معرفی 3 شرکت لوله بازکنی معتبر و قابل اعتماد در تهران

چکیده : معرفی چند شرکت معتبر لوله بازکنی با امتیاز بالا که توسط کاربران انتخاب شده اند. دیگر با خیال راحت میتوانید گرفتگی لوله ها را به این وب سایت های قابل اعتماد بسپارید.

لوله بازکنی یکی از خدماتی است که عموم مردم به آن نیاز پیدا می کنند. گرفتگی لوله های فاضلاب روزانه بین 500 تا 3000 مورد در تهران اتفاق می افتد و باید کسانی را برای رفع مشکل گرفتگی لوله به خانه بیاوید. اما در این میان افرادی هستند که از اعتماد شما سوء استفاده میکنند و مبالغ هنگفتی را خواستارند.

افرادی نیز بدون واسطه هستند که علاوه بر رفع مشکل شما، به لوله ها آسیب می زنند و ناچارید هزینه و وقت خود را صرف این مشکل کنید. خدمات لوله بازکنی نیاز به سرویسکار حرفه ای دارد که بدون تخریب و قیمت های غیر معقول مشکل لوله را حل کند.

1.         کیفیت در این کار بسیار مهم است برای مثال برای باز کردن گرفتگی لوله آشپزخانه و توالت، باید از فنر ها و دستگاه های جداگانه ای استفاده شود و بعد از اتمام کار محل مورد نظر کاملا تمیز و ضد عفونی شود.

2.         قیمت لوله بازکنی بر اساس نرخ اتحادیه و کاملا توافقی باشد و سرویسکار لوله بازکن در آخر با خوش رویی و برخورد مناسب، رضایت مشتری را جلب نماید.

3.         از مهم ترین موارد پوشش خدمات دهنده می باشد که باید از لباس و کفش کارمناسب ، دستکش مخصوص فنر زنی و ماسک استفاده کند.

با توجه به مطالب ذکر شده در قسمت بالا نتیجه میگیریم که باید در انتخاب لوله بازکن معتبر و قابل اعتماد دقت کنیم تا بدون درد سر و با خاطره ی خوب، گرفتگی لوله حل شود. در ادامه به معرفی سه شرکت لوله بازکنی در تهران می پردازیم:

لوله بازکنی نوین https://loolebazkoni.com یکی از شرکت های مطمئن لوله بازکنی در تهران است. این موسسه در سال 1387 تاسیس و تا امروز توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را جلب نماید.

از جمله امتیازات این وب سایت

·            خدمات دهی فوری و شبانه روزی در عرض 20 دقیقه

·            رفع گرفتگی لوله ها بدون تخریب و بدون کثیف کاری با 100% ضمانت

·            ماشین های تخلیه چاه در سراسر تهران با قیمت منصافانه

·            نیروی کار حرفه ای و تجهیزات پیشرفته

·            زیر نظر اتحادیه

·            ارائه ی فاکتور معتبر و گارانتی 2 ماهه گرفتگی لوله ها

·            دریافت هزینه مناسب و مشتری پسند

·            پشتیبانی عالی و پیگیری سریع هر گونه نارضایتی

خدمات لوله بازکنی نوین

·            باز کردن لوله آشپزخانه، حمام و توالت، پشت بام و حیاط، منخول و ... با دستگاه های پیشرفته و سرویسکاران با تجربه

·            رفع بوی بد فاضلاب لوله ها به صورت تضمینی با محلول های قوی و ابزارهای متنوع

·            درآوردن اشیاء، طلا و گوشی از چاه توالت توسط دستگاه مکش و ابزارهای جدید کاملا تضمینی

·            تخلیه چاه فاضلاب با تانکر های 8 و 12000 لیتری در همه جای تهران

·            لوله کشی و نصب شیرآلات ساختمان، نضب توالت فرنگی، دوش، وان و...

·            تعویض کف سرویس بهداشتی و حمام، تغییر توالت فرنگی به ایرانی و بلعکس

·            نصب پمپ، چیلتر، شوفاژ و پکیج توسط افراد مجرب

لوله بازکنی در شهر کرج

در این شهر متأسفانه افراد بیواسطه زیادی هستند که با خریدن دستگاه فنر زنی شروع به فعالیت میکنند. این افراد علاوه بر اینکه تجربه ای در زمینه ی لوله بازکنی ندارند، قیمت های نجومی از مردم دریافت می کنند یا در حین کار به لوله های فاضلاب آسیب می زنند.

گزارشاتی در زمینه های دزدی از خانه و برداشتن وسایل در بین این موارد دریافت کردیم که افرادی نیز هستند در پوشش لوله بازکن به خانه های مردم می روند و در نتیجه وسیله ای را دزدی میکنند.

ما به شما عزیزان توصیه میکنیم قبل از درخواست لوله بازکنی کمی درباره انتخابتان تحقیق کنید و از محل مناسب و قابل اعتمادی فرد مورد نظر را انتخاب کنید.

لوله بازکنی کرج https://loolebazkoni.com/karaj-opening-pipe از دیگر شرکت های معتبر چاه بازکنی در این شهر می باشد که باخیال آسوده میتوانید از این شرکت خدمات دریافت کنید. با درخواست شما بلافاصله تیم پشتیبانی با نزدیکترین سرویسکار در کرج هماهنگ میکند و در عرض 20 دقیقه به محل اعزام می شود.

لوله بازکنی با فنر و دستگاه های تمیز و با کیفیت

سرویسکار لوله بازکن محل گرفتگی را بررسی میکند و دستگاه مربوطه را برای باز کردن گرفتگی لوله آماده میکند.

برخی از موارد گرفتگی ممکن است با فنر زنی حل نشود در این مرحله از دستگاهی مانند پمپ تراکم استفاده میکنند. کمپرسور هوا دارای مخزن باد فشار قوی میباشد.

لوله ی تخلیه باد را به لوله فاضلاب متصل میکنند و با کمک فشار باد، گرفتگی لوله فاضلاب را رفع میکنند.

انجام مراحل رفع گرفتگی لوله، کاملا تمیز و بدون کثیف کاری با رعایت بهداشت و شست و شوی محل کار می باشد.

بعد از اتمام کار فاکتور معتبر و مهر شده با قیمت دریافتی مناسب را به مشتری ارائه می دهند. تمامی فاکتور ها با 2 ماه گارانتی است.

لوله بازکنی ولنجک

یکی از شرکت های معتبر لوله بازکنی در شمال شهر تهران قرار دارد که در محله ولنجک می باشد. لوله بازکنی ولنجک زیر نظر اتحادیه و دارای مغازه ی تاسیسات می باشد. با 20 سرویسکار لوله بازکن فعال در طول شبانه روز، میتواند گرفتگی لوله های فاضلاب در تمام مناطق شمال شهر را حل کند.

شما میتوانید برای دریافت هر چه سریعتر افراد لوله بازکنی به این وب سایت مراجعه فرمایید و با اظمینان کامل خدمات دریافت کنید.

لوله بازکن سیار بهتر است یا شرکت معتبر چاه بازکنی

شاید تا به حال واژه ی سیار را بسیار شنیده اید. در واقع افراد سیار بسیاری نیز در این حوزه وجود دارند که روزانه در مناطق مختلف تهران فعالیت میکنند.

این افراد با تبلیغات غیر مجاز شبانه و چسباندن برچسب های لوله بازکنی بر در خانه ها، توجه برخی را جلب می کنند. در ادامه به مزایا و معایب لوله بازکن های سیار را میپردازیم:

مزایای انتخاب لوله بازکنی سیار:

·            حضور سریع در محل

·            تماس مستقیم با فرد لوله بازکن

·            فعالیت 24 ساعته و بدون تعطیلی

·            باز کردن فوری لوله فاضلاب

معایب لوله بازکنی سیار

·            نداشتن فاکتور و گارانتی معتبر

·            در صورت گرفتگی مجدد لوله یا آسیب به بدنه ی لوله ها، هیچ تضمینی وجود ندارد و باید دو برابر هزینه کنید.

·            عدم توجه به تمیزی و کیفیت کار

·            تماس با فردی که نمیشناسید

·            در صورت بروز اتفاق ناگوار شما هیچ آدرس و شماره ثابت یا فاکتوری از این فرد ندارید.

·            نداشتن تجربه ی کافی در زمینه لوله بازکنی

·            دریافت هزینه های غیر معقول

دستگاه های مخصوص برای لوله بازکنی

از دستگاه های پرکاربرد در لوله بازکنی ژنراتور برقی است. این دستگاه دارای سه نظام هایی برای اتصال فنر و موتور چرخاندن فنر را دارد. با کمک کلید چپ گرد و راست گرد، فنر لوله بازکنی به جلو و عقب حرکت میکند و گرفتگی لوله را باز میکند.

پمپ تراکم هوا از دیگر تجهیزات لوله بازکنی در تهران است. پمپ کمپرسور با اتصال به برق باعث تولید باد در مخزن پمپ میشود در آخر شلنگ تخلیه را درون لوله فاضلاب قرار می دهند و به کمک باد فشرده گرفتگی لوله رفع میشود.

دستگاه واتر جت در لوله هایی که گرفتگی زیاد یا سخت دارند مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه دارای نازل آب فشار قوی است. با هدایت شلنگ واتر جت درون لوله تمیز میشود و عوامل گرفتگی لوله بیرون می آید.

دستگاه مکش دارای پمپ مکش همانند جارو برقی است با این تفاوت که همه چیز داخل لوله را به داخل مخزن خود میکشد و گرفتگی فاضلاب را باز میکند. از این وسیله برای درآوردن وسیله از چاه توالت نیز استفاده می شود.

 

برچسب ها : لوله بازکنی,لوله بازکنی تهران,لوله بازکنی کرج,لوله بازکنی ولنجک