از تولیدات شرکت سپاهان باتری است و نسل جدیدی از باتری‌های این برند به شمار می‌رود. برای تولید این باتری از تکنولوژی الکترولیت ژل استفاده شده است و تکنولوژی آن بدین صورت است که مانع از نشت الکترولیت می‌شود. باتری یو پی اس سیولکس از سپاهان باتری، از ویژگی‌هایی مثل دانسیته انرژی بالا، طول عمر بالا، عدم نیاز به تعمیر و نگهداری، مقاومت در برابر خوردگی ترمینال‌ها و ... برخوردار می‌باشد.

باتری یو پی اس وست استار

از معتبرترین برندهای داخلی تولید کننده باتری UPS، شرکت وست استار است. این شرکت هم از تکنولوژی بازترکیب اکسیژن برای تولید باتری‌های خود بهره می برد و با توجه به عدم نیازمندی باتری‌ها به نگهداری، هزینه‌های نگهداری کمی دارند. از باتری یو پی اس وست استار می‌توان برای کاربری‌های مختلفی مثل تامین برق سیستم امنیتی، تامین برق آسانسور، تامین برق اضطراری ساختمان‌ها و ... استفاده کرد.

انواع باتری یو پی اس خارجی

شما برای خرید باتری یو پی اس می‌توانید برندهای خارجی موجود در بازار ایران را هم انتخاب کنید. از جمله بهترین باتری‌های یو پی اس خارجی که در بازار ایران موجود هستند، عبارتند از :

باتری یو پی اس لانگ

برای معرفی بهترین باتری یو پی اس خارجی، باتری لانگ را به عنوان اولین گزینه به شما معرفی می‌کنیم. باتری لانگ را شرکت کونگ لانگ در کشور تایوان تولید می‌کند و یکی از بهترین تولیدات این شرکت محسوب می‌شود. باتری یو پی اس لانگ دارای طول عمر بالایی می‌باشد و در صورت استفاده عادی می‌تواند برای 3 تا 5 سال کار کند. این باتری دارای قابلیت شارژ و دشارژ بالایی هم می‌باشد. دیگر ویژگی‌های باتری لانگ عبارتند از :

·            باتری‌های لانگ دارای ظرفیت بالایی هستند و ظرفیت آنها بیشتر از باتری‌های معمولی می‌باشد. ظرفیت بالا باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود.

·            باتری‌های لانگ از توان کافی برای استفاده جهت تامین برق دستگاه‌های دارای انرژی مصرفی بالا، برخوردار هستند.

·            باتری‌های لانگ در صورت مدیریت درست، مقاومت خوبی در برابر خستگی و کاهش ظرفیت دارند.

·            باتری‌های لانگ در صورت داشتن ایمنی لازم مانع از خطراتی مثل انفجار می‌شوند.

·            باتری‌های لانگ دارای طراحی سبک و قابل حمل هستند.

شما می‌توانید با خرید باتری‌های لانگ از برند تایوانی کونگ لانگ، از آن برای تجهیزات پزشکی، روشنایی اضطراری، سیستم‌‌های مخابراتی، سیستم اطفاء حریق، درب اتوماتیک، آسانسور و... استفاده نمایید.

باتری UPS ولتامکس

یکی دیگر از مدل‌های باتری یو پی اس خارجی که خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، باتری یو پی اس ولتامکس می‌باشد. این باتری از تکنولوژی‌های نوین و استانداردهای بین المللی برخوردار است و بدون نیاز به نگهداری است. از ویژگی‌های اصلی باتری ولتامکس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

·            قابلیت شارژ و دشارژ بالا

·            بدون نشت الکترولیت

·            قابل استفاده در دمای بالا و شرایط دمایی نامساعد

·            طول عمر بالا

·            و...

باتری یو پی اس خارجی بهتر است یا داخلی؟

در نهایت پس از معرفی باتری یو پی اس ایرانی و خارجی، کدام یک برای خرید پیشنهاد می‌شود؟ شما برای انتخاب یک برند باتری یو پی اس ایرانی و خارجی، لازم است به موارد زیر توجه کنید :

·            باتری‌های یو پی اس ایرانی مثل باتری یوفو به دلیل وزن سبک و اندازه کوچک‌تر مناسب استفاده در فضاهای کوچک‌تر هستند.

·            نصب باتری یو پی اس ایرانی به دلیل عدم نیاز به نصب جداگانه باتری، آسان‌تر و سریع‌تر است.

·            باتری یو پی اس خارجی همچون باتری لانگ قادر به تامین برق برای مدت طولانی‌تری است.

·            باتری UPS ایرانی برای تامین برق در تجهیزات و دستگاه‌هایی که نیاز به توان بسیار بالا و سنگین است، ناتوان می‌باشد در حالی که باتری یو پی اس خارجی قادر به تامین بارهای سنگین‌تر می‌باشد.

با توجه به موارد فوق، شما برای خرید باتری یو پی اس باید به نیاز خود توجه داشته باشید. اگر باتری را می‌خواهید در فضای محدودی نصب کنید و دستگاه‌های نیازمند باتری، دارای توان مصرفی پایین هستند، باتری ایرانی انتخاب کنید اما اگر نیازمند یک باتری با زمان نگهداری برق بیشتر و توان بالاتری هستید، باید به سراغ باتری‌های یو پی اس خارجی بروید.